Onneton koneellinen harjapesu!

dgdfgggfggfddg

Käytin auton ensimmäistä kertaa elämässäni koneellisessa harjapesussa. Aikaisemmin olen aina pessyt itse pesusienellä (tällä hetkellä käsi siinä kunnossa ettei pysty näin pesemään). Ja täytyy sanoa että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän autoni koneellisessa pesussa. Ensinnäkin pesu maksoi 16 €, samaan hintaan pesee itsepalveluhallissa sienellä auton melkein kolme kertaa. Toiseksi auto jäi todella likaiseksi pesun jälkeen, oikeastaan ainut puhdas kohta autosta oli katto. Pesusienellä pesiessä lähtee näin talvellakin suolalika autosta irti kevyellä pyyhkäyksellä. Ja pesupaikka muuten oli Joensuun Prisman ABC pesuhalli.

8

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi valittanut

Pesukoneessa jotain ongelmaa, kyllä uudemmat koneet pesee auton puhtaaksi.
      Halpoja on it-hallit teilläpäin??

• Autoetuilija

Minä en pese autoani juuri koskaan. En koneessa saati sitten käsin. Pelkkää ajan haaskausta. No, ehkä kerran vuodessa tulee konepesuun mentyä, mutta seuraavana päivänä se on jo samannäköinen kuin ennen pesua.
      Kyllä sade sen huuhtelee ja tarvittaessa voi pesua tehostaa ajamalla vesilätäkköön. Kun vien auton vaihtoon 3 vuoden jälkeen, niin maalipinta on aivan uudenveroinen.

• Jsjsjjs

Fakta on että konepesut eivät pese autoa puhtaaksi. Harjalliset pääsevät korkeintaan tyydyttävääm pesutulokseen, harjattomat tekevät karseaa jälkeä. Ja mikä pahinta, yleensä otetaan vaha huonosti pestyn auton päälle, eli lika istuu entistä tiukemmassa.

• Autoetuilija

Olisko se koneenpesuvaha, kun tahmaa auton niin perusteellisesti? Minä aikanaan omaa autoani pesin koneessa ja ihmettelin kun oli pesunkin jälkeen ihan piessä ja tahmassa. Sitten kun siirryin työsuhdeautoon, niin olen jättänyt laiskuuttani pesemättä ja itseasiassa se pysyy pelkän sadeveden avulla suurimman osan aikaa ihan kohtalaisen puhtaana.

• Käsipesu..

Vieläkö joku uskaltaa käyttää autonsa suolavesiperussa?

Etkä muistanut, että pesukoneet kierrättävät vettä suuresta kulutuksesta ja ympäristöasioista johtuen?

Kyllä oma Kärcher ja pesusieni on paras.

• tintin

Täällä etelässä Nesteen ti-hallien pesupaikkojen minuuttitaksa oli jonkin aikaa sitten muistaakseni 20 senttiä. Tunti hallin pesupaikalla maksaa siten 12 €. No, kyllä siinä ajassa kerran ehtii auton pestä. Kauan sitten ti-halleissa pestiin autot ja tehtiin itse remppoja kohtuuhinnalla.

• Vetäkkee vuan.

Vetäkkee vitut piähänne.

• aina käytän...

MÄ esi pesen itse ennen automaattipesuu...eli suihkutan pullosta liuotinta 5min ennen koko auton sen jälkeen harjapesuun JA PUHDAS TULEE toiset
      tollot on jonossa ja ihmettelee mitä MÄ TEEN eheh Myös talvella silleen ja loistaa auto kun tulee pesusta USO VAAN MUO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe