Auttaako Lamictal masennukseen?

Lamictal??

Millaisia kokemuksia teillä Lamictalista ja mihin stiä syötte?

Itselläni aloitettiin n.kk sitten lamictal, nyt annnostus 75mg. ja EPÄILLÄÄN 2.tyypin kaksisuuntaista.. Aluks olin todella väsynyt ja nyt olen todella masentunut ja mietin jopa että voisin tappaa itseni. Lamictalin tilalle aloitettiin myös pari viikkoa sitten Fluanxol(pelkoihin) joka piristi aluksi mutta nyt ei tunnu enää missään.

Mulla ei ole todettu ikinä manioita tai hypomanioitakaan,ainoastaan masennusta ja vasta tänä kesänä oli ensimmäinen omituisempi kausi.. ja kys. sairauden epäily on alkanut siitä, kun aiemmissa lääkkeissä on ollut jotain vikaa aina esim. ssri-lääkkeet, ja efexor depotin aikana(jota söin juuri kesällä) olin paljon vauhdikkaampi...

Nyt lähinnä ihmetyttää, kun on alkanut masentaa todella paljon enemmän, että voiko tuo Lamictal olla oikea lääke... Eikö sen pitäisi esim. piristää??

Lääkärille oon kyllä soittamassa, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia lääkkeestä!!

37

17471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennaenna

      Joillakin Lami piristää ja jotkut se vetää ihan tokkuraan. Yleensä hoitotaso on yli 100mg päiväannostuksessa. Eikä se ihan heti helppaa se masennus. Muutama kuukausi vähintään menee. On se ihan kehuttu lääke kaksisuuntaisilla ollut. Itselläni menee tällä hetkellä 50mg ja nostetaan vähitellen. En ole vielä huomannut ihmeempiä vaikutuksia.

    • lääkitys

      lamictalilla tasapanotetaan masennusta,pelkkä lamictal ei yksistään ole masennuslääke.
      tarvisit sellaisen masennuslääkkeen,jolla ei tulisi vauhtikasta aikaa,kestää lääkäreiltäkin pitkään ennenkuin sopii oikea lääke.
      oikea masennuslääke-ja lamictal,alkaa vaikuttamaan nopeasti vaikeampaakin masennukseen,jopa viikossa.
      haittavaikutukset poistuvat ajallaan lääkkeistä.
      nyt on uusia uuden polvn masennuslääkkeitä,joissa on vähemmän haittavaikutusta.
      maniaa-ja masennusta on monta eri tasoa.
      itselläni on 100.mg lamictalia-300.mg. venlavaksia,absenoria 1200.mg.
      ei kannata tappaa itseään,käy vaan psykiatrilla,kyllä löytyy helpottava lääke.
      itseasiassa sinulta puuttuu manian esto lääkitys joka on mulla absenor 1200.mg.
      itsari kuuluu nyt epätasaiseen lääkitykseen,mene yksityiselle,siellä on paremmat psykiatrit-ja osaavat hoitaa,näin tein itsekkin. yritä kestää vielä ,kyllä helpotusta saat.

      • kärsivä

        kiitos viestistä, vaikka ei ollu mulle osoitettu. tosiaan mun pitänee mennä mtt:n vastaanotolle. kaikki kaatuu päälle, lääkityksen vajaus? Kts. kirjotus "teenkö itsarin?"


    • Mase to

      Moi kohtalontoveri! Mulla ollu useempia lääkkeitä masennukseen. sepram, venlafaxin jne. nyt on mirtazapin, jonka käytön olen lyöny laimin. siitäkö mun paha olo on kiinni?
      Lopetin mase lääkkeiden käytön, ku lihoin sikana. Sepram? Ja 1kk:n lääkitys ei vaikuta, semmone 3kk:n ajanjakso, ni vois tepsiä. Nyt kyllä alotan uudestaan mitran käytön (jolla on piristävä vaikutus).
      Tsemiä sulle!

    • Lamictal??

      Mulla taas ei masennusta ole ollut viime kevään jälkeen, kun vasta nyt tullut...jonka syystä epäilen ettei lamictal ole oikea lääke..koska jos mulle ei sovikaan mieltä tasaavat lääkkeet.
      Ja lääkäri sanoi, että enempää ei laiteta kuin 75mg juuri tästä syystä että tää on vaan epäily ja lääkärikään ei ole kokenut, että jos mulla olisi kaksisuuntaisen toinen tyyppi, nini se ei olisi kuitenkaan kovin vakava...

      • lamlamlammas

        Mulla on II-tyypin bipo ja kyllä se melko vakava on. Masennukset on todella pahoja ja hypomaniatkin vaan pahenevat ja pitenevät koko aika. I- ja II-tyypin bipojen masennuksen tasossa ei välttämättä mitään eroja ole. Ehkä sinulla ei välttämättä olekaan koko sairautta. Toivon kovasti, että ei ole. Tämän kanssa eläminen ei ole mitään herkkua. Jotkut masennuslääkkeet piristävät ja jos vievät masennusta pois, niin ehkä se on sen vuoksi tuntunut vauhdikkaalta kaudelta. No, se selviää ajan myötä, että tuleeko uusia sellaisia kausia. Eikä Lamictal tehoa edes kaikille kaksisuuntaisillekaan. Ei mitään ihmelääkettä ole olemassa, mikä poistaisi kaikilta bipoilta oireet.


      • Anonyymi

        2 tyypin 2suuntaisessa tehdään eniten itsemurhia! Ja on yhtä vakava kun 1 tyyppi.


    • MR MD

      Mulla ollu yli 4 vuotta lamictal,alkuun olin vielä enemmän sekasi.Mut pikkuhiljaa rupes toimii paremmin.Jotai sivuvaikutuksii ollu mut ei pahempaa.Oli mulla masennuslääkkeetki pahimmassa tilanteessa mut sit ne rupes toimii vaa pahempaan suuntaan eli olin entistäki masentuneempi.Mulle toi lääke vaikuttaa unen saantiin.Jos en muista ottaa lääkkeitä nii en saa nukuttuu ja rupee vintissä pimenee.Paras mikä mulle on tehonnu nii terapia ja "hullujen" päivä osasto.Tottakai ilman lääkitystä en ois kyl tässä..heh.Mä itseasiassa vähensin ite toista lääkettä puoleen eli zypreksaa(öö kirjotetaan jotenki toho suuntaan) ku rupes tuntuu ettei olo parane mut se autto ja nyt oon oikeestaan iha hyväs kondiksessa.Joskus mennää pienel liekillä mut muuten olo tasanen..ei tuu mitää liian deeppii eikä liian high fiiliksii..

    • lsjgkjfaöjfh

      Moikka, itselläni II-tyypin kaksisuuntainen ja lääkityksenä Lamictal annoksena nyt 50mg, ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut, muuta kuin PIRISTÄMINEN, en meinaa saada nukuttua öisin kun olen niin virkeä.

      Muita lääkityksiä ei ole nyt.
      Onko muilla piristävää vaikutusta, ja sitä ettei saa nukutuksi virkeyden takia, ja onko teillä käytössä jokin unilääke tähän vaivaan?

      • unetonna

        Lamilla on tosiaan mulle piristävä vaikutus. Siksi otan sen aamulla. Iltaisin menee Ketipinor ja Lamictal tyrmää sen vaikutuksen, joten pakko ottaa aamulla, että saisi illalla edes jotenki nukuttua.


      • Anonyymi

        Mulla tekee myös piristävän vaikutuksen. Olanzapiinia syön että saan unta..


    • LamictalFani

      Minäkin piristyn Lamictalista, mutta otan silti puolet siitä illalla (aamulla 100 mg, illalla 100 mg). Unilääkkeenä minulla on Ketipinor, jota riittää todella pieni määrä, vain 25 mg.

      Lamictal on minun masennukseeni tepsinyt todella hyvin, mutta minulla onkin selkeästi 1.-tyypin bipo.

    • Hellu-48

      Hei!

