Tästä aiheesta nyt varmaan on täällä ennenkin ollut, mutta mistä hieman myöhäisemmässä vaiheessa itsensä löytänyt löytää seuraa? Tuntuu, että kaikilla lesboilla (muutamia joita tiedän) on jo valmiina oma kaveripiiri, johon kuuluu hyvin paljon toisia lesboja. Itse olen vasta nyt myöhemmällä iällä (25v) tajunnut haluavani olla naisen kanssa.
Käykö moni yksin baareissa (dtm jne..), kun jotenkin vieroksun baariin menemistä yksin? Varsinkin, kun olen hieman hiljainen itse enkä välttämättä sieltä nyt mitään pelkkää seksiseuraa halua.
Olisin toki kiinnostunut myös samankaltaisista kavereista.
Mistä myöhäisherännyt löytää seuraa?
5
663
Vastaukset
- et niin, etsi!
Samoista paikoista kuin muutkin, baarista, netistä, ihan mistä vaan periaatteessa....
Mikä ihmeen myöhäisherännyt on 25v, myöhäisheränneillä tarkoitetaan yleensä naisia jotka tajuavat tai hyväksyvät lesboutensa about nelikymppisinä, monilla heteroperhe-elämää takana vuoskymmenet. - 2+10
Joo, et sinä mikään "myöhäisherännyt" ole, eikä sen väliä missä vaiheessa olet asian ymmärtänyt, kaikki me ollaan erilaisia ihmisiä. :)
Nuo lesbo-piirit ei muutenkaan ole mitään kovinkaan hyviä vaihtoehtoja muutenkaan, joten kulje silmät avoinna ja tutustu ihmisiin.. Meitä voi olla työpaikalla, baareissa, kuntosalilla, taidenäyttelyissä.. Ihan missä vaan muitakin ihmisiä. :) Myös täällä netissä. :)
Mulle voi laittaa viestiä vaikka tuolta Treffien kautta, jos haluat juttuseuraa tai vaikka sitä kaveria. :) Nimim. homey - ksidnsdkjsdf
Et todellakaan ole nuori, kyllä täällä semmostakin juttua välillä on ollut keski-iän kynnyksellä olevista naisista, jotka löytävät itsensä. Sinähän oot nuori vielä nuiden rinnalla :D
Mullekin voi laittaa viestiä täällä treffipalstalla, aina sitä mielellään tutustuu uusiin ihmisiin :) nimim. stone88 - 7+1
Nuori olet juu..
Itse koen olevani "myöhäisherännyt", kun tässä 35v:na olen ymmärtänyt olevani enemmän naisiin päin. - f4ck
jostain kaikki aloittaa, ei kellekkää ei ees heterolle tuu kaverit ja ystävät sillain ett odottaa niiden tulevan. Käy ulkona tai ota Setasta joku ryhmä johon meet jne.
Eihä sun tarvi ku eka löytää yksi ja se tuntee yhden ja sitte kolmistaan meette ulos ja se tuntee yhden ni teitä on jo neljä, ja kas se neljäski tuntee yhden ni teitä on jo viisi jne. Sillai sieltä sitte saattaa löytyy niit ihanii ystävii, kavereita ja varmaa jokunen heilaki voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770