Porvoossa ainakin todella pätevää hierojakoulutusta. Olen itse aloittamassa tammikuussa koulutuksen ja kaikki yhteydenpito koulun kanssa ollut todella joustavaa ja sujuvaa.
Plussaa siitä, että koulutuksen voi suorittaa työn ohessa!
Laitoksen nimi on siis Porvoon Hierojakoulu.
Porvoon Hierojakoulu
5
753
Vastaukset
- mimmi112
Selvää mainontaa :(.
Kuinka "opiskelija" voi tietää koulutuksen pätevyydestä, jos on vasta aloittamassa?- opiskelija
Olen keskustellut koulun henkilökunnan kanssa ja tullut vakuuttuneeksi asiasta.
Mä myös harkitsen tuota hierojakoulua. :)
- pepiitto
Itse valmistuin juuri keväällä ja olen tyytyväinen saamaani oppiin. Aion jatkaa opiskelua mahdollisesti fysioterapeutiksi. Ajoittain opiskelu oli aika rankkaa töiden ohessa, mutta kaiken sen arvoista.
- koulutettuhieroja
Pointti on, että saa hyvän anatomiankoulutuksen ja erittäin hyvän hierontakoulutuksen. Opiskelkaa hyvä niska/hartia/rintahieronta. Päästään sitten täällä tk:ssa vähän helpommalla.
Jos teissä koulunkäyvissä on rahakkaita niin suosittelen käymään Rosen-terapiakoulutukset myös. Itse olen rosen-terapiaa käyttänyt ja hyväksi havainnut. Haaveeni on joskus se koulutus käydä, mutta yksinhuoltajana lienee mahdotonta Aina kun kuvittelee saavansa jotain rahaa kokoon, tulee jotain yllättävää johon se kaikki raha menee tai ei riitäkään. Teen ylimääräistä työtä tavallisen normaaliaikaisen työn lisäksi, n. 1/2 vuoden verran, mutta aina vain jään velkaa... Verotus ja maksut ovat nousseet sen verran ja sitten tuli kaupungin putkiremontti josta tuli yhteensä 4000 euroa maksua. Joten itse en ainakaan moniin vuosiin pääse kursseille osallistumaan vaikka haluaisinkin niin kovasti. Ja kokisin sen niin hyödylliseksi monille ihmisille!!! Niin monille!
Se olisi hyödyllistä niin potilaiden kannalta, kuin heidän perheiden kannalta kuin yhteiskunnan kannalta.
Hyvät hieronnan opiskelijat, harkitkaa rosenterapiaa myös.Jos teillä vain on varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872