Pahin painajainen toteutui....

Finnish legs n feet

Olin iltavuorossa töissä ja yllättäen kännykkäni alkoi soida. Paras kaverini Simo soitti laivalta ja kuulosti aika krapulaiselta. Hän kertoi, että oli noin klo 16 tulossa satamaan ja jatkoyhteys, yöjuna pohjoiseen päin lähtisi illalla tasan kymmeneltä, että jos voisin hakea hänet laivalta ja käydään vaikka syömässä ja kaljalla ja jos voisin sitten illalla viedä hänet junalle. Vastasin, että muuten sopisi mainiosti, mutta olen töissä ja pääsen vasta kymmeneltä ja se on auttamattomasti liian myöhään. Sovittiin sitten niin, että jos vaimolleni sopii, hän hakee kaverin satamasta ja ovat vaikka muutaman tunnin meillä ja vaimo sitten vie hänet juna-asemalle.

Vaimoni ja paras ystäväni ovat tuttuja koko siltä ajalta minkä olen vaimonikin kanssa ollut yhdessä eli yhdeksän vuotta. Kaverin ex-tyttöystävä ja vaimoni olivat ja ovat yhä hyviä ystäviä vaikka kaverini kanssa he ovatkin eronneet. Olimme viettäneet lukuisia viikonloppuja yhdessä porukalla ja lomailleetkin yhdessä.

Soitin vaimolle ja hänelle sopi, että hän hakee yhteisen ystävämme satamasta. Soitin vielä kaverille ja kerroin, että vaimolle sopii tulla hakemaan ja pahoittelin vielä, että en pääse näkemään häntä nyt tällä kertaa, mutta jos he vaimoni kanssa saavat kulutettua aikaa yhdessä sen aikaa, että iltajuna lähtee niin se olisi ihan hyvä.....

Asun omakotitalossa ja takapihan, olohuoneen isosta ikkunasta on hyvät näkymät olohuoneeseen varsinkin pimeällä kun ohuet valkoiset pitsiverhot muuttuivat läpinäkyviksi ja vaimon kukille asentamat violetit kukkaspottivalot olivat päällä. Ikkunan edessä on näköesteenä vaimon kukkaistutukset, aika suuri puutarha kaikkia isolehtisiä kukkia ja palmuja, ja kukkien jälkeen parin metrin päässä on kolmen istuttava sohva, selkänoja ikkunaan päin. Emme ole hankkineet ikkunaan mitään säleverhoja tai muuta näköestettä, koska seuraava omakotitalo on lilimain kolmenkymmenen metrin päässä tontin rajalla, eikä sieltä näe tirkistellä kuin kiikarilla. Ja jos niin kiinnostuneita ovat meidän asioista, että kiikarilla katsovat niin suotakoon se heille.

Töissä oli juuri sinä iltana aika hiljaista ja sain sovittua pomon kanssa, että lähdenkin töistä pari tuntia aikaisemmin ja tekisin sen joskus kiireemmällä sitten takaisin. En ilmoittanut vaimolle tai Simolle mitään kun päätin iloisesti yllättää heidät. Lähdin töistä autolla ja päätin asuinaluetta lähestyessäni, että en aja kadulla tai pihaan vaimon auton viereen vaan jätän yllätykseksi oman auton pääkadulle risteyksen viereen parkkiin ja kävelen kotikadun pätkän kotiini. Niin he yllättyvät iloisesti eniten kun vain marssin muinamiehinä ilmoittamatta sisään.

Pysäköin autoni yhden Opelin taakse ja kävelin kotikatua pitkin kohti asuntoani. Naapurit saattaisivat katsoa ihmeissään jos näkisivät, miksi tulen kotiin kävellen?, mutta tuskin kukaan huomasi, koska oli jo ihan syyspimeää ja kaikilla sisällä valot, joten sisältä ei nähnyt kunnolla ulospäin.

Lähestyin asuntoani. Vaimon auto oli normaalisti pihassa. Jostain ihme syystä minulle alkoi hiipiä mieleen jotenkin kumma aavistus, että kaikki asiat eivät olleet aivan oikein. Kaikki näytti ulospäin olevan normaalisti mutta silti minut valtasi olo, että jotain oli pielessä. En voisikaan marssia muinamiehinä sisään vaan ensin piti tarkistaa miksi oloni alkoi muuttua oudoksi. Varmasti vain kuvittelin ja outoon oloon oli joku ihan normaali selitys.

Kiersin pimeässä talon päädyn kautta takapihalle. Makuuhuoneen ikkuna oli pimeä, mutta olohuoneen ikkunasta valoa hieman välkkyi eli televisio oli päällä. Hiivin hiljaa terassille ja ikkunan viereen ja kurkistin varovasti sisään. Kyllä, tv oli kyllä auki, mutta ketään ei näkynyt. Missähän he olivat? Ei kai vaan pimeässä

WTF, Body is too long! Tekstin maksimimäärä 5000 merkkiä

Lue loppuun: http://www.sunpoint.net/~legs/tarinat-etusivu.htm

9

25076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

      ei näin voi loppua jatka

    • ...

      Ehkä keittiössä! Sinne näkisin kunnolla vain talon etupuolelta. Niin juuri, tietysti he olivat keittiössä kahvilla, ilman muuta. Kun kierrän etukautta sisään, asia selviäisi, eikä vaimolleni tulisi koskaan oloa, että olen salaa tullut takapihan ikkunasta vakoilemaan mitä sisällä tapahtuu? Ihan niin kuin en muka luottaisi häneen!!1. Omituinen oloni hieman helpotti ja olin jo lähdössä kiertämään talon etupuolelle kun huomasin liikettä sohvan selkänojan takana. Veri pakeni päästäni kun näin kuinka hoikka jalka, valkoinen nilkkasukka nousi sohvan selkänojan päälle koukkuun ja Simon pää vilahti ylhäällä puolessa välissä sohvaa selkänojan takaa. Jalka näytti ihan vaimoni jalalta, samaa kokoa ja jalan muotokin täsmäsi.

      Ei epäilystäkään mitä siellä tapahtui. Simo, paras kaverini vuosien ajalta, hyvä ystäväni nussii vaimoani sohvan selkänojan takana?!1 Miten näin oli päässyt käymään? Ei kai vaimoni ikinä voisi pettää minua!!!! Ei, sohvalla täytyi olla joku muu kuin vaimoni, varmasti Simon laivalta mukanaan tuoma pano ja vaimoni odotti kohteliaasti keittiössä.

      Saman tien Simo nousi sohvan selkänojan takaa ylös ja riisui paidan pois päältään. En kuitenkaan nähnyt kuka makasi sohvalla. Sitten jalka laskeutui alas ja valkoinen sukkakin katosi näkyvistä. Simo riisui paidan ja alkoi avata housujen vyötä ja vetoketjua. Mitään ei ollut vielä tapahtunutkaan kun Simolla oli housut vielä jalassa, mutta nyt oli juuri tapahtumassa! Tai sitten,,,, tajusin, että juuri äsken Simo oli ollut polvillaan jonkun naisen jalkovälissä, pää haaroissa ja nuollut varmasti pillua ja aikoi nyt käydä itse asiaan.

      Simo laski housut nilkkoihin ja riisui alushousut pois. Erektiossa oleva jäykkä kyrpä pongahti vieterin lailla viistosti pystyyn. Ei ollut todellista. Olin kuin halvaantunut enkä tajunnut tehdä mitään muuta kuin katsoa kun Simo laskeutui kyrpä pystyssä takaisin sohvalle. En vieläkään ollut nähnyt sohvalla olevaa naista koska hän makasi selkänojan takana pois näkökentästäni, mutta kyllä järki sanoi, että hän oli vaimoni. Tuskin Simo nussisi jotain laivapanoa sohvallani vaimon ollessa toisessa huoneessa.

