Milloin tällä palstalla aletaan keskustella
keskeisistä uskon asioista?
Vaikkapa Jumalan olemuksesta, Jeesuksesta,
armosta, totisesta parannuksenteosta, Pyhän Hengen kasteesta?
Virkistäisi kummasti, nyt kun kaikki aika näyttää menevän
ulkoisten tapojen ja katumattomien syntien pohtimiseen?
Uskostakin...
3
70
Vastaukset
- iveta
Mies kulkee tietä pitkin horjuen, huojuen. Häntä vastaan tulee mies, joka sanoo: "Tule seuroihin! Siellä saat kuulla elämän totuuden." Hän kertoi elämän totuudesta, mutta hän itse ei ollut elämän Totuus ja ei olisi voinut tarjota miehelle kuin tietä itse Totuuden luokse. Kertoa TIESTÄ on eri asia kuin ITSE TIE.
Mies ei halunnut mennä. Hän jatkaa kulkuaan. Mutta sitten elämänsä tiellä hän kohtasi elämänsä eräässä vaiheessa eräässä hengellisessä kokouksessa itse ELÄMÄN HERRAN, JEESUKSEN KRISTUKSEN, joka sanoi selvästi miehelle: " MINÄ OLEN TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ. Kuin Paavali kohtasi mies Kristuksen ja ihmetteli. "Totisesti Kristus elää tänäänkin.Hän on läsnä täällä sanassaan Pyhän Henkensä kautta. Hän vakuuttaa omassa pettämättömässään sanassaan, jos pysyt Minussa, ei missään muussa, VAIN MINUSSA ,niin MINÄKIN PYSYN SINUSSA. Niin kauan kun pidän Kristuksesta kiinni, niin kauan HÄN pitää minusta kiinni. Saan tarrautua Häneen, Hänen sovitustyönsä tähden turvautuen Hänen ansioonsa, itse lahjattomana, ansiottomana, syntisenä, pelkkänä ihmisenä, epäonnistuneena, mutta saan lahjaksi lukea HÄNEN SOVITUSTYÖNSÄ itselleni puolustukseksi Jumalan käsittämättömän rakkauden tähden ja tätä RAKKAUTTA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA haluaa tämän kertomuksen mies nyt julistaa kaikille kaikkialla maailmassa.Miksi Hänet piti pyytää seuroihin? Eikö todistusta voi antaa heti, silloin kun siihen tuli mahdollisuus.
Jeesus ei noin opettanut, vaan Hän käski mennä ja ITSE KERTOA ilosanomaa Hänestä ja kastaa Hänet Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Raamattu ei mainitse mitään seuroista, eikä ihmisen käskemisestä jonnekin kuulemaan?
Tästä on hyvä lähteä.
Kes.
- Asiaa puhutaan.
Ikävä kyllä vl-uskonnon keskeisimpiä asioita ovat yhteisössä valtoimenaan rehottava lastenraiskaaminen, rikosten salaaminen, rikollisten suojeleminen ja uhrien vaientaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070