Moikka, olen omasta nilkkaongelmastani etsinyt tietoa viikko tolkulla netistä, mutta tuntuu, että valmiita artikkeleita ei asiasta ole.
Elikkä minulta repesi tuossa 6½ viikkoa sitten oikeasta nilkasta nivelsiteet, eivät ilmeisesti irtipoikki, mutta kuitenkin silläin että viikkoon ei pystynyt jalalle varata ollenkaan. Nyt aktiivisen kuntoutuksen jälkeen nilkan nivelsiteet alkavat olla ulkosyrjän puolelta, josta ne menivät, aika hyvässä kunnossa. Kestävät jo kevyttä hölkkää ja tasapainolautaa. Ongelmaksi on kuitenkin muodostunut, että nilkassa on pistävää kipua nilkan sisäreunassa, ylhäältä katsottuna nuppiluun tavallaan ala ja etupuolella. Itsellä on tuosta nilkasta muutaman kerrran ennenkin revennyt/venähtänyt nivelsiteetä, mutta tämä sisäpuolella tuntuva pistävä kipu on uutta. Tosin heti vammahetkenä ja sen jälkeen tuoreeltaan nilkassa tuntui myös kipua sisäreunassa ja lääkäri epäili että tälle puolelle on tullut vain jokin ruhje. Kipu tuntuu etenkin pitkän istumisen jälkeen kävelemään lähtiessä sekä kovemman rasituksen alaisena. Olisi hienoa jos joku osaisi sanoa mikä mahtaisi olla vaivana. Itse olen jo kauhuissani pelännyt nivelrikkoa ja ties mitä, mutta toisaalta yön jälkeen nilkka ei arista, turvotusta ei ole.
Olen suuresti kiitollinen jos joku osaa auttaa.
Nilkan ulkoreunan nivelsiteiden revähdys + kipu sisäreunalla
liuzka
0
399
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736