      Raivon tunne oli mieletön!! Samaan aikaan kun olin valmis tappamaan molemmat, samaan aikaan aloin kiihottua lähes räjähdysmäisesti. Minulle tuli tajuton olo, että halusin juuri sillä hetkellä nussia vaimoani enemmän ja rajummin kuin koskaan ennen. Kalu paisui housuissani niin kovaksi, että se sattui. Samaan aikaan Simon päälaki ilmestyi sohvan selkänojan takaa näkyviin ja se liikkui edestakaisin. Hän oli käsien varassa vaimoni päällä ja nussi tätä ihan tyytyväisenä, minun katsellessa salaa ikkunan takana.

      Saatoin vain kuvitella miltä Simosta tuntui. Pani sohvalla minun kaunista vaimoani. Laivaristeilyn jälkeen on varmasti krapula ja darrassa aina panettaa ihan sairaasti, sen tiedän omastakin kokemuksesta. Ja nyt hän oli jollain konstilla vietellyt vaimoni. Saattoi olla, että Simo oli tuonut laivalta viinaa ja he olivat yhdessä minua odotellessa juoneet sitä ja mikäs sen varmemmin laskee rajaa pettää, kuin juottaa kaverin vaimo humalaan. Se oli nähty kyllä ennenkin, mutta omakohtaisia kokemuksia ei vielä ollut.

      Vatsassa väänsi, tunsin suorastaan fyysistä kipua, oksetti, niin raivona olin, mutta käsittämättömästi kaluni oli ihan kovana ja minua panetti ihan sairaasti. Pimeässä takapihalla kaivoin jäykistyneen kalun housuista käteeni. "Tää on ihan sairasta!" kuulin äänen sanovan pääni sisällä, enkä todellakaan ymmärtänyt omaa käytöstäni. Minun olisi kaiken järjen mukaan pitänyt rynnätä sisään ja keskeyttää heidät ja vetää Simoa ja vaimoa turpaan, mutta ei, olin vaan ihan sairaan kiihottunut tilanteesta. En tiedä miksi?!

      Aloin vetää hyvin rauhallisesti käteen etten tulisi ihan heti. Halusin pitkittää nautintoa, nautinnollista tuskaa mitä tunsin vatsanpohjassa ja sielussa. Katsoin sisälle ja näin Simon pään liikkeistä kuinka hän työnteli edestakaisin rytmikkääseen tahtiin. Hetken päästä hän nousi polvilleen ja otti vaimoni jalat käsitaipeisiinsa ja alkoi naida pystymmässä asennossa. Viimeisetkin epäilyksenhäivät hävisivät mielestäni kun näin molempien sukkajalkojen heiluvan ilmassa. Kyllä ne olivat vaimoni jalkaterät!! Sukkajalat olivat koukussa ja heilahtelivat ilmassa kun "ystäväni" pumppasi vaimoni pillua ja veteli vielä paljaalla kyrvällä. Ei saatana edes käytetty kortsua. Voi vittu! Kaluni oli niin kovana, että se sattui ja jurmotti. Kidutin vielä itseäni kuvittelemalla kuinka vaimo näytti vielä nauttivan tästä toimituksesta, kiimasta limainen pillu imi ystäväni kyrpää kiimaisena sisäänsä. Pakko hänen oli olla humalassa tai jotain, ei hän muuten olisi suostunut kaverini kanssa seksiin.

      • ,,,,

        Simon liikkeet voimistuivat ja kasvot alkoivat punoittaa. Tajusin, että hän laukeaa kohta. Hän nojasi reilummin eteenpäin pani kovemmin. Vedin muutaman kerran kalua hieman voimakkaammin ja jalat notkuen, hengitystä pidätellen laukaisin spermat terassin ikkunanlaudalle, yksi roiskaus taisi osua ikkunaankin. Simo painoi vielä hetken hartiat kyyryssä ja muutamasta voimakkaammasta vartalon nytkäyksestä näin kun hän laukaisi mällit vaimoni pillun sopukoihin.

