meno lennosta kyselyä

????

muistaako joku mihin aikoihin lentokoneessa tarjoillaan ruoka, kun lähtö oli aamulla 6 jälkeen goalle?
ajattelin vain jos lentokentällä ottaa aamu palan ettei koneessa heti tarjoilla syömistä.

23

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safkaa

Siinähän se 1-1,5 tunnin sisään noususta tipahtaa nenän alle.

• Safkaa, safkaa

Sarjahista lätäkön yli tipahtaa patonki ja kahvi nenän alle

• safkaa, safkaa, safk

Kannattaa ottaa eväitä mukaan
      Tjäreborg tajoaa niukasti ruokaa lennolla
      aamiainen, patonki ja kahvi
      kaljaa ja shipsejä voi kyllä ostella, mutta ei ruokaa
      12 tunnin aikana
      ihmiset oli kyllä kärttyisiä

toivottavasti Tjäreborg palaa ruuan suhteen lennoilla entiselleen, lämminruoka puuttui, kuulemma ovat itse päättäneet tästä, säästöä kuulemma
      tai
      olisi mahdollista ostaa ruokaa koneesta, Finnair ilmoittaa (lentoemäntä), että ei ole koneessa tilaa ruoka-annoksille, erikoista, kun ennen oli, ai niin kaljat ja shipsit vie nekin tilat, heh, heh mitä selitystä

• intia mielessäin

Aurinkomatkalaisia on samalla lennolla, onko heillä siis erilaiset ruuat, kun Tjäreborgia moitit? Kaverini oli Aurinkomatkojen lennolla Thaimaassa, ja kertoi ruokien huonontuneen kovasti koneessa. Lienee yleistä säästöä. Mutta että lämmin ruoka puuttui??

• safkaa

Tulee se lämmin eväs vieläkin ensimmäisellä lento-osuudella.
      Toi sämpylä/kahvikombo sit emiraateista eteenpäin. Ennen tuli 2 lämmintä....safkaa

• safkaa, safkaa, safk

Vastaus safkaa
      Ei tullut lämmintä ruokaa vain aamiainen ja Sarjahin jälkeen patonki ja kahvi

EI TULLUT LÄMMINTÄ EVÄSTÄ 08.12.2011 lähdöllä klo 06.25

• hohhoijaa

TJÄREBORG ei tarjoa Lämmintä ateriaa lomalennoilla Intiaan, varatkaa evästä matkalle, matkan kyllä pärjää kaljalla ja sipseillä toiset

23,30 paikallista aikaa hotellilla Goalla, taso laskenut vuosien mittaa oppailla ja tuntuu TJÄREBORGILLA olevan laskua ilmassa.

• intia mielessäin

Ja jos menee taksilla hotellille, niin ajassa voittaa kovastikin ja ehtii syömäänkin jonnekin. Ekakertalaiset tietysti saa tärkeää informaatiota bussissa, mikä puoltaa yhteiskuljetusta, vaikka siitäkin joutuu jo nykyään maksamaan.
      Minulla on tuossa vaiheessa tärkeintä päästä nukkumaan, koko edellinen yö kun menee jo matkaan Helsinkiin. Mut hyvä tietää, että ruokaa ei tipu samaan malliin.

• kysyn vaan

Intia mielessään vastaus

Informaatiota ei paljon herunut, kertoi vaan että 1h 30min ajoaika hotellille
        muuten oli mykkä opas

• intia mielessäin
        kysyn vaan kirjoitti:

Intia mielessään vastaus

Informaatiota ei paljon herunut, kertoi vaan että 1h 30min ajoaika hotellille
        muuten oli mykkä opas

Olen ollut viimeksi bussikuljetuksessa neljä vuotta sitten, ja silloin ainakin alkoi jo puuduttaa samat jorinat. Eli puheliaita oppaita oli. Pari viimeistä kertaa olenkin mennyt taksilla hotellille.

• Goa <3,

Ainakin sekä Tjäreborin nettisivuilla että Aurinkomatkojen Finnairin sivustolle johtavassa linkissä kerrotaan, että Finnairin lomalennoilla tarjoillaan lämmin ateria.

• 7+4

tjäreborin varausta tehdessä tulee tämmönen teksti Aikataulu

Huom! Lentoateriat ja lentokenttäkuljetus kohteessa eivät sisälly matkan perushintaan. Voit halutessasi varata nämä samalla kuin täytät matkustajien tiedot varaukselle.

• intia mielessäin

Harvinaisen epäselvää touhua. Minulla on varaus Tjäreborgilla. Osanottajatodistuksessa lukee, että lentoateria meno-paluu sisältyy varaukseeni. Ja se on maksuton. Ehkäpä erikoisateriat, joita on kaikille erityisruokavalioille, ovat maksullisia. Kuljetukset maksavat nykyään 12 euroa meno-paluu, jos ne ottaa.

• ruokaaa

Tjäreborgin sivuilla lukee ihan selkeästi, että

Finnair

Lentoateria sisältyy matkan hintaan. Aterian yhteydessä tarjoillaan kahvia tai teetä. Muut juomat ovat maksullisia.

Monen muun lentofirman safkat pitää tilata etukäteen ja ovat maksullisia. Erikoisateriat ovat samanhintaisia peruslentoaterioiden kanssa.

