hoitamaan mua, mennään saunaan ja katsotaan joku hyvä leffa ja ollaan lähekkäin..
Tuutko
21
237
Vastaukset
- KännyynKännyyn
Kutsua tulemaan...
- ehen
Täällä tulee jääkiekkoa.
- Ai
Kärppä-matsiako vahtaat? Eikö olis kivempaa katsella vaikka sitäkin kylki kyljessä? Vai pelkäätkö, että matsi jää kakkoseksi?
- JOS PYSTYISIN
TUUUUUUUUUN, V'TTU MÄ TUUUUUUUUUUN!
ETKÖ SÄ S'TANA TAJUA!!!!!!!!!!
EN HALUU MITÄÄN MUUTA!
TUUUUUUUUUN!!!- mut mikset pysty?
Ei tartte huutaa, kuuluu vähemmälläkin ;-)
- mitä se sulle kuuluu
mut mikset pysty? kirjoitti:
Ei tartte huutaa, kuuluu vähemmälläkin ;-)
MISTÄ MÄ TIEDÄN! KAI MÄ V'TTU OISIN SEN JO SELVITTÄNYT JA TULLUT, JOS TIETÄISIN!!!
- HYVÄ!
mitä se sulle kuuluu kirjoitti:
MISTÄ MÄ TIEDÄN! KAI MÄ V'TTU OISIN SEN JO SELVITTÄNYT JA TULLUT, JOS TIETÄISIN!!!
Hienoa, että joku sanoo suorat sanat näille ärsyttäville kyselijöille ;)))
- hyvällä
Meen yksin saunaan ja katson jonkun hyvän leffan. Tää on hirveä paikka, tulee vaan enemmän ikävä :( Hei vaan!
- hyvällä
HYVÄ! kirjoitti:
Hienoa, että joku sanoo suorat sanat näille ärsyttäville kyselijöille ;)))
Näin on ja ei edes ketjun aloittaja.
- polttirooman
hyvällä kirjoitti:
Näin on ja ei edes ketjun aloittaja.
nerot kyselee kysymyksiä ;)
- hyvällä
polttirooman kirjoitti:
nerot kyselee kysymyksiä ;)
Vai niin. Ehkä oon sitten vähemmän nero.
- JOTAIN MUS ON VIKANA
hyvällä kirjoitti:
Meen yksin saunaan ja katson jonkun hyvän leffan. Tää on hirveä paikka, tulee vaan enemmän ikävä :( Hei vaan!
LAITA MULLE NYT EDES MIELUUMMIN sms, fb, sp, tms. JA KYSY MIKÄ MUSSA ON OIKEIN VIKANA, NIIN OIS EES JOTAIN MIHIN TARTTUA!!! MITEN MÄ MUUTEN MUKA TUUUUUN???????
- Tekisi kyllä
JOTAIN MUS ON VIKANA kirjoitti:
LAITA MULLE NYT EDES MIELUUMMIN sms, fb, sp, tms. JA KYSY MIKÄ MUSSA ON OIKEIN VIKANA, NIIN OIS EES JOTAIN MIHIN TARTTUA!!! MITEN MÄ MUUTEN MUKA TUUUUUN???????
kieltämättä mieleni tehdä juuri näin - kysyä suoraan: Mikä sua vaivaa?!? On tehnyt jo pitkään.
- mikä estää?
Tekisi kyllä kirjoitti:
kieltämättä mieleni tehdä juuri näin - kysyä suoraan: Mikä sua vaivaa?!? On tehnyt jo pitkään.
;D
- Tekisi kyllä
mikä estää? kirjoitti:
;D
Ei se kuitenkaan vastaa enää. En jaksa nöyryyttää itseäni.
- vinkitys
isoil kirjaimil huutaminen on kiellettyä netissä.
- mikä sua bännii?
vinkitys kirjoitti:
isoil kirjaimil huutaminen on kiellettyä netissä.
laita sille bänni!
- miks nöyryyttäisit?
Tekisi kyllä kirjoitti:
Ei se kuitenkaan vastaa enää. En jaksa nöyryyttää itseäni.
onko joskus jättänyt vastaamatta? ja ton voi kysyä sellaiseen sävyyn, että kun kysyis keltä tahansa.
- Tekisi kyllä
miks nöyryyttäisit? kirjoitti:
onko joskus jättänyt vastaamatta? ja ton voi kysyä sellaiseen sävyyn, että kun kysyis keltä tahansa.
En jaksa. Vituttaa koko homma. En ollut hänelle vastaamisen arvoinen, eikä hän ole minulle taas uuden nöyryytyksen arvoinen.
- fbfbfb
mikä sua bännii? kirjoitti:
laita sille bänni!
ei nyt olla fb:ssä :D
(on muuten turha koko sivusto)
- hyvällä
Saunassa käyty ja nyt Vareksen sukkanauhakäärme-leffa. Harmi ettet tullut, jos alkaa pelottamaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251