      Mulla menee Lamia 150 aamu 150 ilta.
      Tällä hetkellä ei ole rahaa ostaa kyseistä lääkettä,olen ollut 2viikkoa ilman sitä...lisänä menee Cymhpalta 80 aamuisin,jota mulla on.
      Sairastan vakavaa masennusta ja 1-bipoa ja tällä hetkellä on todella vaikeaa tunteitten kanssa!
      Olen huomannut selvästi omalla kohdalla Lamin puutteen johdosta,että ajatukset menee syvälle masennukseen.
      Tänään oli onneksi oma hoitajan keskustelu ja hän lupasi jutella psykiatrin kanssa lääkityksestäni....toivon todella,että saisin Lamin korvattavaksi lääkkeeksi,muuten on liian kallis lääke minulle ostettavaksi. Sairastan myös nivelreumaa ja nekin lääkket maksaa todella paljon :(

      Joten,kuinka te kanssa ihmiset pärjäätte pienellä tuloilla kalliitten mielenterveyden-lääkkeiden kanssa?? Kertokaa minulle!

      • Anonyymi

        Hinta on nykyään 4.50 Kelan korvauksella. Kysy lääkäriäsi hakemaan korvausta ellei jostain syystä ole sitä itse tajunnut.

        Tiedän että viesti on jo ikivanha, mutta vastaan nyt tähän kun ketju edelleen löytyy guuglettamalla.


    • ::Lamictal:::

      Hellu, todella ikävää kuulla, että rahat eivät riitä lääkkeeseen. Voisiko jostain saada rahallista avustusta?

      Itse saan erityiskorvattavat lääkkeet, koska eräs maniani päätyi psykoosiin.

    • .....pööö,,,,

      Todella hyvä lääke. Paransi masennukseni. En tiedä, kumpaa tyyppiä Biponi on. Hellulle tiedoksi, että psykiatrilta saa lausunnon Kelalle, josta saa 112-koodin Kela-korttiin ja lääkitys on sen jälkeen lähes ilmaista. Ja jos Hellulla on 1-tyypin Bipo, koodi pitäisi irrota ainakin sillä.

      • hellu-48

        Hei vaan!

        Lami on todella hyvä lääke. Psykiatrini tietää kyllä sairauteni,mutta silti en ole saanut 112-koodia vielä,vaikka olen ollut jo bibo jo 2006 luvulta asti...nyt asiani on taas käsittelyssä,koska oloni on mennyt todella alas päin viime viikkoina.
        Perjantaina on meno omahoitajalle ja häneltä saan osan käyttämästäni lääkkeistä...ei ole vara ostaa itse.
        Mulle on tää kevät tosi vaikeaa aikaa...haluaisin elää ja nauttia siitä,mutta silti jokin estää sen...pelkään että pää menee sekaisin ja siksi välttelen liikkumista ihmisten ilmoilla ja lukemasta näitä palstoja...olen vaan ja töllötän telkkaria,ymmärtämättä siitä mitään.
        Onko kukaan muu samanlainen,kuin minä?


      • Anonyymi
        hellu-48 kirjoitti:

        Hei vaan!

        Lami on todella hyvä lääke. Psykiatrini tietää kyllä sairauteni,mutta silti en ole saanut 112-koodia vielä,vaikka olen ollut jo bibo jo 2006 luvulta asti...nyt asiani on taas käsittelyssä,koska oloni on mennyt todella alas päin viime viikkoina.
        Perjantaina on meno omahoitajalle ja häneltä saan osan käyttämästäni lääkkeistä...ei ole vara ostaa itse.
        Mulle on tää kevät tosi vaikeaa aikaa...haluaisin elää ja nauttia siitä,mutta silti jokin estää sen...pelkään että pää menee sekaisin ja siksi välttelen liikkumista ihmisten ilmoilla ja lukemasta näitä palstoja...olen vaan ja töllötän telkkaria,ymmärtämättä siitä mitään.
        Onko kukaan muu samanlainen,kuin minä?

        On, nyt kohta 1,5v samanlaista oloa, en katso enää edes televisiota, tiettyyn aikaan ohikulkeva planeetta oli ainoa, jota moikkasin talvella. Alan vaipua epätoivoon tai olen ollut siinä jo väh tuon 1,5v. Ssri, efexor/venlafaxin, risperidon, ja nyt tämä Lamictal kokeiltu. Toivon että tämä Lami auttaa, nyt annos 50mg ... Mutta tiedän tunteesi, tai siis tuntemattomuutesi... T.elina.hei.planeetta


    • tunteeton_tonttu

      Onko jollain muulla Lamictal tehnyt tunteettomaksi? Ei tämäkään olotila ole kovin kiva.

      • Anonyymi

        Juu, mulla on. En tee muuta kuin makaa, ei ole mitään tunteita, mitä järkeä on tällaisessa elämässä...huoh


    • Valeria

      Sanoisin ketjun aloittajalle, että minullakin oli Fluanxol joka teki olostani todella apaattisen ja masentuneen. Se ajettiin alas ja aloitettiin Lamictal, ja vaikka olen käyttänyt vasta viikon on olo jo kohentunut huomattavasti ja toimintakyky parantunut radikaalisti. Joten suosittelisin lopettamaan Fluanxolin, joka on todella vahva neurolepti ja tekee ihmisestä toimintakyvyttömän!

    • Valeria

      Siis lisäisin tuohon edelliseen että lääkärin valvonnassa tietysti lopetus jos lääkäri on samaa mieltä että ei ole vastaavaa hyötyä Fluanxolista! Lopetus täytyy tehdä hitaasti, 0,5 mg viikossa ja silti tuli voimakkaat viekkarit!

    • lääkkeet tuhoaa pään

      Mä olen sairastanut masennusta lähemmäs kymmenen vuotta, ja siihen oli lääkitys n. 6 vuoden ajan, mutta lopetin lääkityksen vuosi sitten. Puoli vuotta sitten sairastuin - todennäköisesti niiden masennus- ja unilääkkeiden takia - epilepsiaan, jonka takia joudun käyttämään Lamictalia. Ja tällä hetkellä masentaa niin paljon, että tekis mieli vaan tehdä itsari.
      Eli - ensin masennuslääkkeistä epilepsia, sitten epilepsialääkkeistä masennus. Kiitos vain lääkärit!

      • elämäni päättyi jo

        Juuri tämän vuoksi, en lääkkeitä syö. Aikanaan kokeilin masennuslääkkeet ja neuroleptit jotka vain väsyttivät sekä sotkivat pääni sellaiseen kaaokseen jonne en koskaan halua joutua.

        Ei edes psykoottinen masennukseni ollut mitään siihen seroquelien aiheuttamaan vääristyneeseen maailmankuvaan.

        Nyt masentaa niin, etten ole muuta miettimässäkään kuin itsemurhaa. Niin paljon lääkkeitä kokeillut ja todennut etteivät ne tätä tunnetta poista. Elän mielummin tämän sielua syövän itsemurha pelastaa oloni kanssa kuin syön neuroleptejä.

        Minä olen varmasti maailman ainoa ihminen jolle kuolema on paras vaihtoehto. Maniassa tekemäni teot eivät mahdu järkeeni, häpeän niitä sekä kadun niitä niin paljon etten sen vuoksi saa enää tähän elämään otetta.

        Töissä kuitenkin käyn ja elän tätä elämää väkisin. Mitään manioita ja hypoja ei ole ollut kohta kahteen vuoteen, vain syvää tai psykoottista masennusta.

        Enkä ole edes varma sairastanko mitään bipoa, sillä minun maniani koostuivat rahantuhlaamisesta sekä muutaman ihmissuhteen menosta solmuun.

        Haluan vain kuolla, tätä tunnetta eivät ole lääkkeet onnistuneet poistamaan.


      • Anonyymi
        elämäni päättyi jo kirjoitti:

        Juuri tämän vuoksi, en lääkkeitä syö. Aikanaan kokeilin masennuslääkkeet ja neuroleptit jotka vain väsyttivät sekä sotkivat pääni sellaiseen kaaokseen jonne en koskaan halua joutua.

