Tiedän että nyt ei ole oikein hyvä aika,en tiedä oletko täällä? mut :( Haluis nähdä !
HMHMHMHMHMHMHM
50
300
Vastaukset
- ;) <3
No tuu kattoon...
- nii :o
Miks aina mää? Mä kävin jo, etkä sä ollut kotona, se olis sun vuoro...missä sä oikein olet? :( hmph
- ;) <3
Niin ja sähän voit hakea mut vaikka Skypestä, sit näkisitkin ;)
- Jumankauta!!
;) <3 kirjoitti:
Mulla on mittatäynnä tätä tietokonepelleilyä perkeles!!! Jos susta ei ole muuhun, niin mä otan sitten toisen!!
- Jumankauta!!
Jumankauta!! kirjoitti:
Mulla on mittatäynnä tätä tietokonepelleilyä perkeles!!! Jos susta ei ole muuhun, niin mä otan sitten toisen!!
Ota! Ihan oikeesti. En tarkota millään pahalla mutta ei enää kiinnostusta.
- Sulla on jo joku?
Jumankauta!! kirjoitti:
Ota! Ihan oikeesti. En tarkota millään pahalla mutta ei enää kiinnostusta.
Mitä sä sitten olet vedättänyt mua?ihan tahallas?? Kiitti vaan vittusti !! MIKSI??
- ...
Sulla on jo joku? kirjoitti:
Mitä sä sitten olet vedättänyt mua?ihan tahallas?? Kiitti vaan vittusti !! MIKSI??
EI OO KETÄÄN. En mä oo mikään paskiainen.
- .
... kirjoitti:
Mutta mulla on muita asioita nyt mihi haluun keskittyä ku miehet. Kai sä ny iteki oot huomannu et olin tosi ihastunu. Musta oot kiva mutta ihan rehellisesti, ollaan erilaisia.
- mutta vedätit mua
... kirjoitti:
ei vaan enää kiinnosta vai, antaa olla sitten saatanan ........
- EN vedättäny
mutta vedätit mua kirjoitti:
ei vaan enää kiinnosta vai, antaa olla sitten saatanan ........
Millä tavalla mä vedätin sua?? ei mua enää kiinnosta kun huomasin kuinka erilaisia ollaan.
- .
EN vedättäny kirjoitti:
Millä tavalla mä vedätin sua?? ei mua enää kiinnosta kun huomasin kuinka erilaisia ollaan.
Sehä olis vedätystä jos nyt antaisin sun olettaa että oon kiinnostunu. Ei sussa oo todellakaa mitää vikaa. Komee oot mun mielestä, jos ny oot se kenen kaa mä luulen kirjottavani. Mikset ettis jonku toise?
- ;)<3
;) <3 kirjoitti:
tää ed. en ollu mä!!
- Erilaisia?
. kirjoitti:
Sehä olis vedätystä jos nyt antaisin sun olettaa että oon kiinnostunu. Ei sussa oo todellakaa mitää vikaa. Komee oot mun mielestä, jos ny oot se kenen kaa mä luulen kirjottavani. Mikset ettis jonku toise?
Sä taidat olla se joka ryyppääkin ja kirjoittelee aamuyöllä baarista tullessa pikku pöhnässä. En todellakaan huoli sellaista!! Otan jonkun toisen, aivan varmasti. En kait mä sua rupee odottaa jos sua ei kerran kiinnosta.Miten sä nyt vasta huomasit että ollaan erilaisia??????????? kyllä sä mut olet tiennyt ja mun tavat????ja elämäni!!! Ihan selvää kusetusta koko juttu. En olis uskonut susta kun sun... on niin mukavia, luulin että et olis sellanen vedättäjä.En tunne ihmisiä, en todellakaan,luulen vaan heistä aina liian hyvää ja kaikki menee päin vittua !!!!!!!
- +0++
Erilaisia? kirjoitti:
Sä taidat olla se joka ryyppääkin ja kirjoittelee aamuyöllä baarista tullessa pikku pöhnässä. En todellakaan huoli sellaista!! Otan jonkun toisen, aivan varmasti. En kait mä sua rupee odottaa jos sua ei kerran kiinnosta.Miten sä nyt vasta huomasit että ollaan erilaisia??????????? kyllä sä mut olet tiennyt ja mun tavat????ja elämäni!!! Ihan selvää kusetusta koko juttu. En olis uskonut susta kun sun... on niin mukavia, luulin että et olis sellanen vedättäjä.En tunne ihmisiä, en todellakaan,luulen vaan heistä aina liian hyvää ja kaikki menee päin vittua !!!!!!!
öö olinks mä mun kaa??
- 0+0+
Erilaisia? kirjoitti:
Tota hmm en oo se. Luulisin.
- :)
Erilaisia? kirjoitti:
En mä sua oo tuntenu tätä ennemmi yhtää. Nyt meen nukkumaan.
