Efektiivisyys: asettautuminen ja asteuttaminen merkintöjä.-
Efektiivisyys tarkoittaa siis ostamista persoonallisuudella ja persoonallisuushäiriöllä.
Efektiivisyys tarkoittaa mies-sukupuolista ryhmäsuhdetta.
Efektiivisyys tarkoittaa poliisivalvonnan alaisia esim. seksuaalitestistöjä, vaikkapa sukulaisuuden tutkimikseksi.
Efektiivisyys tarkoittaa poliisinvalvomaa silmähermostojen ja -osien käyttöä, sekä asianajoa.
Efekstiivisyys tarkoittaa kehon ja anatomian osittelua, sukupuolellisuuteen ehdotellen ryhmätoimimista ratkaisuksi. (kts. seksuaalisuus, ja ristiäiset)
Efektiivisyys tarkoittaa kehosta ja anatomiasta rakentelua kriistilanteessa ryhmässä. (kts. aistit ja järjestelmät vrt. fokusaatiollinen viuhka)
Frustraation omaiset valkoiset sirpit eivät käsitä sinällään tarpeellista järjestelmää inhimillisyyteen, empatiaan ja loogisuuteen.
Merkurius-kuun omaiset sirpit, jotka ovat mustat ja osoittavat esim. verkostoa, joka on ehdottoman vaitiolovelvollinen ja yksityinen, myös, tarkoittaa inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta luontaisena. Tämä verkosto voisi toimia jotenkin muuten, kuin lunttaamalla, kopioimalla ja varastamalla.
- En saa sanoa asioihisi välttämättä mitään.
- En saa rahastaa.
- En saa anastaa.
- En saa käyttää trilleri-eleviittomaa, mm. frustraatiosta.
"Joku kysyy vasta nyt tapakasvatusta.
Joku kysyy vasta nyt kasvatuslaitosta."
"saatana, joka välissä empatian ja inhimillisyyden sekoittuessa tappamisteksti."
Efektiivisyys siis tarkoittaa
2
82
Vastaukset
- DDR-City-SIde-82
Mulla on nämä Merkurius-kuun omaiset sirpit.
Joo, ne mustat eivät frustraation omaisesti valkoiset.
Mitä eroa ja väliä näillä on?
Sellainen hankala:
Psykologisilta osin
Anatomisilta osin ja
Kehollisilta osin
Hups ja uups. Tarkoittaa esim. Amnestya ja säätilajärjestelmää.
Tarkoittaa efektiä, ja efektiivillisyyttä asettautuen ja asteutttaen.
-Eihän sen tarvitse näitä tehdä?
-Eihän sen tarvitse näin tehdä?
Efektiivisyys on välitön väkivaltamerkintä, mutta en vieläkään muista tai ymmärrä kunnolla näitä identiteetillä annettuja asianajotietoa, intimiteettisuojien ulkopuolelle siis ylittyen.
-Siis, miten hänellä on identiteetti-merkinnät.
-No, hänellä on identiteettimerkinnät ja oikeus intimiteettiin sekä aina identiteetttiinsä.
Onko teillä törkeä, julma ja sairas virhe efektiivisyydessä?
Persoonallisuuden osalta yritän vaikuttaa lähinnä sillä tavalla efektiivisyyden ja sillä tavalla laajemmat fokusaatiolliset osa-alueet huomioiden, poistaa kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää. Persoonallisuushäiriöni osalta yritän vain tällä hetkellä kielivähemmistöllisenä tappaa. Persoonallisuushäiriöni osalta yritän tällä hetkellä korjata persoonallisuuttasi, jotta haivaitsisit ympäristöäsi, myös efektiivisenä kohteena ollessasi. Yritän korjata persoonaasi efektiivisyyttä ja persoonallisuushäiriötäni apuna käyttäen, esim. efektiivisesti keskustelemalla, joka tarkoittaa poliisia, koska asia koskee poliisia.
-Huomioithan kuitenkin talouden, lisääthän siihen rahan.
Mä saan tehdä efektiivisen korjauksen. Sä et saa tehdä, mä saan tehdä, euforian ja empatian osalta.
Syy/seuraus: hypoteesi: Mun pitää ensin tarkistaa onko se vaarallista, ihan väestöllisesti, populaatiota ajatellen. - Sinde vm-82
Niin, mulle tehdään hänen takiaan koko ajan ihmisryhmänä, joukkona mielisairaantasoista hoitoa, koska hän on hottentotti. Ihan vain suisaidaalisuuteen. ., koska se on vanhentunut atomi. Kuten koulutuksesikin, joka tämän aloitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199