        Sydämeni hakkasi yhä voimakkaasti kuin taitoin kalua takaisin alushousuihin ja laitoin vaivalloisesti housuja takasin kiinni kalun ollessa yhä jäykkä, mutta onneksi se pehmeni hyvää vauhtia ja spermaa valui alushousuihini. Vilkaisin vielä sisään ja näin kun Simo nousi sohvalta ylös kyrpä jäykkänä heilahdellen, kosteana kiiltäen ja alkoi heti pukea housuja takaisin jalkaan. RAKAS petturi-vaimoni nousi myös sohvalta ylös ja käveli nopeasti paljain persein pois olohuoneesta. Vaimolla oli vielä puserokin päällä, mutta se oli napillinen pusero ja puoleksi auki. He olivat riisuneet vaimolta vain pillun paljaaksi. Todellinen pikapano. Miten helvetissä se oli saanut alkunsa? Aioin ottaa asiasta selvää, mutta sillä hetkellä katosin vain nopeasti talon päädyn kautta takaisin tielle ja omalle autolle.

        Autossa katsoin kelloa, reilusti yli yhdeksän. Kaverillani tulisi kiire jos hän aikoisi ehtiä kello 22 yöjunaan kuten hän oli minulle puhelimessa kertonut. En tiennyt lähteekö vaimoni viemään hänet vai miten hän aikoisi ehtiä junaan. Tuskin vaimoni veisi koska epäilin, että hän ei varmasti ollut selvinpäin. Päätin vain katsoa miten asia etenee.

        Reilun kymmenen minuutin päästä ohitseni ajoi taksi ja pysähtyi taloni eteen. Samalla hetkellä ystäväni tulee kiireessä ison laukkunsa kanssa taksille ja nousee kyytiin. Taksi kääntyy ympäri ja tulee risteyksen jälkeen aika vauhdilla kiihdyttäen ohitseni. Kaverini istui takapenkillä ja katse oli alaspäin, eikä näin ollen edes huomannut minua ja tuskin olisi tunnistanut pimeässä edes autoani vaikka olisi katsonut.

        Taksin mentyä käynnistin autoni ja kävin hieman ajelemassa ja rauhoittumassa vaikka vaikeaa se oli. Tulin kotiin niin kuin olisin muka tullut suoraan töistä ihan normaaliin aikaan. Menin sisälle muina miehinä niin kuin normaalisti työiltoina ja yritin näytellä ihan normaalia vaikka minulla oli vaikeuksia katsoa vaimoa silmiin tai edes päin.

        "Iltaa, ollaanko täällä kotona?"
        Vaimokulta tuli olohuoneesta vastaan. Hän oli vaihtanut vaatteet...
        "Hei kulta. Simo lähti jo juna-asemalle"
        "Ai jaa, etkö sinä vienytkään häntä sinne?"
        Vaimon ilme oli vähän nolostunut ja näki, että asia syyllisti häntä...
        "En vienyt kun Simo päätti mennä taksilla"
        Vaimo oli syystä ihan erilainen kuin tavallisesti. Silmät kosteat ja puhekin oli hieman hankalaa...
        "Oletko sä juonut?"
        "En kai, miten niin? Tai no, olen mä vähän. Simolla oli jotain laivaviinoja ja se teki muutaman drinkin"
        "Sen huomaa, sinähän olet ihan humalassa"
        "Anteeksi! Mutta kun Simo oli ihan humalassa kun tuli laivasta ulos. Sit se joi vielä kaljan tuossa automatkalla. Kun tultiin tänne niin se alkoi tehdä drinkkejä ja tarjosi minullekin"
        "Okei, no ei siinä mitään pahaa ole, että parit drinkit ottaa"
        "Kiitos ja anteeksi", vaimo lausui itku kurkussa...

        Tunsin kuinka kalu jäykistyi housuissa. Otin vaimon syleilyyn ja silitin hiuksista,

        "Ei se haittaa. Tietysti sait ottaa Simon kanssa drinkin jos halusit. Sen nyt arvasinkin, että Simolla oli varmasti vielä ryyppy päällä kun se tulee laivasta ulos"
        "Nii..." kuului vaimon hiljainen nyyhkytys rintaani vasten

        Mielessäni kuvittelin vaimon pillussa kiiltelevän kaverini sperman ja kaluni kovettui. Aloin silitellä vaimoa hiuksista ja taivutin hänen päätä taaksepäin ja aloin suudella. Vaimo suuteli takaisin hieman väkinäisesti ja se alkoi ärsytti minua. Kyllä vittu tunti sitten Simon kyrpä maistui niin makealle! Suutelin vaimoa hieman kovemmin ja aloin riisua häneltä paitaa pois. Napillinen, puoliksi auki roikkunut valkoinen paita oli vaihtunut t-paidaksi ja vedin sen pään yli pois ja samaan kyytiin riisuin rintsikat pois ja hieroin tissejä. Vaimo oli ymmällään, huomasin sen epävarmasta käytöksestä, että hän ihmetteli mitä tapahtui, mutta ei arvannut syyllisyydentunnossaan sanoa mitään. Tavallisesti harrastimme kuitenkin seksiä vasta nukkumaan mennessä, ei suoraan työstä kotiin tultua.

        "Mä haluan sua nyt kun sä olet humalassa. Se kiihottaa mua..." annoin selitykseksi...


      • ....
        ,,,, kirjoitti:

        Simon liikkeet voimistuivat ja kasvot alkoivat punoittaa. Tajusin, että hän laukeaa kohta. Hän nojasi reilummin eteenpäin pani kovemmin. Vedin muutaman kerran kalua hieman voimakkaammin ja jalat notkuen, hengitystä pidätellen laukaisin spermat terassin ikkunanlaudalle, yksi roiskaus taisi osua ikkunaankin. Simo painoi vielä hetken hartiat kyyryssä ja muutamasta voimakkaammasta vartalon nytkäyksestä näin kun hän laukaisi mällit vaimoni pillun sopukoihin.

        Sydämeni hakkasi yhä voimakkaasti kuin taitoin kalua takaisin alushousuihin ja laitoin vaivalloisesti housuja takasin kiinni kalun ollessa yhä jäykkä, mutta onneksi se pehmeni hyvää vauhtia ja spermaa valui alushousuihini. Vilkaisin vielä sisään ja näin kun Simo nousi sohvalta ylös kyrpä jäykkänä heilahdellen, kosteana kiiltäen ja alkoi heti pukea housuja takaisin jalkaan. RAKAS petturi-vaimoni nousi myös sohvalta ylös ja käveli nopeasti paljain persein pois olohuoneesta. Vaimolla oli vielä puserokin päällä, mutta se oli napillinen pusero ja puoleksi auki. He olivat riisuneet vaimolta vain pillun paljaaksi. Todellinen pikapano. Miten helvetissä se oli saanut alkunsa? Aioin ottaa asiasta selvää, mutta sillä hetkellä katosin vain nopeasti talon päädyn kautta takaisin tielle ja omalle autolle.

        Autossa katsoin kelloa, reilusti yli yhdeksän. Kaverillani tulisi kiire jos hän aikoisi ehtiä kello 22 yöjunaan kuten hän oli minulle puhelimessa kertonut. En tiennyt lähteekö vaimoni viemään hänet vai miten hän aikoisi ehtiä junaan. Tuskin vaimoni veisi koska epäilin, että hän ei varmasti ollut selvinpäin. Päätin vain katsoa miten asia etenee.

        Reilun kymmenen minuutin päästä ohitseni ajoi taksi ja pysähtyi taloni eteen. Samalla hetkellä ystäväni tulee kiireessä ison laukkunsa kanssa taksille ja nousee kyytiin. Taksi kääntyy ympäri ja tulee risteyksen jälkeen aika vauhdilla kiihdyttäen ohitseni. Kaverini istui takapenkillä ja katse oli alaspäin, eikä näin ollen edes huomannut minua ja tuskin olisi tunnistanut pimeässä edes autoani vaikka olisi katsonut.

        Taksin mentyä käynnistin autoni ja kävin hieman ajelemassa ja rauhoittumassa vaikka vaikeaa se oli. Tulin kotiin niin kuin olisin muka tullut suoraan töistä ihan normaaliin aikaan. Menin sisälle muina miehinä niin kuin normaalisti työiltoina ja yritin näytellä ihan normaalia vaikka minulla oli vaikeuksia katsoa vaimoa silmiin tai edes päin.

        "Iltaa, ollaanko täällä kotona?"
        Vaimokulta tuli olohuoneesta vastaan. Hän oli vaihtanut vaatteet...
        "Hei kulta. Simo lähti jo juna-asemalle"
        "Ai jaa, etkö sinä vienytkään häntä sinne?"
        Vaimon ilme oli vähän nolostunut ja näki, että asia syyllisti häntä...
        "En vienyt kun Simo päätti mennä taksilla"
        Vaimo oli syystä ihan erilainen kuin tavallisesti. Silmät kosteat ja puhekin oli hieman hankalaa...
        "Oletko sä juonut?"
        "En kai, miten niin? Tai no, olen mä vähän. Simolla oli jotain laivaviinoja ja se teki muutaman drinkin"
        "Sen huomaa, sinähän olet ihan humalassa"
        "Anteeksi! Mutta kun Simo oli ihan humalassa kun tuli laivasta ulos. Sit se joi vielä kaljan tuossa automatkalla. Kun tultiin tänne niin se alkoi tehdä drinkkejä ja tarjosi minullekin"
        "Okei, no ei siinä mitään pahaa ole, että parit drinkit ottaa"
        "Kiitos ja anteeksi", vaimo lausui itku kurkussa...

        Tunsin kuinka kalu jäykistyi housuissa. Otin vaimon syleilyyn ja silitin hiuksista,

        "Ei se haittaa. Tietysti sait ottaa Simon kanssa drinkin jos halusit. Sen nyt arvasinkin, että Simolla oli varmasti vielä ryyppy päällä kun se tulee laivasta ulos"
        "Nii..." kuului vaimon hiljainen nyyhkytys rintaani vasten

        Mielessäni kuvittelin vaimon pillussa kiiltelevän kaverini sperman ja kaluni kovettui. Aloin silitellä vaimoa hiuksista ja taivutin hänen päätä taaksepäin ja aloin suudella. Vaimo suuteli takaisin hieman väkinäisesti ja se alkoi ärsytti minua. Kyllä vittu tunti sitten Simon kyrpä maistui niin makealle! Suutelin vaimoa hieman kovemmin ja aloin riisua häneltä paitaa pois. Napillinen, puoliksi auki roikkunut valkoinen paita oli vaihtunut t-paidaksi ja vedin sen pään yli pois ja samaan kyytiin riisuin rintsikat pois ja hieroin tissejä. Vaimo oli ymmällään, huomasin sen epävarmasta käytöksestä, että hän ihmetteli mitä tapahtui, mutta ei arvannut syyllisyydentunnossaan sanoa mitään. Tavallisesti harrastimme kuitenkin seksiä vasta nukkumaan mennessä, ei suoraan työstä kotiin tultua.

        "Mä haluan sua nyt kun sä olet humalassa. Se kiihottaa mua..." annoin selitykseksi...

