... ovat yhtä tökeröitä juntteja? Ei mitään tajua, miten naisen kanssa ollaan, pääpaino tuntuu olevan että viinaa riittää ja sit sorrytellaan kun sen enmpää kunto kuin älykään eivät riitä mihinkään.
Never again, parempaa seuraa löytyy 20 km kumpaankin suuntaan..... :(
Kaikki Joutsenon miehetkö...
8
410
Vastaukset
- vchaiseevenäjäää
venäläiset ostosmatkailijat juottaa ne väkisin känniin.
- Lisbethin
No ei suinkaan venäläisiäkään voi ihan kaikesta syyttää!
Taitavat olla sen verran sisäsiittoista porukkaa ettei pojastakaan polvi parane :))
- Joutsenonainen
Oletkohan etsinyt miestä väärästä paikasta? Siitä pitää syyttää vain itseään, jos juottolasta juopon matkaan lähtee. Toivottavasti tämä oli vain provo etkä oo tosissas :D
- 33rfv
sulla oli jotain ryppystä irtonahkaa piparissa ja hyi vittu että oksetti hajuvedet sun muut tamppoonit. Pysy vaan siellä ja pane niitä metrohinureita. ps kannattasko siivota perse paskalla käynnin jälkee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 9+ej
Tekstistäsi huomaa ettet ole mikään järjenjättiläinen, et todellakaan.
- mimmieka
Tee se Joutsenossa,pane rauhassa;))
- Cooletar
Olin aikeissa pelastaa edes yhden raparessukan sieltä parempiin kuvioihin, mut ei laatunainen jaksa niiden sösseröintiä... luovutan suosiolla niille joilla rima alempana ;))
- feel good
Enhän se minä voinut olla vaikka poloinen olenkin ja naukkailen vain konjakkia silloin tällöin että verenkierto pysyy hyvänä keskijalassa. Enkä asu Joutsenossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711123Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010241- 494304
- 244007
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni103988Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353786Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573679No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413523- 533213
- 422935