Teetköhän sä ton kaiken vain kiusatakses tahallas vai miks ?
Vai haluatko osoittaa sillä mulle jotain .. ?
Kun muistelen sua sillloin aina kun nähtiin niin on vaikee yhdistää sitä siihen mitä nyt teet täällä.
Vain mun mietteitä ... meen nyt lämmittään saunaa.
Ja sitten kun en oo täällä enää, sä et ehdi ees huomaan sitä.
Hiljainen
24
1011
Vastaukset
- Häh
Teen miten??
- Ehkä hän
haluaa näyttää miten vähän välittää susta ja miten kivaa on nettileikki naisten kaa
( miehellehän tää varmaan meni ? )- ihottavaa touhua
aivan :(
- elikkäs olet
joutunut palstapellen seuraan !!
- :(
:(
- .
Olit huono trolli, pane itseäsi **********.
- apua teitä outoja
etkai tulkitse niin, että joka viesti täällä ois sulle...???
- apua teitä outoja
palsta ei oo oikea elämä
- turhaa arpomista
Oliko edes naiselle vai miehelle, jos siitä lähdetään.
Miten te jaksatte arpoa täällä? - EE
mistä tiiät kuka on kuka? -kysy- sitku näätte.
:) - Niin..
Vähän samaa mietin itsekin välillä eräästä miehestä. Ei hänestä ota oikein selvää.. Paitsi et jos olettaa et tekstiviestiin vastaamatta jättäminen on vastaus niin sithän asia on selvä. Eilen laitoin enkä ole saanut vastausta.. Olen kuitenkin sen verran joulun aikaan ja koko viime viikon miettinyt tätä hommaa etten taida jaksaa enää hirveästi tätä murehtiakaan.. Ihan oikeasti.. Minulla on muitakin asioita nyt jotka vaivaa todella mut onneksi ne alkavat jo selvitäkin. Sitä osaa olla pienestäkin iloinen.. :)
Hän tekee niin kuin parhaaksi näkee. Jos tämä jää tähän niin sitten olkoon niin. Olisin kuitenkin halunnut tutustua mut väkisin en seuraan tuppaannu. Se on ihan varma asia.
Olen sit se sama jolta on vain yksi aloitus täällä ja sekin on tällä palstalla (se joka alkaa et 'Mietin koko joulun tätä hommaa..'). Kirjoitin eilen tuonne Ikävä-palstalle kahteen ketjuun nimimerkillä Täältä. Olisin laittanut lisäyksen oman kommentin jatkeeksi toiseen niistä mut en löytänyt enää sitä aloitusta/kirjoitusta. Lähdin koneelta (koulun) ennen kolmea enkä ole sen jälkeen netissä ollut.. Et ne tekstari- ja muut höpinät tuolla Ikävä-palstalla eivät todellakaan ole minulta. Ja tämä jääköön minulta ainoaksi viestiksi näille palstoille tänään. Minulle on tärkeämpää suora yhteydenpito ja oikea elämä yleensäkin. Tämä Mikä Mikä-maa on on tosi tylsä ja typerä.- Niin..
Unohtui..
Kyseessä ei ole mikään nettituttavuus. No, se tulee kyllä ilmi siitä omasta kirjoituksestanikin. Eikä ole ollut ketään muuta miestä edes mielessä.
Mut menen tästä.. - päivän neuvo
Niin.. kirjoitti:
Unohtui..
Kyseessä ei ole mikään nettituttavuus. No, se tulee kyllä ilmi siitä omasta kirjoituksestanikin. Eikä ole ollut ketään muuta miestä edes mielessä.
Mut menen tästä..Kyllä sut Minna jo tunnistetaan, joten voisit huoletta rekisteröidä itsellesi nimimerkin niin ei tarvitse selitellä milloin ja missä olet kirjoitellut.
- Niin..
päivän neuvo kirjoitti:
Kyllä sut Minna jo tunnistetaan, joten voisit huoletta rekisteröidä itsellesi nimimerkin niin ei tarvitse selitellä milloin ja missä olet kirjoitellut.
Kun kerran satun juuri olemaan koneella niin vastaanpa..
Ei ole mitään halua rekisteröidä minkäänlaista nimimerkkiä tänne. Onko sulla lukemisen ymmärtämisen vaikeuksia? Luepa uudelleen tuo eka kommenttini ja mieti uudelleen. Järki käteen jos ei muuten onnistu.
Ja hyvät päivänjatkot! - Niin..
Vielä (lupauksesta huolimatta)..
Hän tuli vastaan minua tuossa tunti sitten (autolla).. Kyllä minä luulen tietäväni mikä se vastaus on. Ei sitä tarvitse hirveästi miettiä.. Ei olisi tarvinnut ilman sitä näkemistäkään. Aika selkeää se on jos ei viestiin (tekstiviestiin siis) vastaa.
Mutta.. Ei minulla muuta. - Niin..
Niin.. kirjoitti:
Vielä (lupauksesta huolimatta)..