• hohhoijaa

Vastaus sinulle Intia mielessään

Lentoateria on ilmainen ja kuljetus 12e meno/paluu

lentoateria tarkoittaa aamiaista 1-1 1/2h lähdöstä ja Sarjahin jälkeen patonki ja kahvi
        jotka oli ilmaisia Tjäreborgilla matkalaisille,

eli vielä kerran lämmintä ateriaa ei tullut lennolla

näin 8/12-11 lähdöllä osanottajatodistuksessa lukee

VAI ONKO TJÄREBORG ALKANUT OTTAA MAKSUA JO LENTOATERIASTAKIN

• intia mielessäin
        hohhoijaa kirjoitti:

Vastaus sinulle Intia mielessään

Lentoateria on ilmainen ja kuljetus 12e meno/paluu

lentoateria tarkoittaa aamiaista 1-1 1/2h lähdöstä ja Sarjahin jälkeen patonki ja kahvi
        jotka oli ilmaisia Tjäreborgilla matkalaisille,

eli vielä kerran lämmintä ateriaa ei tullut lennolla

näin 8/12-11 lähdöllä osanottajatodistuksessa lukee

VAI ONKO TJÄREBORG ALKANUT OTTAA MAKSUA JO LENTOATERIASTAKIN

No jos se "lentoateria" on se lämmin ruoka. Viimeksi taisi ainakin munakasrasia olla niin kuuma, ettei meinannut pystyä kantta aukasemaan. Munakastahan ne aina aamulla tarjoilee. Mut otan nyt varuilta omat eväät kans. Parempaa odotellessa.

• hohhoijaa

Saat aamiaisen ja patongin/kahvin/ on lentoateria

vastaus Intia mielessäin

• intia mielessäin
        hohhoijaa kirjoitti:

Saat aamiaisen ja patongin/kahvin/ on lentoateria

vastaus Intia mielessäin

Kiitos siitä! Harvoin olen kaikkea tarjottua syönytkään. Viimeksi paluumatkan porkkanat ja kanat ei menny enää alas millään.

• hohhoijaa

Ilmoita, jos saat Tjäreborgin lomalennolla lämpimän aterian ennen Sarjahia
      Minulla oli varattu Diabetes ruoka joka oli aamiainen, Sarjahin jälkeen patonki ja kahvi, ei paljon naurattanut, eikä koneesta saanut ostaa ruokaa, eikä missään mainita että aamiainen ja patonki - kahvi

tässä sitä Tjäreborgin säästöä

Tjäreborg voi miettiä missä säästää ja missä ei

23,30 hotellilla Sea breeze bech paikallista aikaa

• intia mielessäin

Viime talvena taisi olla samalla lailla kuin nytkin. Ennen Ahmedabadia (vuonna 2011) oli "lentoateria" eli aamiainen, välilaskun jälkeen maksullisia patonkeja nopeimmille. Loppuivat kesken muistaakseni silloinkin. Mutta koneessa oli myös Aurinkomatkojen asiakkaita, jotka koki saman kohtelun.
        Kerron kun palaan, mitä syötiin. Nyt otan omat eväät mukaan varmuuden vuoksi.

• ggooaa

sea breeze beach hotellin ravintola on avoinna saapumis päivän iltana pidenmpään.
        viime vuonna kävin syömässä hotellin ravintolassa heti kun olin saanut laukkuni huoneeseen.
        vaihda vähän valuttaa ekaa päivää varten.
        hyvä iltapala naan juusto leipä ja munakas tosin siellä on koko menu tarjolla.
        eikä maksa paljoa. vieressä oleva kioski koju vaihtaa valuuttaa hyvään hintaan.
        voit viedä pyykkisi pestäväksi sinne . odmos voidetta saa sieltä ja jos jotakin ei ole pyydä tilata niin he sanoo huomenna on .....kaikki järjestyy ei tarvi kauempaa kantaa....ystävällinen palvelu.

• Koistinen

Oliko tuo patonki ja kahvi maksullinen? Viimeksi oli eikä riittänyt kaikille halukkaille.

• GGooAA

muistelisin, että viime vuonna se patonki oli ainakin maksullinen.
        välilaskun jälkeinen ruoka tulee siis sarjahista.
        tilasin maksusta gourmet aterian meno lennolle noin 20€.....lämmin pääruoka aamiaseksi , mutta vaihtoehdot vähissä. se tarjoillaan samaan aikaan kun se aamiainen.
        meneehän sillä ainakin nälkä vähäksi aikaa.
        jos otat lisämaksusta ruuan et saa sitä ilmaista aamiaista.
        kuvassa gourmet atria näyttää hyvältä ja reilulta , mutta se tarjoillaan saman näköisessä rasiassa kun se ilmainen annos. Tosin viime vuonna tilaamani maksullinen annos oli kyllä yllättävän hyvän makuinen tosin reilusti ylihinnoiteltu.
        minun käsityksen mukaan ruoka tarjoilu ei ole matkan järjestäjästä kiinni vaan finnairista. samassa koneessa menne eri matkatoimistojen väkeä ja pelkän lennonkin on saatavissa ko. reitille.Finnairhan näillä lisä annoksilla rahastaa.
        proteiini patukoita suomesta mukaan lennolle niin nälkä pysyy poissa.
        onkohan siellä välilasku paikassa mahollisuutta nopeaan ruokailuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe