haluatko kuulla sen nyt vai ensi kerralla?
Pakko kertoa
18
338
Vastaukset
- Anti olla,
mä en kyläjuoruista perusta.
- mutta kerro pois
riippuu mitä asia koskee? onks se positiivinen vai negatiivinen asia?
- ap
On sekä positiivinen että negatiivinen, miten sen nyt ottaa.
- ehkä arvaankin
ap kirjoitti:
No kerro vaan :)
- ap
ehkä arvaankin kirjoitti:
No kerro vaan :)
jos kerran jo arvasit, niin mitä mä sitten enää vaivaudun.
- aavistelin vain
ap kirjoitti:
jos kerran jo arvasit, niin mitä mä sitten enää vaivaudun.
en mä nyt varma voi kuitenkaan olla.
- joorutaan
ap kirjoitti:
mä kuulin että ap on mies,joka on vuosia yrittänyt saada heteromiestä itsestään kiinnostumaan.
- mieti vielä
mutta tämä saattaa kiinnostaa sinua.
- kerro vaan!
...juorut on juoruja....mut haluun kuulla;)
- Mä en oo koskaan
voinut sietää juoruilevia ihmisiä, ne on kaiken pahan alku ja juuri !
- 7-juorua päivässä
Juu, mutta niitä juoruja sä kyllä tykkäät kuunnella,,niin ja joku lehtikin niistä maksaa pienen palkkion.
- juoruilijat hirteen
Juorut ja juoruilijat on perseestä. En halua kuulla, en nyt enkä ikinä.
- seonjämpti.
Toisten asioilla juttelet. Saavat mun puolesta ja painua sinne minen pipurit kasvaa.
- 5+16
Mitä väliä jollain juoruilla on? Itsestänikin olen kuullut ihan ihmeellisiä juoruja, siis tosiaan juoruja, joissa ei ole mitään perää.
- :((((
Ja mä en kans käsitä kuka saa tyydytystä niiden keksimisestä ja levittelystä. Haluaa vaan tuhota toisen mainetta. :/ Ihmiset on ikäviä.
- 5+16
:(((( kirjoitti:
Ja mä en kans käsitä kuka saa tyydytystä niiden keksimisestä ja levittelystä. Haluaa vaan tuhota toisen mainetta. :/ Ihmiset on ikäviä.
No mä olen kuullut itsestäni myös positiivisia juoruja, ja neutraaleja. Mutta yhtä kaikki, käsittämätöntä. Ja mistä ne saa edes alkunsa?
- :((((
5+16 kirjoitti:
No mä olen kuullut itsestäni myös positiivisia juoruja, ja neutraaleja. Mutta yhtä kaikki, käsittämätöntä. Ja mistä ne saa edes alkunsa?
Mun tapauksessa ehkä omasta omanlaisuusdesta.. Toiset ahdistuu, kun joutuvat kestämään minun kaltaista tyyppiä.
- 24 + 3
5+16 kirjoitti:
Niiden on pakko juoruta muista kun niiden oma elämä on vissiin sen verta paskaa, ettei siitä saa enää mitään mehevää revittyä. Nämä juoruilijat saavat tyydytystä siitä, kun muut kuuntelevat heidän juttujaan toisista ihmisistä. Onhan se kivaa olla huomion keskipisteenä kun tietää tai yleisemmin "tietää" toisten asioista jotakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060