        Ei edes psykoottinen masennukseni ollut mitään siihen seroquelien aiheuttamaan vääristyneeseen maailmankuvaan.

        Nyt masentaa niin, etten ole muuta miettimässäkään kuin itsemurhaa. Niin paljon lääkkeitä kokeillut ja todennut etteivät ne tätä tunnetta poista. Elän mielummin tämän sielua syövän itsemurha pelastaa oloni kanssa kuin syön neuroleptejä.

        Minä olen varmasti maailman ainoa ihminen jolle kuolema on paras vaihtoehto. Maniassa tekemäni teot eivät mahdu järkeeni, häpeän niitä sekä kadun niitä niin paljon etten sen vuoksi saa enää tähän elämään otetta.

        Töissä kuitenkin käyn ja elän tätä elämää väkisin. Mitään manioita ja hypoja ei ole ollut kohta kahteen vuoteen, vain syvää tai psykoottista masennusta.

        Enkä ole edes varma sairastanko mitään bipoa, sillä minun maniani koostuivat rahantuhlaamisesta sekä muutaman ihmissuhteen menosta solmuun.

        Haluan vain kuolla, tätä tunnetta eivät ole lääkkeet onnistuneet poistamaan.

        Hei, tiedän tuon sinun kuolema pelastaa-ajatuksen. Lohduttaudun sillä itsekin, neuroleptit....ei s*tna...

        Mulla ihmissuhteet ja niiden ongelmat ovat olleet syy kans tähän kaikkeen masennukseen ja ne aiheuttaa aika hulluja tempauksia, olen kaiken lisäksi addikti, joten todella odottelen kuolemaa. En voi tehdä asialle mitään itse koska läheiset... Vaikka en heitä juuri näe, yksinäistähän.tässä on, mutta mieluummin yksin kuin seurassa.
        T.elina.hei.planeetta


    • Mulla on ollut nyt kuukauden Lamictal käytössä. Annos on nyt 75 mg/vrk. Toistaiseksi en ole huomannut vaikutusta. Tai no... tänään innostuin kirjoittamaan keskustelupalstoille pitkästä aikaa. Eli lievää sosiaalistumista. Muina lääkkeinä on käytössä olantsapiini ja essitalopraami.

      • Tilannepäivitystä: Nyt annos on ollut muutaman päivän 100 mg aamulla ja toiset 100 mg illalla. Ei juuri mitään vaikutusta vieläkään. Edelleen kova tarve löytää kavereita. Sähköpostituttavuudetkin kelpaavat. Kirjoittele benderto(at)suomi24.fi.


    • Valeria

      Nyt minulla on ollut Lamictal käytössä toista vuotta (nyt annos on 300 mg), eikä selvää masennusta ole sen jälkeen ollut, aivan mahtava juttu!
      Tosin äitini kuoli viisi viikkoa sitten, ja pelkään, että masennus iskee, mutta toivon ettei kuitenkaan, eihän se äitiä takaisin tuo, vaikka kuinka masentuisin!
      Illaksi minulla on Ketipinor 200 mg, jonka avulla vuosikymmeniä unettomuudesta kärsineenä saan vihdoinkin kunnolla nukuttua!

    • lamictal auttoi

      Minulla aloitettiin viime huhtikuussa lamictal. edettiin parissa kuukaudessa 25 mg:sta 200mg:aan päivässä. nyt sitä nostettiin. aamuannos 150mg ja iltaisin 200mg. kokeiltu on monia monia lääkkeitä ja vannoin etten enää kokeile yhtään, mutta itsemurhaajatukset pakottivat koittamaan vielä tätä yhtä. ei mitään haittavaikutuksia! ja parin kk päästä ajatukset jo paljon parempia. erosin ensirakkaudestani ja pitkästä suhteesta, minut jätettiin ja juuri silloin lääkitys nousi tuonne 200mg päivässä. kyllä auttoi ihan varmasti pääsemään erosta yli. on edelleen mania jaksoja, touhuilen kuin työhullu, ja jonain päivinä en jaksa ketään tai mitään. mutta auttanut on. tämä tilanne on luksusta verrattuna mitä elämää ennen elin. en ennen uskonut lääkkeisiin mutta jos alkaa elämä olla sitä että päivittäin miettii kuolemaa niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin kokeilla lääkkeitä! ja lamictal oli minun pelastukseni. kesällä aloitin myös syömään 2000mg tohtori tolosen kalaöljykapseleita. kk päästä huima muutos masennusjaksoihin! voimia kaikille!! vaikka parin tunnin kuluttua varmaan taas revin ja hakkaan itseäni koska olen niin kamala ihminen (mukamas) niin tällä hetkellä on hyvä olla. uskokaa elämään. jonain päivänä helpottaa!

