Singaporen lentokenttä

lpl66

HEI !
Onko kellään kokemuksia Singaporen lentokentästä. Kiikarissa edulliset lennot Balille, mutta vaihtoaika palatessa Singaporessa vain yksi tunti. Mitä mieltä olette, ehtiikö....

4

1451

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmemman päälle

Singaporen kentallä, matkalla Balille, jouduin menemaan ulos (tayttaa lappusen ja passiin leimat) ja kaymaan AirAsian tiskilla, vaikka mulla oli jo mobiili tsekkaus tehty ja istuin nro Balille tiedossa, eika matkatavaroita. Ja sit takas taas tarkastusten kautta. Tama systeemi ainakin AirAsialla. Ei siina kauaa kestanyt kun ei ollut jonoja, turhaa kavelya vain.
      AirAsia eri terminaalissa(1) kuin esim Lufthansa (2),välissä kulkee kyllä jatkuvasti kuljetus.
      Ottaisin kyllä pidemmällä vaihtoajalla ton lennon,varsinkin jos eri terminaali.

• bukit 1

Varmemman päälle ?

Mikäs lappunen siellä piti täytellä, samanlainen lento ens viikolla ja mielenkiinnosta kyselen? Itse ajattelin mennä sporen kentän ambassador transit hotelliin koska finskin lento on illalla sporessa ja aikaisin aamulla lähtö balille.

• Varmemman päälle

Ihan normi maahantulokaavake kun menin Immigrationin läpi maahan. Sit kävin Airasian tiskillä näyttäytymässä ja takasin turva yms. passintarkastusten läpi ulos maasta tax-free alueelle (vai mikä se oikeesti on?), oisko mennyt 30minuuttia.

• bimboblondibaggage

bukit 1 : millätavalla olet varannut Ambassador transit-hotellin? Hotellin omilta sivuilta, s-postilla, soittamalla vai miten? Jäävätkö matkatavarasi jonnekin siksi aikaa, kun ymmärsin että hotelli olisi alueella ennen matkatavarahihnaa - vai ymmärsinkö väärin? Viitsitkö selittää minulle blondille, voiko hotellin varata vain 6 tunnin jaksoissa vaiko ihan normaalin vuorokausivarauksen - eli jos kone tulee Sporeen vaikka klo 17 maisa ja jatkolento lähtee seur.aamupäivällä, niin veloitetaanko jokin vrk-hinta vai esim. 3 x se 6 tnnin jakso? Minulle jäi vähän epäselväksi tämä varaussyteemi joten jos vielä käyt tällä palstalla ennen lähtöäsi, niin voitko valaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      137
      1976
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      180
      903
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      897
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      818
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      752
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      49
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe