tahtois ihastuu, lämpee, rakastuu

olkoon sitten ikävä

noin on käynyt. minkäs teet kun on estoja eikä pysty. jääköön sitten. V'tut.

11

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ihmeempiä

Tarviseeko sitten pystyä. Mitä jos se toinen ei odota mitään ihmemiestä tai naista. Tai ainakin mulle riittäisi läheisyys,läheisyys ja läheisyys. Eli lähellä olo, sylikkäin kahden. Hänen seuransa. Ihan sama mihin hän pystyy tai ei pysty.

• olkoon sitten ikävä

Mullekin kelpaisi läheisyys ennen kaikkia. Toisinaan kaipaan intohimoa. Nytkin haluaisi jotain säpinää vierelleen. Estoisena jäänee haaveeksi kumpikin.

• surullista..
        olkoon sitten ikävä kirjoitti:

Mullekin kelpaisi läheisyys ennen kaikkia. Toisinaan kaipaan intohimoa. Nytkin haluaisi jotain säpinää vierelleen. Estoisena jäänee haaveeksi kumpikin.

Jos se toinen kaipaakin noita samoja asioita? Haluaa samaa? On myös estoinen? Ehkä jopa epätietoinen tai jo luovuttamassa?

• ei ihmeempiä

Ei välttämättä. Aina voi edetä pienin askelin. Ei se päämärä ole tärkeää vaan matkanteko.

• tositolvanoita

Ei luulisi olevan vaikea löytää lempee, lämpöö ja rakkautta. Miten se toisille on niin vaikeaa? Ehkä ne vaan odottaa ja kaipaa jotain ennen kokemaansa, eikä tajua, että olemassa on parempaa, ellei vallan järisyttävää intohimoista rakkautta. Niin sitä tuhlataan aikaa, sääli.

• sääli

puolin ja toisin?

• Aloittajalle

Onko sulla oikeita "estoja" vai vaan "esteitä"...esim. ootko varattu tms. ?
      Entä mikset muka pysty, kärsitkö ujoudesta vai uskalluksen puutteesta...?

• ap

Kärsin siitä etten ole varattu, kuten myös ujoudesta ja uskalluksen puutteesta. En pysty tekemään aloitteita. Psyyke on murjottu sellaiseksi, etten koe pystyväni tarjoamaan kenellekään mitään, tai sitä mitä on annettavana ei kyetä vastaanottamaan.

Minun on turha pyytää keneltäkään mitään, koska en jaksa selittää kenellekään miksi olen sellainen kuin olen tai miksi ajattelen siten kuin ajattelen. Taviksella ei ole samoja elämänkokemuksia ja kasvanutta ymmärrystä, eikä omaa ymmärrystäni kukaan jaksa kuunnella. Eikä tarvitsekaan. Kaikilla on oma maailmansa.

Pelkkää seksiäkään en pysty vonkaamaan, se olisi vastoin moraaliperiaatteita ja opittuja käytösnormeja. Haluja on kyllä. Tämä on pitkittynyt kärsimyksen syndrooma kiltteyden ja ujouden vaatteissa. Antamaan pystyisin paljon, jos pyydettäisiin, mutta pyytämään en pysty. Tuntuu, että kaikki ihmiset ovat ymmärtämättömiä typeriksiä, itsekkäitä hölmöjä, omaneduntavoittelijoita. En pysty luottamaan ihmisiin; enkä pysty tekemään aloitteita, koska en voi luottaa.

• Voihan se olla,
        ap kirjoitti:

Kärsin siitä etten ole varattu, kuten myös ujoudesta ja uskalluksen puutteesta. En pysty tekemään aloitteita. Psyyke on murjottu sellaiseksi, etten koe pystyväni tarjoamaan kenellekään mitään, tai sitä mitä on annettavana ei kyetä vastaanottamaan.

Minun on turha pyytää keneltäkään mitään, koska en jaksa selittää kenellekään miksi olen sellainen kuin olen tai miksi ajattelen siten kuin ajattelen. Taviksella ei ole samoja elämänkokemuksia ja kasvanutta ymmärrystä, eikä omaa ymmärrystäni kukaan jaksa kuunnella. Eikä tarvitsekaan. Kaikilla on oma maailmansa.

Pelkkää seksiäkään en pysty vonkaamaan, se olisi vastoin moraaliperiaatteita ja opittuja käytösnormeja. Haluja on kyllä. Tämä on pitkittynyt kärsimyksen syndrooma kiltteyden ja ujouden vaatteissa. Antamaan pystyisin paljon, jos pyydettäisiin, mutta pyytämään en pysty. Tuntuu, että kaikki ihmiset ovat ymmärtämättömiä typeriksiä, itsekkäitä hölmöjä, omaneduntavoittelijoita. En pysty luottamaan ihmisiin; enkä pysty tekemään aloitteita, koska en voi luottaa.

että joku jossain ymmärtäisi suakin. Mutta täytyy varmaan yrittää antaa itsestään myös jotain silloin. Ihmisiin luottaminen on tosiaan vaikeaa, tiedän kokemuksesta...

• Aloittajalle
        ap kirjoitti:

Hyvin kirjoitit. Mut älä kärsi siitä ettet ole varattu. Vaik varmaan joskus tuntuukin, et kaikilla muilla on joku, paitsi itsellä. Näin mäkin (n) aina välillä ajattelen.
        Mut sille oikealle sä kelpaat just sellaisena kuin sä olet, ei sun tarvii tarjota mitään erityistä eikä sun tarvii selittää kellekään miks oot sellainen kuin oot ja miks ajattelet niinku ajattelet. Jokainen on arvokas just sellaisena kuin on.
        Ja se oikea hyväksyy sut just sellaisena kuin sä olet, ilman mitään erityisvaatimuksia tai selittelyjä.
        Luottamuksesta on vähän paha sanoa mitään, ite oon luottanut ihmisiin vähän turhankin helposti, koska pyrin uskomaan ihmisistä hyvää. Kuraa niskaan on kyl tullut, mut ei pidä luovuttaa. Kaikki ei kuitenkaan oo itsekkäitä hölmöjä.
        Tsemppiä sulle!

• Sauli niin Niinistö

varatut täällä vonkaa ja vinkuu, ei ujoudesta eikä uskalluksen puutteesta mutta munan ja pimpan puutteesta, kun kotoota löytyy olohuoneesta vaan se virtaskahepo valas ja virtahepitön heppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe