krav maga-May thai vai kick boxing

Jukka 85

Mikä laji olisi paras aloittaa kun ikää mulla 25 vuotta ja harrastanut 5.vuotta pitkän matkan juoksua

6

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sumo24

Jatka juoksemista siihen asti kunnes tiedät mitä haluat. Sumopaini vois olla kans yksi vaihtoehto.

• meitsi1

Ikää mulla 25, ei mitään urheilu taustaa, aloitin syksyllä krav magan, suosittelen!

• jukka 85

Missä sumopainia voisi harrastaa?

• City asukas
        jukka 85 kirjoitti:

Missä sumopainia voisi harrastaa?

Moi

Mee sinne k4 centerille hervannan väriläiskä seuraan jossa pyöritellään itse kehitettyä krav maga liittoa ja muita keksittyjä lajeja joissa ohjaa kuka vaan ja mistä vaan.Näin ainakin väitetään heidän tuntemattomasta j,oudosta lavaste toiminnastaan

• Itseltäpuolustaja

Vaikuttaa siltä että olet urheilija. Jos haluat urheilla, valitse urheilu, kamppailu-urheilu. Thainyrkkeily jos haluat kovan lajin ja kick-boxing jos haluammat pehmeämmän mutta kovaa kuntoa vaativan lajin ja potkituttaa korkeelle.

Toiset tykkää ninja/turvamies-henkisestä tekniikoiden hinkkaamisesta, toiset kilpaurheiluhenkisestä sparraamisesta. Mun kokemuksella kamppailu-urheilijat on tervepäisempää sakkia kuin itsepuolustusjengi mutta eihän sitä koskaan tiedä.

• luejaviisastu

Unohda ainakin Krav Maga. Tälläkin palstalla näet sen tason kun vähän lueskelet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4966
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3526
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2963
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2777
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1710
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16