Toivottavasti

et kovin

pahasti kylmettänyt itseäsi, kun juteltiin tuolla ulkona niin kauan, nainen?

7

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et kovin

Aika meni jutellessa kuin siivillä, minulla olikin jo ollut kova ikävä sinua! Vaikka asutaankin samassa rapussa, en ole nähnyt sinua moneen viikkoon. Niinkuin kerroinkin, ajattelin sinua juuri tänään noin tunti ennen satunnaista tapaamista!

• et kovin

Kutsuit minut kylään, mutta se tuli niin yllättäen, etten keksinyt vastata muuta kuin että, "Kiitos samoin, käy sinäkin!"

• saramee

enhän minä..siitä on jo kauan aikaa..

• et kovin

Kanssasi on niin kiva jutella, olemmehan molemmat tavallaan "pakolaisia", vaikkakin ihan supisuomalaisia! Eikä minua yhtään häiritse se, että olet jokusen vuoden kauemmin saanut jo elää tähän maailmaan tultuasi;)!

Ehkä haluatkin olla kanssani pelkkä ystävä? Sekin on jo paljon, koska vaikutat ihanalta ihmiseltä, mutta minä olisin valmis jopa enempäänkin!

• et kovin

Siksikin olin kovin iloinen näkemisestäsi, koska minunhan ei pitänyt nytkään tavata sinua sattumalta. Olin jo nimittäin kaupungille ostoksille lähdön sijaan ajatellut meneväni sinne vasta huomenna ja sen sijaan lukevani kirjaa ja syöväni suklaakonvehteja kotonani. Päätin kuitenkin muuttaa mieleni ja lähteä kävellen sakean lumisateen ja navakan tuulen sekaan...

Ja sitten tapasinkin sinut:)! Olikohan tässä nyt sitä mystistä kohtalon johdatusta?

• et kovin

Olit kyllä niin sievä, kun lumihiutaleet leijuivat vaaleitten hiustesi päälle ja kauniinsiniset silmäsi kimmelsivät lämpimästi! Taitaa ensi yö mennä ihan vain sinua ajatellessa. Etkä ole edes kaukana, vain yksi rappu alemmas ja olisin jo ovellasi...

Mutta ei, en kuitenkaan uskalla soittaa kelloasi, vaikka kutsukin olisi olemassa...:(! Luulen että olet vielä valveilla, koska olet aikaisemmin maininnut olevasi illanvirkku.

• et kovin

Ja koska en saanut yhtään vastausta, vaikka laitoin selvääkin selvemmät tunnisteet, niin se oikea nainen ei siis ole täällä.

Enkä kaipaakaan muiden kommentteja (No soita nyt sen ovikelloa/ Ei se ole susta kuitenkaan kiinnostunut/ Oletpa saamaton, kun et saa asioita etenemään, oletko edes MIES?/ Mitä vielä mietit?/ Normaalia naapureiden välistä sosiaalista toimintaa, älä nolaa itseäsi kuvittelemalla muuta ja menemällä kylään, kutsui sut vaan kohteliaisuuttaan), joten lähden nyt sitten sen kirjan pariin, joka jäi kesken, kun lähdinkin ostoksille...

Hyvää yötä kaikille epävarmoille ikävöijille! Älkää ainakaan ottako mitään yhteyttä irl häneen, vaikka olisi kuinka ikävä, voitte vielä nolata itsenne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6902
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5125
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3376
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3272
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      31
      2419
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1766
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1411
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1362
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1266
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1034
    Aihe