Olympus e-510 korjausta? apua!

apua!

Moi. Minulla on Olympus E-510 järkkäri jonka olen tiputtanut ja se on mennyt rikki. Kuvien poisto näppäin ei toimi(ei haittaa). akun luukku ei pysy kiinni kun siitä on lohjennut pieni pala (mutta siihen on laitettu tollanen joku ihem systeemi niin nyt se pysyy kiinni). Ja normaali objektista halkesi palanen pois, ja se ei pysy kiinni runogssa! tai pysyy se jotenkin mutta kamera ei tarkenna kuvia koska objekti ei ole kunnolla kiinni joten en saa otettua kuvia.! Haluaisinkin tietää minne olisi mahdollista viedä kamera korjattavaksi? vai pitääkö ostaa kokonaan uusi objekti?? kuitenkin on vain pieni osa lohjennut objektin juuresta! Kiitos jos joku olisi ihana ja auttais! :)

6

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie täältä

Ymmärsinkö oikein että kittiobiskasta bajonetti p*skana? Siinä tapauksessa ei kannata liikkeeseen viedä, korjaus on todennäköisesti kalliimpi kuin putken arvo.
      Koitapa asettaa putki käsipelillä paikalleen ja kun sitä pidät paikallaan niin kokeile tarkentaa. Jos ei sittenkään tarkenna niin se on "oikeasti" rikki.

Huutonetistä, e-baysta, kamerafoorumien myyntipalstoilta katselisin korvaavaa. Ja voisihan koittaa itsekin liimailla kasaan..

Tämä lienee ok huoltoliike: http://www.saunalahti.fi/kamerahu/

ps. kamera on eri esine kuin objektiivi.. =)

• 7786567646565454343
    • Paras vaihtoehto:

Heitä se koko p*ska roskiin, ja osta Canon Ixus. Se on pajon parempi kamera kuin E-510.

• ehrottomast

"Canon Ixus"
        lxus, malli nimi tulee varmaan lyhennöksenä sanasta luxus eli canonin parasta mallistoa. Miksi L:ää ei käytetä tässäkin?

• 432432342243243

Onneksi ala-asteet ja ammattikoulut aukeaa jo ens viikolla...

• Tapiolaan
        432432342243243 kirjoitti:

Onneksi ala-asteet ja ammattikoulut aukeaa jo ens viikolla...

Onko kotivakuutuksesi kattava?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe