yökukkujainen se sinäki oikeen oot? ;)
mikä ihmeen
23
367
Vastaukset
- S
joo on se harmi kun ei väsytä yleensä ennen neljää.Onneks oon saikulla.
- kukkujainen
Sitten kun olen saanut kaikki pudonneet lehdet liimattua takaisin puihin. Sitä voi tehdä vain öiseen aikaan. Muuten naapurit voi ihmetellä. Tässä projektissa menee taas ensi syksyyn vähintään.
- ed
Siis piti laittaa nimimerkiksi nti Huu:) Mutta miksi ihminen ihmettelee toisen valvomista klo:02.45 :)
- itse en yleensä
ed kirjoitti:
Siis piti laittaa nimimerkiksi nti Huu:) Mutta miksi ihminen ihmettelee toisen valvomista klo:02.45 :)
muuten vaan. mä oon vähä outo joskus ;)
- nti Huu
itse en yleensä kirjoitti:
muuten vaan. mä oon vähä outo joskus ;)
Niin minäkin:)
- .......!
ed kirjoitti:
Terveeks! Sinun oma jakautunut persoonallisuutesi tässä. Miten niin emme muka ole yksi ja sama henkilö? Katso nyt vaikka nimimerkkejä...
- erererer
Ihanaa, että muistat toteuttaa mun toiveen :) Syyskuussa on muutenkin valmis....
- ehkä kohta
Heti kun alkaa väsyttää...mitä sitä turhaan kieriskellä saamatta unta sängyssä.
Huomenna on muutenkin vapaapäivä ei tarvitse herätä aikaisin. - sapäoijdpoij
Niin sä lupasit mulle, että liimaat ne pudonneet lehdet puihin, rakas
- 16+2
Tässähän tää jugurttia juodessa :D
- Aika ero
Ajattelin valvoa kello 22 asti. Siis huomen iltaan.
- 16+2
Miksi juuri 22 asti?
- ? ? + ? ? = 100
16+2 kirjoitti:
Miksi juuri 22 asti?
Niihin aikoihin hän tulee yl. "linjoille"...:)
- nti Huu
? ? + ? ? = 100 kirjoitti:
Niihin aikoihin hän tulee yl. "linjoille"...:)
Mistä ihmeestä sen tiedät?
- hra Koo
nti Huu kirjoitti:
Mistä ihmeestä sen tiedät?
Se "näkyy" ja tiedän ajan,kun oon "seuraillut"...:)
- neiti Huu
hra Koo kirjoitti:
Se "näkyy" ja tiedän ajan,kun oon "seuraillut"...:)
Kuulostaa vähän neiti Huun rytmeiltä, paitsi että viime aikoina olen tullut tänne vasta yhdentoista aikoihin....:) Neiti Huulta on karannut tämä nukkuminen ihan lapasista.
- hra Koo
neiti Huu kirjoitti:
Kuulostaa vähän neiti Huun rytmeiltä, paitsi että viime aikoina olen tullut tänne vasta yhdentoista aikoihin....:) Neiti Huulta on karannut tämä nukkuminen ihan lapasista.
Onko neiti Huu jättänyt työn teon aivan tyystin,kun pystyy "yökaudet kukkuileen" ?
- nit Huu
hra Koo kirjoitti:
Onko neiti Huu jättänyt työn teon aivan tyystin,kun pystyy "yökaudet kukkuileen" ?
Ei ihan tyystin ja lopulllisesti, mutta tänne en viitsi enempää laittaa tilanteesta.
- Ikävissään hra Koo
nit Huu kirjoitti:
Ei ihan tyystin ja lopulllisesti, mutta tänne en viitsi enempää laittaa tilanteesta.
Anna ny jotakin kautta kuulua sitte itestäs. "Lataudu"kunnollla ja palaa "kehiin". Kyllä mä vaan tykkään susta ja toivon sulle aina parasta,vaikka ei se siltä oo aina varm.tuntunut. ;)
- ap
Ikävissään hra Koo kirjoitti:
Anna ny jotakin kautta kuulua sitte itestäs. "Lataudu"kunnollla ja palaa "kehiin". Kyllä mä vaan tykkään susta ja toivon sulle aina parasta,vaikka ei se siltä oo aina varm.tuntunut. ;)
Jos olet herra Koo jota kaipailen niin täytyy tehdä. Ja samat sanat sinne. Toivon samaa ja pidän susta. Nyt on pakko mennä nukkumaan. Hyvät yöt ja aamut sinne. Sunkin kyllä täytyy nukkua.
- ap
ap kirjoitti:
Jos olet herra Koo jota kaipailen niin täytyy tehdä. Ja samat sanat sinne. Toivon samaa ja pidän susta. Nyt on pakko mennä nukkumaan. Hyvät yöt ja aamut sinne. Sunkin kyllä täytyy nukkua.
siis täytyy tehdä niin. Ja allaolevalle nimerkille heikun keikun tämä on sukuvika. Mutta jos sinne työelämään aikoo palailla on pakko tehdä tilanteelle jotain. :)
- Hra Koo
ap kirjoitti:
siis täytyy tehdä niin. Ja allaolevalle nimerkille heikun keikun tämä on sukuvika. Mutta jos sinne työelämään aikoo palailla on pakko tehdä tilanteelle jotain. :)
Tämä hra.Koo jo heräilee unilta,vaikka kerkijäähän tässä vielä työtön torkukki ottaa,ennen kun "ihmisten ilmoille" piipahtaa.
- Hihps heikun keikun
Rytminsä on heittänyt häränpyllyä ja vain hänen vuokseen tietysti. Mitä tästä opimme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251