Pelottaa!

pelokastytteli

Heips. Mä plussasin 2.1.2012. Olen onnesta soikeana mutta pelottaa.

Tein tänään clear bluen raskaustestin jonka mukaan hedelmöittymisestä olisi 2-3 viikkoa. 3 viikkoa sitten minulla tuli ruskeaa tuhrua 2pv ja 1pv tuli teelusikallinen verta, loppui siihen. Edelliset kunnon menkat oli 8 vk sitten.

Onko tämä normaalia vai tarkoittaako että on joku kohdun ulkoinen raskaus tuulimuna tms?????

10

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottaja¨

ainiin ja ovulaation bongasin kaksiviikkoa noitte kunnollisten kuukautisten alkamis päivästä 2vk. eli. kuukautisen alkamis pv 6.11-12.11. ovulaatio oli 19.11. sitä pientä vuotoa oli 11.12.

• Halooja!

Oliko eka testi minkä teit?
      En ole nyt 100% varma, mutta pieni osa minusta haluaa väittää että tuo Cearblue toimii silleen että näyttää haalean viivan raskaana 1-2, ja vahvemmasta viivasta 3-4, ja vaikka sitten olisitki pidemmällä, vaikkapa rv10 niin testi sanoisi silti 3-4.

Soita neuvolaan, tekevät testin/pääset verikokeeseen kattomaan hcg-arvot, ja/tai ultraan katomaan onko kaikki kunnossa.

• pelokastyttelii

eilen tein apteekin raskaustestin, näytti vahvaa plussaa.
      Tänä aamuna tein clear blue digitaalisella, eka tuli teksti "raskaana" ja ehk minuutin kahen pääst alle tuli se viikko määrä 2-3.

Siin kuiteki ohjeissa oli viel et vois tulla 3 .

Pelottaa vaa toi et ovis oli 3vk enne tota pientä verenvuotoo, ja testi näyttää t ton verenvuodon aikan olis tapahtunu hedelmöitys.

Voihan olla et oon tulkinnu ovistikun väärin mut mut. Neuvola aika on torstaina nii jos ne siel osais auttaa. :( oon vaan ihan pihalla. :'( ollaa jo 2 vuotta yritetty..

• tsemppiä!!

Veristä vuotoa voi olla alkuraskaudessa mm. silloin kun munasolu kiinnittyy kohdunseinään. Joillakin saattaa tulla "menkat" raskauden aikana, tosin vuoto on tuolloin niukempaa. Keskenmenossa vuoto on runsaampaa ja siihen liittyy yleensä alavatsa kipuja.

• Aloittaja^^

Heippa. Kävin neuvolassa tänään. Ei ollut moksiskaan kertomistani vuodoista tai clear bluen vastauksesta. Hän sanoi uskovansa että olen hedelmöittynyt marraskuussa.

Pyysin kuitenkin lähetteen verikokeeseen jossa mitataan raskaushormonin määrä. Sain tulokset iltapäivällä ja määrä oli 2433.

eli olisin hedelmöittynyt 3-4 vk sitten. eli juuri tuon tiputteluvuodon aikoihin.

Voiko olla että oon tulkinnu ovistikun väärin ja kaikki on hyvin.
      Mun kierto on kuitenki 18-45päivää eli tosi epsäännöllinen.

Vai voiko nyt olla asiat huonosti?? Kellään kokemuksia tai tietoa tai mitään???

• Ei huolta

No ihan varmasti olet vaan oviksen tulkinnut väärin. Eikä väärä ovisplussakaan mitenkään tavaton olisi. Tai sitten olet niin harvinainen tapaus, että olet ovuloinut kahdesti samassa kierrossa. En sinuna kyllä olisi yhtään huolissani enää, kaikkihan vaikuttaa hyvältä. :)

• Aloittajaaa^

Kiitos rauhoittavista sanoista :')

Ehkä lopetan tän hermoilun ja odottelen rauhassa ultraa. (helpommin sanottu kun tehty) Olen itkeny ja ollu rauhallinen vuorotellen ku ressaa.

Berocat ostettu ja ruokavalioon perehtymistä. :) Nyt peukut pystyyn tänne että kaikki onnistuu! :)

• Ei huolta

Juu, ei syytä hermoiluun enää. :) Se pieni vuoto on voinut olla joko ovulaatiovuotoa (joillain tulee joskus sellaistakin) tai sitten kiinnittymisvuotoa, mikä sinun tapauksessasi voisi olla varsin todennäköistä, jos kerran koskaan aiemmin et ole ovulaation aikaan vuodellut. Näin ollen hedelmöittyminen olisi tapahtunut noin viikkoa ennen sitä vuotoa. Onnea raskauteen!

• aloittajaa

Ihanaa! Tänään oli eka ultra!

Eka ei meinannu löytää mitää, sitte löys möykyn ja sanoi "katsotaan onko elossa enää" ja elossa oli! Pienen pieni sydän siellä sykki! Nyt on menossa rv8 2 ja seuraava ultra on kolmen viikon päästä. :)

• 'LYF6RT

On normaalia, ei tuosta voi päätellä että jokin olisi hullusti.
      Joillakin vaan tulee alku raskaudessa pientä tuhruvuotoa, sitä saattaa tulla jo aivan alussa kiinnittymisen yhteydessä tai sitten vasta myöhemmin, itselläni tuli myös tuhruvuotoa rv 6 ja pelkäsin jo että keskenmeno tulossa mutta tuota kesti paripäivää jonka jälkeen loppui. Vieläkään en tiedä mistä tuo johtui, mutta nyt jo rv23 ja vauva voi hyvin.
      Oho viestisi oli jo vanha, mutta vastasimpa nyt kuitenkin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe