Tuossa joulun alla siirryin pois PC:stä ja ostin macbook pron, joten en ole vielä kovin
taitava tän kanssa. No niitä uusia salasanoja tulikin sitten aika mukavasti ja Salasana vihjeeseen liittyvä salasana, ei tunnu kelpaavan. Luultavasti oon sen jo kerran vaihtanu ja on jäänyt se vanha vihje sinne. Olen siis tilanteessa jossa kone kyllä toimii, mutta mitään en voi asentaa, kun en muista salasanaa
Kaiken lisäksi se asennus cd on ilmeisesti jäänyt perheeni luo, jossa vietin joulun.
Cd:tä ei löydy mistään ja applen sivujen selailusta ei oo ollut apua, kun aina tarvittais se salasana.
MAC ylläpitäjän sisäänkirjautumissalasana
6
130
Vastaukset
- kokkeiles
Itselläni ei vielä ole macia, mutta oletko kokeillut olisiko apua, jos kokeilisit käynnistää koneen "Safe Modessa". Se siis tapahtuu kun painat shiftin pohjaan kun kuulet käynnistysäänen ei ennen eikä jälkeen vaan heti! Vapauta shift kun Apple-logo ja latausympyrä tulevat. En tiedä onko tästä apua, mutta voithan kokeilla.
- ap kirjoittaja
ei auttanut, se vaatii siinäkin salasanaa..
- 1stMacFinn
Sulla ei ole muuta konstia kuin a) muistaa se salasana tai b) nollata se ja muistaa se uusi salasana.
- hehe-hehe
Kummallisia yhteensattumia.
Ihan tuore salasana, mutta et muista.
Otit CD:n mukaan jouluksi vaikka ei ollut mitään syytä.
Viikon sisällä olet jo vaihtanut salasanan.
Pyydä postittaa CD.
Tai kysy macin omistajalta salasana. >No niitä uusia salasanoja tulikin sitten aika mukavasti
Ohhoh, vai niin. Mulla on ollut kymmeniä Maceja, ja salasanan olen aina kehittänyt itse. Yhteen käyttäjätiliin tarvitaan tasan yksi salasana, mutta jos niitä jostain vain "tulee", ei sille kai siten mitään voi...
Suosittelen tietokoneitten käyttöönoton tehtäväksi selvin päin. Myös Macin tapauksessa.- Sanpo Marjomaa
Tää on sen verran hupaisa ketju että pakko laittaa kirjanmerkkeihin :D Tulee mieleen hauskat kotivideot jossa urvelot töppäilee. Tyyppi kertoo siirtyneensä pois PC:stä mutta sitten onkin kuitenkin PC, myös Mac on PC. Salasanoja tuli, mistä? Ei niitä mistään ainakaan mulle ole tullut, ihan itse ne olen keksinyt.
Eiks posti kulje joulunviettopaikasta? Ainakin täälläpäin kirjeposti on seuraavana päivänä vastaanottajan laatikossa. Pahimmassa tapauksessa eli joulunviettopaikassa älykkyys on yhtä korkealentoista ja cd:stä on tehty joulukoriste, tällöin osta uusi asennusmedia, Macin ei maksa maltaita.
Normaalilälyiset kirjoittaa salasanan johonkin muistiin ja laittaa sen muistilapun talteen josta sen löytää. Huomaa tämä viimeinen kohta: laittaa sen talteen josta löytää. Ei ole hyötyä kirjoittaa lapulle jos heittää lapun saman tien roskiin. Näin ei siis saa tehdä. Muistatko tämän varmasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862