Haluaisin tiedustella, onko minun kanssani samasta asiasta kärsiviä naisia??
Minulla on ilmentynyt ikävää, joskus hyvin voimakasta kirvelyä ja polttelua joko seksin aikana tai jälkeen. Aluksi oletin sen vain olevan hiiva(aikaisemminkin ollut). Mutta en ole silti moista polttelua alapäässäni aikaisemmin tuntenut.
Polttelu ei välttämättä aina häiritse seksin aikana, enkä huomaa sitä kuin vasta seksin jälkeen, kun olen pesulla. En välttämättä edes siloinkaan.
Aluksi mietimme kumppanini kanssa, voisiko se johtua siitä, että olen allerginen käyttämillemme liukasteille. Vaihdoimme silikoonia sisältäneestä liukasteesta vesi pohjaiseen liukasteiseen, ja aluksi ongelma häipyi, mutta nyt se on tullut takaisin.
Olen syönyt e-pillereitä nyt reippaasti yli vuoden, ja lopetimme kondoomin käytön puolenvuoden pillerien syönnin jälkeen. Kodoominkin kanssa minulla ilmeni samanlaista polttelua, joka oli silloin ikävämpää ja voimakkaampaa. Jouduimme moneen kertaan keskeyttämään, kun kipu oli liian kova.
Osaako joku sanoa, mistä on kyse?
En ole kehdannut ottaa asiaa puheeksi gynen kanssa, ja minua on nyt alkanut _pelottamaan_, josko minulla olisi jokin _sukupuolitauti_!!! :(
Kumppanillani on huuliherppes, joten olen vasta vähän aikaa sitten alkanut pohtia ja pelätä, että onko mitenkään mahdollista, että minuun olisi tarttunut herppes suuseksi harrastuksen myötä???
Auttakaa tietämätöntä ja pelokasta!! :(
APUA!!! Polttelua seksin aikana/ jälkeen...
Pelokas ja kokematon
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928