Hän tuli vastaan minua tuossa tunti sitten (autolla).. Kyllä minä luulen tietäväni mikä se vastaus on. Ei sitä tarvitse hirveästi miettiä.. Ei olisi tarvinnut ilman sitä näkemistäkään. Aika selkeää se on jos ei viestiin (tekstiviestiin siis) vastaa.
Mutta.. Ei minulla muuta.Vieläkin..
Ehkä ei olisi pitänyt kirjoittaa ollenkaan tuota edellistä kommenttia. Jotenkin vain vaivaa asia ja tuli mieleen jotain kun hän tuli vastaan.. Oli miten oli..
En tiedä.. Nämä palstat saa jäädä minusta nähden. Ei kiehdo liiemmin Mikä Mikä-maa.
(Minun ainoat kommentit on sit tässä ketjussa tänne tänään (ja muutenkin.. en palaa tänne enää). Otin kantaa myös Kuolema ja suru-palstalla erääseen ketjuun kun siellä oli joku kommentoinut samalla nimimerkillä eräässä ketjussa. Minun äiti elää vielä onneksi eikä minulla ole lapsia.) - **********
Niin.. kirjoitti:
Kun kerran satun juuri olemaan koneella niin vastaanpa..
Ei ole mitään halua rekisteröidä minkäänlaista nimimerkkiä tänne. Onko sulla lukemisen ymmärtämisen vaikeuksia? Luepa uudelleen tuo eka kommenttini ja mieti uudelleen. Järki käteen jos ei muuten onnistu.
Ja hyvät päivänjatkot!Onko kaikilla, jotka antavat sulle negatiivista palautetta, lukemisen ymmärtämisen vaikeuksia, kun toistat tuota samaa kaikille? Kirjoita selvemmin, niin ihmiset ymmärtävät. Vika ei ole lukijoissa, vaan sinussa kirjoittajana.
Onko itselläsi ymmärtämisen vaikeuksia siinä kohdin, jos mies ei vastaa tekstiviestiin? Mitä edes mietit jatkuvasti tuollaista. Miestä ei kiinnosta. Piste. - vastataan sitten
päivän neuvo kirjoitti:
Kyllä sut Minna jo tunnistetaan, joten voisit huoletta rekisteröidä itsellesi nimimerkin niin ei tarvitse selitellä milloin ja missä olet kirjoitellut.
Tuo ei ollut keltään Minnalta. Eiköhän tämä tiedä sen itse. Silläkin uhalla, että saan taas osakseni jtn. vittuilua kaikilta asianomaisilta, jota tässä ovat leikkineet niin joo, I think that I am her.
Anteeksi, että olen kännissä idiootti ja kaikkea muuta.
Sori että olen niin paska ihminen, että mulle on helppoa keljuilla ja vittuilla anona netissä. Tässä vaan ei ole mitään kivaa. Voitte toki vittuilla, mutta kunhan jätätte sellaisen irl - ulkopuolelle, ok? Mulle ei tarvitte tulla naureskeleen päin naamaa tai muuta sellaista. Tarpeeksi kokemusta siitä jo. Että niin.
Mä en oikeasti vaan jaksa enää mtn. tällaista. - ..................
vastataan sitten kirjoitti:
Tuo ei ollut keltään Minnalta. Eiköhän tämä tiedä sen itse. Silläkin uhalla, että saan taas osakseni jtn. vittuilua kaikilta asianomaisilta, jota tässä ovat leikkineet niin joo, I think that I am her.
Sori että olen niin paska ihminen, että mulle on helppoa keljuilla ja vittuilla anona netissä. Tässä vaan ei ole mitään kivaa. Voitte toki vittuilla, mutta kunhan jätätte sellaisen irl - ulkopuolelle, ok? Mulle ei tarvitte tulla naureskeleen päin naamaa tai muuta sellaista. Tarpeeksi kokemusta siitä jo. Että niin.
Mä en oikeasti vaan jaksa enää mtn. tällaista.Ja mitään en ole tänne kirjoittanut. En tänään, eilen tai toissapäivänä.
Ihan vaan selvitykseksi. - ...................
.................. kirjoitti:
Ja mitään en ole tänne kirjoittanut. En tänään, eilen tai toissapäivänä.
Ihan vaan selvitykseksi....................................................................................................................................... .
- Niin..
vastataan sitten kirjoitti:
Mä en oikeasti vaan jaksa enää mtn. tällaista.Oletko joku nettihäirikkö vai itse känniääliö?
Turha minun puolesta vastailla ainakaan. Kyllä se siinä omassa aloituksessa hyvin tulee esille kuka olen. Mutta jatka tuota typerää häiriköintiäs. Kukin tyylillään.
Poistun. Enkä takuuvarmasti tänne enää tule.
Pakko oli tähän ottaa kantaa kun sen verran tökeröä p:n jauhantaa on.
- ap.
Aloittaja ei ole ottanut osaa ketjuun.
- Älä välitä
aina täällä käy noin, paskanjauhajat tulee ja pilaa ja sotkee kaiken.
- hiljainen vastaus
En kait huomaa kun sä käytät niin vähän/harvoin mitään tunnisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744