muista et kohtuus hommissakin.
Joo idiootti oon ku tällasii tänne vielä mietin, mut JOS sattuisit lukeen ja ajatteleen, niin tunne tää kuitenki lämpönä sisimmässäsi.
Oot kuitenki joka päivä mukanani. Rakkaudella.
vieläkö remppoja riittää?
15
222
Vastaukset
- mistä sikiää
sulla se on ehtymätön tuo alotusten laari, huh huh
- ohhohh
tuon vois ottaa kohteliaisuutena.
- mistä sikiää
ohhohh kirjoitti:
tuon vois ottaa kohteliaisuutena.
senkus otat :)
- kai se sua ottas
mistä sikiää kirjoitti:
senkus otat :)
pattiin.
Pieleen meni taas sun pahanolon toivotukses.
: )))) - mistä sikiää :)
kai se sua ottas kirjoitti:
pattiin.
Pieleen meni taas sun pahanolon toivotukses.
: ))))kumman kaa ? RemonttiReiskan vai SauliNiinistön ?
- yäk näille!!!
mistä sikiää :) kirjoitti:
kumman kaa ? RemonttiReiskan vai SauliNiinistön ?
kumpaakaan en kelpuuttas! Mihinkään.
- mistä sikiää ?
yäk näille!!! kirjoitti:
kumpaakaan en kelpuuttas! Mihinkään.
No , kenetsä kelpuuttaisit ??
- mietipä sitä
mistä sikiää ? kirjoitti:
No , kenetsä kelpuuttaisit ??
miks muuten vastaiit aloitusviestiin???
- Kuka vastaa ;)
mietipä sitä kirjoitti:
miks muuten vastaiit aloitusviestiin???
?
- ;) sinulle ........
vaikka nainen pieni oon en kuitenkaan tuollaisia kysymyksiä
tänne laittaisi vaikka sydän lämmin hakkaakin.... - Eikö kukaan ;)
Kuka vastaa ;) kirjoitti:
?
No laitetaan sitten firman piikkiin!
- Huh-huijaa....
Eikö kukaan ;) kirjoitti:
No laitetaan sitten firman piikkiin!
Jaa, no siinä tapauksessa minä kysyisin, että millähän tavalla olen päivittäin mukanasi.. vai miten tuo aloitus nyt menikään ja kenelle taas vaihteeksi..
- ja taas vaihteeksi
Huh-huijaa.... kirjoitti:
Jaa, no siinä tapauksessa minä kysyisin, että millähän tavalla olen päivittäin mukanasi.. vai miten tuo aloitus nyt menikään ja kenelle taas vaihteeksi..
tyyppi voi olla varma et vastausta ei tuu.
mieti ny vähä. - pienelle naiselle
;) sinulle ........ kirjoitti:
vaikka nainen pieni oon en kuitenkaan tuollaisia kysymyksiä
tänne laittaisi vaikka sydän lämmin hakkaakin....Miksi et laittaisi? Olisiko tuo nyt niin kamalaa?
- Hullunmylly remppaa
Vaikka kaameet rempat onkin menossa, en usko että tää mulle on? Hmmm.... Rakkaudella? Kuka?Olenko mukana ihan joka päivä? Mutta kiitti kuitenkin, yritän muistaa.
Mielellään tällaiset ottais sähköpostiin, vaik sitten hienosti kiertäen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713