Brio combi rungosta

ongelmaa pohtiva...

Olisikohan kenelläkään vastausta ongelmiini??
Elikkäs olitaisiin saamassa brion kombi vaunut vuosimallia 2007. Mutta ne aina välillä lysähtävät kasaan, eli niissä on joku vika kasaan taitossa. Mies kyllä kovasti sanoi korjaavansa vaunut. Onko muilla ollut tätä ongelmaa? Vaunuthan on rungoltaan hieman erilaiset kuin kaikki muut brion vaunut ja kyseistä mallia on ilmeisesti valmistettu vain 2007 vuonna. On siis luultavasti ollut fiaskot, kun ei ole valmistettu enää seuraavana vuonna.

Vaunujen omistaja sanoi, että kyseistä ratasosaa ei ehkä saisi yhdistettyä uudempien vaunujen runkoon.. Onko tästä kokemusta? Voisinko siis ostaa vain jostain uuden rungon vaunuihin? Muuten ovat niin hyväkuntoiset ja vähänkäytetyt, että en haluaisi ostaa ihan uusia kun ovat niin kalliita..

12

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Sinuna katsoisin sitten muualta käytettyjä.. Jos lysähtävät kasaan, en itse uskaltaisi laittaa vauvaani niihin..

      Meillä on briot, mutta vuosimallia 2010.. Itse ostin uutena, mutta juuri siksi että menevät sitten pidempään eikä tarvitse ostaa uusia seuraavallekaan jos menisi rikki..

    • Kombi vuodesta 2006

      Miten niin valmistettu vain vuonna 2007? Brio Kombi-vaunuja on valmistettu vuosikausia.

      • *****

        Niinpä on, mutta vuosien varrella on myös rungon malli vaihtunut, vaikka nimi on pysynyt samana.


    • vieras21

      ainoa mahdollisuus on etsiä 2007-2008 runkoa käytettynä koska istuimen kiinnitysmekanismi on muuttunut pari vuotta sitten. itselläni on 2008 mallia brion yhdistelmät,ja siinä on klick in kiinnitys istuinosassa.RUnko on telescope light ja se on ainakin ihan toimiva ja hyvä runko. tämän vuoden2012 malleissa erilainen kiinnityssysteemi. huutonetissä joskus on noita pelkkiä runkojakin myynissä, kannattaa seurata tai laittaa ostoilmoitus tori.fi palstalle. renkaat sun kannattaa säästää tai myydä erikseen, niistäkin maksetaan ihan hyvin.

      • ?????

        Huutonetissä olevat rungot taitavat olla niitä, mitä vaihdettiin takuuna eli viallisia.
        Tyhmää, että liikkeet lähettävät uuden rungon asiakkaalle ja eivät ota vanhoja pois asiakkaalta ja niin ne vaaralliset rungot ovat myynnissä. Sama kuulemma on ollut joidenkin turvakaukaloiden kohdalla.


    • Jebada

      Meillä kävi onnettomuus Brio Happy -yhdistelmävaunujen kanssa, lapsi lensi kantokopan kera maahan. Tapaus nyt tukesin tutkittavana, en suosittele kyseistä merkkiä kenellekään, koska näyttäisi olevan hengenvaarallinen. Että semmosta..

      • ???

        No kyllä minä suosittelen :) Meillä ollut nuo käytössä jo vuodesta 2010 asti ja mitään vikaa ei vieläkään ole löytynyt! Ehkä ollut sinulla yksittäinen vika tms.. En tajua miten voi normaalissa käytössä vain lentää kantokoppa alas..


      • Pelkäänpahinta

        No huh huh, minäkään en suosittele kenellekkään enää Brioja, toivottavasti ei käynyt pahasti. Kai sieltä kiinasta löytyy muita turvallisempiakin vaunumerkkejä jatkossa?


      • brioilija

        Olen hyvin vankasti sitä mieltä, että jos tuollainen vahinko käy, niin vika on käyttäjässä, eikä vaunuissa. Käsittääkseni Brioja on tuhansia liikkeellä tälläkin hetkellä vauvaperheissä ilman tuollaista ongelmaa. Jos se olisi vaunujen vika, niin siitä olis jo ollut suurempikin kohu ja useampia tapauksia tiedossa.

        En suosittele tälle perheelle lapsien hankkimista, koska vanhemmat lienevät hengenvaarallisia. Syy, miksi runkoja vaihdettiin, ei liittynyt millään tavalla tällaisiin tapauksiin.


      • Käytä oikein

        Kantokoppa kuuluu kiinnittää runkoon kiinni niillä kantokahvoilla.. Joten, jos et ole tuota noudattanut, ei ole edes valmistajan vika!


    • Brrio

      Joo kantokopissahan on kiinnitysremmit sitä varten jos oikeen meinaa hurjastella. Käyttäjässä selkeesti vika :) Suosittelen minäkin! :)

      • Brio happy myös

        Tuo sun istuinosa käy ratasosaan, joka on valmistettu 2005-2009 välillä. Niissä on se click-in systeemi siinä keskellä. Näissä uusimmissa ne löytyvät reunoista. Mulla on ollut kaksi Brio vaunua. Molemmat teleskooppiaisalla ja mitään vikaa ei koskaan ole ollut. Brio kombi 2005 kovalla kantokopalla ja nyt Brio happy 2009. En ymmärrä minäkään miten sen kantokopan voi vaunuista tiputtaa pois. Kovassa ja pehmeässä kopassa on kiinnikkeet millä se koppa kiinnitetään runkoon kiinni aivan kuten Emmaljungissakin. Ei se Brio ole todellakaan muita vaarallisempi vaunumerkki, vaan päinvastoin. Kateellisten panettelua sanon mä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe