Sopisiko minulle krav maga,olen jo 50.v ja kipupotilas,sekä sairastan reumaa.Olen kyllä liikkunut koko ikäni,ainaskin kävellyt ja uintiakin harrastanut!
MiKÄ LAJI KANNATTAA ALOITTAA ?
5
187
Vastaukset
- +
Asiaa kannattaa kysyä lääkäriltä, joka tuntee tilanteesi tarkemmin, ja sen seuran ohjaajalta jossa tahtoisit harrastuksesi aloittaa. Reumaa ja kipuja on niin monenlaisia, ettei yksikään maallikko pysty netissä antamaan vastausta kysymykseesi. Toisaalta lääkärit ei yleensä tunne itsepuolustuslajeja hyvin ja seurojen ohjaajat on harvemmin lääkäreitä, joten nekin voi olla väärässä. Varman vastauksen kysymykseesi saat siis pelkästään kokeilemalla.
- Hatanpään ukkeli
Jaa,onko tosiaan niin että mun 5o.v ikä estää mua toteuttamasta unelmaani.Noh täytyy sitten jättää nuoremmille konkareille nämä niinsanotut nyky lajit.
- meitsi1
Aloitin syksyllä krav magan, minulla on selkärangan kieroutuma mutta se ei ole tahtia harjoituksissa haitannut. Oman kunnon ja jaksamisen mukaan tehtävät on tullut suoritettua.
- Erkki 57
Juu vaikka kuinka paikat renkkaa niin uusia jäseniä saa nykyään laitettua yksityissairaaloissa ainaskin.Eli täysillä vaan harrastaan ja antaan itsensä lompakko tyhjäksi vaikka hervannan kehnoimpalaatuisten vetäjien krav maga seuraan jossa ei osata opettaa.Krav magaa lainkaan oikealla lailla. Treenejä pidetään hervannan vapaa aika talolla ja ja vanhalla kaupalla vesitornenjuurella.Heidän toimintaansa ainakin kannattaa rutkasti varoa.
- vorwärts!
reippaasti sekaan vaan! se että yrittää ja epäonnistuu ei haittaa mitään siihen verrattuna jos ei uskalla edes yrittää... nykyään ihmiset voi elää tosi vanhoiksi ja sinulla voi hyvin olla vielä toiset 50 vuotta elinaikaa.
joukossa on varmasti "parempia", mutta mitä heistä, peiliin vilkuilun sijaan keskityt vaan omaan suoritukseen. kyse on asenteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954371
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513418
- 1863379
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242899- 672604
- 432431
- 131814