Meille on tulossa rakenteilla olevaan taloon beamin keskuspölynimuri, kysymys kuuluukin että toimiiko rikkaluukku? Olen havitellut keittiöön sitä mutta jostain muistan joskus kuulleeni ettei olis toimiva, ei jaksa imeä tms...
Nyt käyttäjien kokemuksia kaipaisin...
rikkaluukku?
4
1735
Vastaukset
- joku vaan
omaani asensin, koska putkipaketissa oli liikaa tavaraa. Tosin imurini on allaway.
Asennus leikkuulaudan läheisyyteen.
Imuteho on ihan samaa luokkaa kuin muullakin järjestelmän ulosotoilla, joita on muutama.
Lapsiperheessä todella toimiva ja huomaamaton lisä keittiöön. Poraa kaapin lattiaan isohko reikä (100m rasiaporalla, mieluummin laatikoston kohdalle) että pääset puhdistamaan ja purkamaan sen luukkuosan tarvittaessa. Sokkelilistaa on vaikea poistaa jos imurin putki on kiinteästi luukussa.
Todella suositeltava varuste. Hinta on ainakin Allawaylla noin 90€, joka on kovahko pienestä muovisuuttimesta, mutta kerran se vain kirpaisee. Puheet ettei luukku olisi toimiva johtuu asennusvirheistä. - raksaaja
Rikkaimuri.
Allaway:llä on pieni rikkaimuri jonka saa kytkettyä keskuspölynimuriin.
Aprikoidaan vaimon kanssa josko se olisi kätevänpi kuin tuo rikkaluukku... ei ehkä tarvitsisi lisäksi säilytellä sitä rikkaharjaa eikä sitten harjaamalla pöllytellä.
Asiaan vaikuttanee myös saako sen rikkaimurin letkunpätkänsä kera fiksusti piilotettua mihinkään ... - Sani
Meillä on kaksi rikkaluukkua. Toinen keittiössä leikkuulaudan alla ja toinen takan vieressä, sinne saa kätevästi lakaistua takkapuista tulleet roskat. Ja keskuspölyimuri on juuri Beam. Hyvin toimii ja jaksaa imeä kaikki kissaa pienemmät roskat;) Jos nyt saisin vielä yhden luukun, laittaisin sen eteiseen.
Suosittelen!! - Kepa
Itse tuli laitettua sellainen keittiöön ja sitä ei kyllä juurikaan käytetä. Rikkaluukku imee kyllä hyvin, mutta samalla vaivalla kun ottaa harjan esille, niin melkein lakaisee lattian muutenkin tai imuroi ihan kunnolla.
Jos rikkaimurin laittaa, niin se kannattaa sijoittaa laatikoston alle, jolloin kaapin pohjaan voi tehdä suuren reijän, kuten tuossa jo aiemmin mainittiin, itse tein 30x40cm aukon. Reikä jää laatikon alle piiloon ja siitä asennus sekä huolto onnistuu helposti.
Jos rakentaisin uudelleen niin laittasin sellaisen veneyväletkuisen rikkaimurin eteisen kaappiin ja ehkä toisen keittiöön. Takan lähellä sellaisella imurilla olisi myös käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213