- niin joo
:) kirjoitti:
En mä sua oo tuntenu tätä ennemmi yhtää. Nyt meen nukkumaan.
ja nyt ei sitten enää kiinnosta... hyvää loppuelämää vaan sulleki sinne kaupunkiin.En enää ihmettele miksei sua näe missään. sä olet vaan leikkinyt mulla kun tiedät että mä olen täällä!!!!!!!!!!!!! tiedätkö, mulla on mitta täynnä nyt tätä sun pelleilyäs. Sä olet ihan samanlainen kuin se sun kaveris joka mua vedätti ensin. Olisi pitänyt uskoa kerrasta, samanlaisia olette.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!
niin joo kirjoitti:
ja nyt ei sitten enää kiinnosta... hyvää loppuelämää vaan sulleki sinne kaupunkiin.En enää ihmettele miksei sua näe missään. sä olet vaan leikkinyt mulla kun tiedät että mä olen täällä!!!!!!!!!!!!! tiedätkö, mulla on mitta täynnä nyt tätä sun pelleilyäs. Sä olet ihan samanlainen kuin se sun kaveris joka mua vedätti ensin. Olisi pitänyt uskoa kerrasta, samanlaisia olette.
Totta turiset. Näin on ollut ja näin on aina oleva.
- jatkuu.......
niin joo kirjoitti:
mikä mussa sitten on vikana jos saan kysyä??? olenko liian raitis????liian kotihiiri??????? nössö??? mitään saamaton?????? äkkipikainen jos jotain ei tapahdu? mustasukkanen???????? kokematon nahjus vai mikä on vikana????
- Ei tarvi vastata
jatkuu....... kirjoitti:
mikä mussa sitten on vikana jos saan kysyä??? olenko liian raitis????liian kotihiiri??????? nössö??? mitään saamaton?????? äkkipikainen jos jotain ei tapahdu? mustasukkanen???????? kokematon nahjus vai mikä on vikana????
Antaa olla!!! En mä kelleen kelpaa,kyllä se on nyt nähty!!!!
- vastaus'
jatkuu....... kirjoitti:
erilainen. liian. ei muuta.
- hääh
vastaus' kirjoitti:
Täh. Miks et kelpais?
- palstapelle
Ei tarvi vastata kirjoitti:
Antaa olla!!! En mä kelleen kelpaa,kyllä se on nyt nähty!!!!
mulle sä kelpaat! älä juttele näitten muiden kanssa täällä!
- 6-2
hääh kirjoitti:
Täh. Miks et kelpais?
Ootko ettiny tarpeeks? Tuskin.
- Selvä!!!!!!!!!!!!
vastaus' kirjoitti:
Antaa olla nyt !!!! mutta pysy poissa silmistäni sitten!!!!!!! Pysy siellä niinkuin tähänkin asti olet ollut, ettet viittinyt edes tutustua kunnolla!!!!!!!!!
- ?????????
palstapelle kirjoitti:
mulle sä kelpaat! älä juttele näitten muiden kanssa täällä!
kelle mulle???????
- Sitähän me
muutkin. Aika vaan alkaa olla vähän myöhäinen.
- hmmmmm.....
kuka hm, vai hmmmmm.....
- :)
miksiii pitää trollata
- ;)<3
En oo kiinnostunu ny kenestäkää. Miehet=ongelma!
- :((
Sen olen kyllä huomannut :( ettei kiinnosta
- ;)<3
Skype!
- sikoja
Miehet on sikoja.
- selvä!!
ole ilman sitten!!
- !
selvä!! kirjoitti:
ole ilman sitten!!
Niin oonki.
- !
! kirjoitti:
Niin oonki.
Paljon kivempi näin.
- ?
! kirjoitti:
Paljon kivempi näin.
kivampi?
- 90%
vain 90%
- 918131
Mä olen ainakin täällä tulin muuten vasta äskettäin oli muita hommia ja kohta pitää mennä nukkumaan et laita vaan puh, viestiä pääset mun viekkuun nukkuun ei haitta vaikka kello on paljon luen kyllä viestit hereillä ollessani et eikun viestiä pukkaamaan
- :DD
?
- öitä...
mä lähen nukkuun. liian väsy tuosta viikonlopun juhlimisesta. : /
- Öitä.
Löydät jonku toisen. Luulis et helposti. Mutta mä haluun olla rehellinen. Oot hauska jne mut en oo kiinnostunu.
- .
Öitä. kirjoitti:
Löydät jonku toisen. Luulis et helposti. Mutta mä haluun olla rehellinen. Oot hauska jne mut en oo kiinnostunu.
selvä.
- .
. kirjoitti:
selvä.
kenellehän tää meni :D
- Räjäytän taivaisiin
On tääkin yhtä sössöä, pääsis kaikkein helpommalla kun selvittäis asiat muualla. Ei tästä ole mitään hyötyä eikä iloa. Aiheuttaa turhaa verenpainetta vaan tämmönen. En ymmärrä tätä touhua ollenkaan!
- .
Nii totta. Oon ollu tääl nii paljo ku olin ihastunu suhu mutta mun mielestä joku toinen sopii sulle paremmi. Tiiän et oon tylsä mut en oo valmis siihe mitä haluisit.
- ed
. kirjoitti:
Nii totta. Oon ollu tääl nii paljo ku olin ihastunu suhu mutta mun mielestä joku toinen sopii sulle paremmi. Tiiän et oon tylsä mut en oo valmis siihe mitä haluisit.
höpsis! et sä tylsä ole. mitä sä sekoilet?
- .
En haluis et turhaa aattelisit mua. Tää ois hyvä jättää tähä. Oot söpö ja hauska mut ei sovita yhteen ja mä en vaan halua mitää yhden illan juttuja.
- edelliseee
Eskolle ed.!
- ESKO
Ei hätiä. Aika näyttää mihin mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060