      • lamictal auttoi

        ja tarkoitin siis että lamictal aloitettiin viime vuoden huhtikuussa. =)


      • abc 18 + 2

        Hienoa, tsemppiä sulle :)


    • TarKas66

      Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Syön Lamictalia 200 mg aamuisin. Se määrättiin otettavaksi iltaisin, mutta koska se aiheutti pahaa unettomuutta, siirsin sen itse aamuun. Kärsin silti edelleen unettomuudesta. Olen rättiväsynyt joka ilta, mutta heräilen koko ajan ihan pienimpäänkin ääneen, olen siis jonkunlaisessa hälytystilassa koko ajan. Juuri kun alan nähdä unta eli ajatuksiin tulee hassuja piirteitä, herään. Aiemmin söin Ketipinoria 25 mg iltaisin unen varmistamiseksi, mutta se teki minusta tönkön eikä vatsani toiminut ollenkaan, joten päätin lopettaa sen. Lamictal toimii minulla loistavasti sekä masennuksen että ahdistuksen ehkäisyyn. Yritin nimittäin taannoin lopettaa senkin. Tein lopetuksen hiljalleen annosta laskien, mutta kun lääkkeenotto loppui kokonaan, alkoivat n. viikon päästä hirveät (ja todella tarkoitan HIRVEÄT) ahdistukset ja syyllisyydentunteet. Kaksi viikkoa kärvistelin niiden kanssa (söin Oxepamia/Diapamia, jotka eivät edes auttaneet) ja sitten aloitin Lamictalin uudestaan, ensin 25 mg/pvä viikon ajan, sitten 50 mg/pv viikon ajan jne. kunnes olin 200 mg:ssa. Tämän tein tunnustettuani lääkärilleni, että olin lopettanut lääkkeet ja hän suositteli niiden uudelleenaloittamista. Lääkkeen aloittamisesta tuli todella hyvä olo muuten, mieliala hyvä eikä ahdistanut tai ollut syyllisyydentunteita, mutta olin rättiväsynyt tuon unettomuuden takia. En kuitenkaan raivonnut ja riehunut, kuten vuosia sitten kun olin väsynyt eikä ollut mitään lääkitystä.

      Laskin annoksen toissa aamuna 150 mg:aan kokeillakseni, onko tuo 200 mg:n annos liian iso ja aiheuttaa siksi unettomuutta. Ainakin vielä unet ovat karkuteillä, mutta kokeilen näin viikon ajan. Aion laskea annoksen vielä 100 mg:aan ja toivon unien palaavan, mutta voinnin pysyvän hyvänä. 200 mg:n annoksella olin oikeastaan yliaktiivinen, esim. siivosin joka päivä.

      Osaako joku neuvoa tässä tilanteessa? En haluaisi alkaa enää syömään Ketipinoria enkä muitakaan lääkkeitä. Nyt olen syönyt Zopinoxia (unilääke) aina välillä, jotta saisin edes välillä nukutuksi, mutta pelkään jääväni siihen koukkuun. Pitkävaikutteinen melatoniini Circadin ei saa edes nukahtamaan, yritin ensin nukkua sen avulla.