        Vaimo ynisi vastaukseksi jotain suutelun lomassa ja oli yhä vähän vastahankainen ja torjuva. En välittänyt siitä koska vereni kiehui. Olin taas raivoissani ja sairaan kiihottunut. Kalussa jormotti ja halusin saada PILLUA! Sitä samaa pillua jota paras ystäväni Simo oli juuri työstänyt. Avasin vaimon housujen napin ja vetoketjun ja laskin housuja alas, samalla taluttaen häntä selkä edellä makuuhuoneeseen ja työnsin sängylle. Riisuin itseltäni paidan pois ja laskin housut ja bokserit nilkkoihin ja sukat veks ja vedin vaimolta housut jalasta ja pillu paljaaksi. Se kiilteli tummanpunaisena siistityn karvoituksen lomasta. Valkoiset nilkkasukat jätin hänelle jalkaan kun eihän hän ollut niitä riisunut äskenkään Simo-seksin aikana. Vaimon ilme oli mielestäni hieman pelokas kun työnsin häntä pidemmälle sängylle ja laskeuduin päälle mutta hän ei sanonut mitään. Jotenkin nautin siitä, että hän pelkäsi nyt minua. Hän varmasti aavisti jotain, että kaikki ei ollut enää niin kuin ennen. Olin koko painolla vaimon päällä ja polvillani levitin hänen reidet levälleen ja asetin kivikovan kalun pillun suulle ja TYÖNSIN yhdellä rajulla työnnöllä sisään. Ooh miten hyvältä se tuntui! Kivikova kaluni upposikin vaimon juuri spermalla liukastettuun kuumaan pilluun kuin kuuma veitsi voihin ja aloin heti panna rajusti, kovaa ja hartaasti. Nautinto oli sanalla sanoen mieletöntä. Vaimo hetkui allani voihkien hiljaa, uh oih auh... Otin vain oman naiseni takaisin, rajusti!!!!! Niin rajusti, että hän itki viimeiset viisi minuuttia, mutta en välittänyt siitä, enkä kysellyt syytä koska tiesin sen, vaan panin kovaa ottaen oman nautintoni! Olin mielestäni oikeutettu siihen!!! Myöskään vaimoni ei selitellyt itkemistään...

        Seksin jälkeen tunnelma oli aika kummallinen. Vaimo halusi olla nyyhkien kainalossa ja halata ja tunnekuohun jälkeen minuakin kadutti kun olin lähes raiskannut hänet. Kuitenkin,,, samaan aikaan halusin raiskata hänet uudestaan! Silitin vaimoani hänen nyyhkiessä kainalossani ja hetken päästä, toisen kerran, puolet hellimmin ottein nousin hänen päälle ja rakastelimme intohimoisesti ennen nukahtamista. Seksin jälkeen vaimo nukahti kainalooni. Itse en juurikaan nukkunut sinä yönä. Asiasta ääneen kummankaan puhumatta, tiesimme molemmat mitä oli tapahtunut ja teimme sanattoman sovinnon vaikka pettämistä en koskaan anna anteeksi! Pettäminen vaimon hyväksi 1-0. Ehkä joskus hyvän paikan tullen vielä tasoitan tilanteen yhteen yhteen!!

        Sairasta tai ei, mutta vaimon syrjähyppy piristi seksielämäämme kuukausiksi eteenpäin vaikkakin pilasi ystävyyteni kaveriini. En halua nähdä häntä enää ikinä, enkä oikeastaan kuullakaan hänestä mitään. Eipä hän ole kyllä pitänyt enää itsekään mitään yhteyttä. Onneksi hän ei asu samalla paikkakunnalla.

        Vaimon kanssa naitiin pitkään lähes joka ilta ja seksi oli pitkään yhtä kiihkeää kuin alkuaikoina, rajua, himokasta. En ole koskaan kertonut vaimolle tai kaverille, että tiedän todella mitä hän teki vaimoni kanssa, eikä vaimo ole minulle tunnustanut mitään. Kyllä hän tietää, että tiedän. Voi olla, että joku päivä räjähtää...!


      • tiedän
        .... kirjoitti:

        Vaimo ynisi vastaukseksi jotain suutelun lomassa ja oli yhä vähän vastahankainen ja torjuva. En välittänyt siitä koska vereni kiehui. Olin taas raivoissani ja sairaan kiihottunut. Kalussa jormotti ja halusin saada PILLUA! Sitä samaa pillua jota paras ystäväni Simo oli juuri työstänyt. Avasin vaimon housujen napin ja vetoketjun ja laskin housuja alas, samalla taluttaen häntä selkä edellä makuuhuoneeseen ja työnsin sängylle. Riisuin itseltäni paidan pois ja laskin housut ja bokserit nilkkoihin ja sukat veks ja vedin vaimolta housut jalasta ja pillu paljaaksi. Se kiilteli tummanpunaisena siistityn karvoituksen lomasta. Valkoiset nilkkasukat jätin hänelle jalkaan kun eihän hän ollut niitä riisunut äskenkään Simo-seksin aikana. Vaimon ilme oli mielestäni hieman pelokas kun työnsin häntä pidemmälle sängylle ja laskeuduin päälle mutta hän ei sanonut mitään. Jotenkin nautin siitä, että hän pelkäsi nyt minua. Hän varmasti aavisti jotain, että kaikki ei ollut enää niin kuin ennen. Olin koko painolla vaimon päällä ja polvillani levitin hänen reidet levälleen ja asetin kivikovan kalun pillun suulle ja TYÖNSIN yhdellä rajulla työnnöllä sisään. Ooh miten hyvältä se tuntui! Kivikova kaluni upposikin vaimon juuri spermalla liukastettuun kuumaan pilluun kuin kuuma veitsi voihin ja aloin heti panna rajusti, kovaa ja hartaasti. Nautinto oli sanalla sanoen mieletöntä. Vaimo hetkui allani voihkien hiljaa, uh oih auh... Otin vain oman naiseni takaisin, rajusti!!!!! Niin rajusti, että hän itki viimeiset viisi minuuttia, mutta en välittänyt siitä, enkä kysellyt syytä koska tiesin sen, vaan panin kovaa ottaen oman nautintoni! Olin mielestäni oikeutettu siihen!!! Myöskään vaimoni ei selitellyt itkemistään...

        Seksin jälkeen tunnelma oli aika kummallinen. Vaimo halusi olla nyyhkien kainalossa ja halata ja tunnekuohun jälkeen minuakin kadutti kun olin lähes raiskannut hänet. Kuitenkin,,, samaan aikaan halusin raiskata hänet uudestaan! Silitin vaimoani hänen nyyhkiessä kainalossani ja hetken päästä, toisen kerran, puolet hellimmin ottein nousin hänen päälle ja rakastelimme intohimoisesti ennen nukahtamista. Seksin jälkeen vaimo nukahti kainalooni. Itse en juurikaan nukkunut sinä yönä. Asiasta ääneen kummankaan puhumatta, tiesimme molemmat mitä oli tapahtunut ja teimme sanattoman sovinnon vaikka pettämistä en koskaan anna anteeksi! Pettäminen vaimon hyväksi 1-0. Ehkä joskus hyvän paikan tullen vielä tasoitan tilanteen yhteen yhteen!!

        Sairasta tai ei, mutta vaimon syrjähyppy piristi seksielämäämme kuukausiksi eteenpäin vaikkakin pilasi ystävyyteni kaveriini. En halua nähdä häntä enää ikinä, enkä oikeastaan kuullakaan hänestä mitään. Eipä hän ole kyllä pitänyt enää itsekään mitään yhteyttä. Onneksi hän ei asu samalla paikkakunnalla.

        Vaimon kanssa naitiin pitkään lähes joka ilta ja seksi oli pitkään yhtä kiihkeää kuin alkuaikoina, rajua, himokasta. En ole koskaan kertonut vaimolle tai kaverille, että tiedän todella mitä hän teki vaimoni kanssa, eikä vaimo ole minulle tunnustanut mitään. Kyllä hän tietää, että tiedän. Voi olla, että joku päivä räjähtää...!

        Jotkut miehet eivät kunnioita kaveria.Tiedän hyvin et tämän miehen panetus oli kova.Siksi lainasi vaimoa.Ei vaimo varman olisi pettännyt jos olisi teidän seksi vielä intohimoista.Miksi et tee seksin eteen töitä.Käy itse vieraissa niin tiedät miltä tuntuu uusi partneri.Suosittelen tätä pettämistä.Osta seksiliikkeestä erillaisia vempaimia itselle ja vaimolle.Kyllä teillä vielä hauskaa seksiä jos itse voit antaa anteeksi.Etsikää uutta puhtia se kyllä kannattaa.


    • ???

      Missä kohtaa se painajainen oli ;-)

      • Anonyymi

        "paina" jainen?


    • kooysi

      Hyvä tarina. Kiitokset siitä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe