Olen 16v, 166cm, 50kg. Olen kokoajan huolissani painostani. Vanhempani ja ystäväni sanovat että olen ihan tarpeeksi laiha, painoindeksini näyttää 17.4. Mutta silti mietin kokoajan että mitä voin pistää suuhuni ja mitä en. En syö aamupalaa, enkä lounasta koulussa. Välillä ehkä jotain salaattia. Kotona on pakko syödä jotain, ja illalla syön ennen nukkumaanmenoa ehkä leivän tai kaksi. Mielestäni se on ihan järkyttävä määrä ruokaa. Ajattelen ensin, että nyt aloitan oikein kunnon laihdutuskuurin, enkä syö mitään kahteen päivään. Sitten nälkä kasvaa niin suureksi, että en voi enää olla syömättä, uskottelen itselleni että ehkä sittenkin olen tarpeeksi laiha, ja syön jotain. Sen jälkeen oloni tuntuu niin pahalle että voisin tappaa itseni. Haluan kovasti laihduttaa, mutta jos syön jotain, tunnen itseni huonommaksi mitä jo valmiiksi tunnen, ja laihdutuksesta tulee suurempi juttu kokoajan. Ajattelen sitä lähes joka hetki. Minua huolestuttaa oma käytökseni, mutta lähinnä raivostuttaa kun en pystykkään laihduttamaan. Mistä on kyse ja mitä voisin tehdä ?
Apua ?
GDragon
1
<50
Vastaukset
- JK
VOISIT SYÖD'Ä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318