Poikaystäväni on harrastellut energiansiirtoa tms. kaikkea sen tyylistä, ja laittoi yks yö tekstiviestin että laita käsi ilmaan, siis vaakatasoon siihe sängyn viereen, kokeilen pystytkö tuntemaan miun kosketuksen.
No kyllähän mie sen huomasin, hän myös.
= wtf? D:
aina kun hän laittaa tekstiviestin, tiedän että se on tullut..
ja kun kerran olin nukahtamassa, ja tuli se sellanen et näät jotain esim. kaadut portaissa ja heräät siihen, säikähtäen, luullen että oikeasti kaaduit vaikka makaatkin sängyssä. Se tuntuu jaloissa tms.
Laitoin siitä hänelle viestin, ja tuli vastaus että äsken hänen avaimet tipahtivat lattialle.
wtf? Joku yhteys?
kosketus tms D: ..
4
157
Vastaukset
- Projeckt-Me
Se o yhdistänyt teijän sydän-chakrat (enemmän tai vähemmän tietosesti)! itekki oon yhistelly niit joskus parin pojan kaa joihin olin ihastunu ja sen ansiost ne ihastu heti muhu tosi vahvasti ja niille tuli tollasii tuntemuksii samois tilanteis. Vastasuudes sain tietysti itekki tietyn tunteen, kun ne nähetti tekstareita ja niille kävi jotai ikävempää nii henkisesti, ku fyysisestikki. :D
- Voitko opettaa?
Miten nuo sydän chakrat yhdistetään? Haluaisin kovasti tietää
- MitäTämäOn
Tainnu vähemmän tietosesti tapahtua :D kerro toki lisää!
- MitäTämäOn
Lisäystä: Kerran biologian tunnilla piti tehdä käsitekartta mammutista, ja opettaja jakoi sellaset pienet mammuttien kuvat..
Yks siin sano et aikoo nimetä omansa, toinenkin liitty samaan. Otin sen vihon, joka aikoi siis myös nimetä sen.. Kirjoitin siihen "Iiro".
Kaveri ihmetteli et miten tiesin, että aikoi kirjoittaa Iiron siihen. Mie vaan tiesin.
Tänään kävi samantapanen juttu toisen kaverin kanssa englannintunnilla. Sanastoa käytiin läpi ja siinä oli moottorisaha.. molemmat sanottiin yhtäaikaa Texas Chainsaw Massacre....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023