      Kiitos etukäteen avustanne :)

    • Anonyymi

      Mulla ollut nyt lamictal muutaman kuukauden annostuksella 200mg. Tuntuu auttavan masennukseen, mutta pelkkä lamictal ei riitä joten syön nyt myös deprakineä ja ketipinoria. Kun söin pelkkää lamictalia ja ketipinoria, olin todella kiukkuinen koko ajan. Nyt sain sitten deprakinen lisäksi, katsotaan tasaantuuko olo...

      • Anonyymi

        Ketipinor on skitsofrenialääke ja debrakine on epilepsialääke. Lamictal on myäskin epilepsialääke.

        Litium on kunnon vanhanajan kaksisuuntaisen lääke. Tosin se on myrkyllistä tietenkin niinkuin Litium ( jota on litiumpattereissakin ). Litiumpattereita kun imeskelee, niin käy huonosti.

        Olette varmastikin huomanneet saamanne haitat, sillä tottakai niitä tulee, koska teillä ei ilmeisemmin kuitenkaan ole skitsofreniaa eikä epilepsiaa. Eli saatte juuri samantyyppisiä/samanlaisia oireita, mihin sairauksiin nuo lääkkeet on alunperin valmistettu.

        Siinäpähän sitten kouristelette, puhelette sekavia ja kuulette harhoja jne.


    • Anonyymi

      A jos sinulla on neuroleptit, niistä tulee automaattisesti ktooninen masennus, koska ne sulkee henkiselle ja kehon hyvinvoinnille välttämättömän dobamiinin, neuroleptit pois ja masennus poistuu itsestään.

      2 mikään koululääketieteen puoskari pilleri ei ole hyvä, SSRI eli serotoniini sotkijat, estää kehosi serotoniinin tuotannon, ja tilalle tulee kemian tehtaan huono laatuinen serotoniini joka välillä lyö yli ja ylilyönmistä puoskarit syuttää sinua ja tekee mania tai ADHD diaknoosin.
      Ja siihen pillerit.
      Jokainen leima estää terveyden hoidon saannin verovaroin, ja sadisti on se tohtori joka leimarin ammatin valitsee.

      Pysy poissa psykiatrista, se on vain äätimmöisen väkivaötainen rahan keruu business, josta jäljelle jää läjtemätömät traumat.

      Lopeta kaikki puoskari pillerit ja hoida ala kuloa,
      1.ulkoilu
      2.reissailu
      3.jos nivelesi on kipeät, uinti
      Ja syö paljon värillisia kasviksia ja naudan lihaa.(saat B ryhmän vitamiinit)

      Älä osta mitään valkoiseksi vätjättyjä tabletteja, koska ne värjätään valkoisen maalin väriaianeella titanium oksidilla muistaakseni E 117 (tarkista)
      Titanium oksidi on nyt tutkittu ja tuo valkoisen maalin väriaine on myrkyllisempi kuin aspesti
      Ja lähes kaikki apteekin pillerit on värjätty tuolla myrkyllisellä halmimmalla myrkyllä, eli vältä kaikkia apteekin tabletteja, jos ne on valkoisia, älä osta, vaan lue luontais lääketiedettä ja käytä lääkitsevää kasvia suoraan, siinä ei ole myrkyjä, mäkikuisma on luonnon depressio lääke, saksassa ei muuta käytetäkkään.

      Koska synteettiset (apteekin) lääkkeet saattavat aiheuttaa dementiaa, ei ole tutkittu, mutta mahdollista. Joten varminta kayttää suoraan lääkitsevää kasvia, eikä sen synteettistä kopiota.

    • Anonyymi

      Tuo lääke vie vuosien mittaan näön eli sokeuttaa.

    • Anonyymi

      Auttaa masikseen. Mulla auttaa voimakasta ahdistusta. 400 en pysty syömään.tulee hengenahdistuksia.masis pois skitsoaffektiivinen häiriö lito 1200 mg valdoxan 50 mg voxra 150 mg throxin 75 mg peratsin 16 mg ja lami nostetaa 200 siinä ei ollu ahd. 10 v meni kun löyty lääkkeet voxraa syön puolel annoksel lamii 200. Piti tehä 2 lääkkeen yhdistelmä kun voxra 300 liikaa haittavaikutuksii. Voin todella hyvin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe