Olenko pöpi?

Tyttö -82

Mieheni on 35-vuotias ja ollut aimisissa 2.kertaa. Molemmat avioliitot ovat kariutuneet, kun vaimo on pettänyt.
Vois kuvitella, että tuollaiset tilanteet saisivat miehen kuinmiehen mustasukkaiseksi. Mutta ei tämä minun kultani, hänen mustasukkaisuutensa pysyy kyllä normaaliuden rajoissa.
Entä minä sitten? Olen 21-vuotias, olemme seurustelleet noin vuoden verran ja olemme kihloissa, hänen viimeisin avioeronsa astui voimaan noin tasan vuosi sitten. Suhteemme alkuvaiheessa mieheni saattoi kännipäissän soitella ex-vaimolleen ja exä soitteli myös häelle(en tiedä mitälie asiaa). Ja silloin alussa se ei minua haitannut.
Kun rakkaani sitten tunnusti rakastuneensa minuun, puhelut hänen puoleltaan loppuivat, mutta tämä lutka vainjatkoi soittelujaan. Mitä enemmän kultaani rakastuin sitä enemmän nämä puhelut (hyvin satunnaiset) rupesivat raivostuttamaan.
Viime jouluna menimme kihloihin, kultani soitti exälleen, että tämän oli enää turha soitella, hän kun on löytänyt yt elämänsä rakkauden. Sen jälkeen puhelut ovat loppuneet.
Epäilykseni on jäänyt. Tietyin väliajoin katson kultani kännykästä vastatut soitetut puhelut sekä viestit. Mitään en ole koskaan löytänyt.
Meneekö tämä jo hulluuden puolelle!!!???
Sitä ämmänlätyskää kohtaan tunnen suunnatonta vihaa.... AAARGH!

9

1806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOO JOO

      TILAA MAD

    • ...

      Nyt kun olet huomannut kännyä sellaillessa ettei mitään löydy, niin lopeta se heti alkuunsa! On lain vastaista käydä toisen kännyä, sen viestejä ja puhelutietoja läpi!

      Olet huomannut, ettei ole miehesi puolelta olla syytä mustasukkainen (ei hän exänsä käytökselle mitään sen jälkeen voi ku on kieltäny tätä soittelemasta) joten lopeta ajoissa ja suuntaa energiasi johonkin järkevään..

    • saman

      Et ole pöpi, olet vain naiivi nuija. Jessus että teitä riittää...

    • tatti

      et kertonut onko miehellä lapsia?

      niin tai näin, jatka vaan valitsemallasi tiellä -- ja hups keikkaa mies on exänsä tai jonkun muun kypsemmän NAISEN kanssa jälleen yhdessä nopeammin kuin arvaatkaan. Joka ei välttämättä ole hullumpi ajatus, koska olet ns. "parantava suhde" jolla hän toipuu eroistaa.

      • tyttö-82

        No, mikään "parantava suhde" en todellakaan ole, suunnittelemme kuitenkin täyttä häkää ensikesälle häitä. Ihanan onnellisia ollaan ja sekopäisyyteni on jo aisoissa, unohtanut olen koko asian.
        Kiitos kaikille vastauksista!
        Onhan minulla silmät päässäni ja näen aivan selvästi että mieheni minua rakastaa. Typeryyksissäni pidin moista peliä. Kännykkä jätettäköön rauhaan.
        Kaikki muutkin naiset. Lopettakaa turha vahtaaminen! Mies joko rakastaa tai ei rakasta. Jos rakastaa, ei tee mitään typeryyksiä. Jos ei rakasta, ei ole arvoisesi. Elämä jatkuu.


      • Juno
        tyttö-82 kirjoitti:

        No, mikään "parantava suhde" en todellakaan ole, suunnittelemme kuitenkin täyttä häkää ensikesälle häitä. Ihanan onnellisia ollaan ja sekopäisyyteni on jo aisoissa, unohtanut olen koko asian.
        Kiitos kaikille vastauksista!
        Onhan minulla silmät päässäni ja näen aivan selvästi että mieheni minua rakastaa. Typeryyksissäni pidin moista peliä. Kännykkä jätettäköön rauhaan.
        Kaikki muutkin naiset. Lopettakaa turha vahtaaminen! Mies joko rakastaa tai ei rakasta. Jos rakastaa, ei tee mitään typeryyksiä. Jos ei rakasta, ei ole arvoisesi. Elämä jatkuu.

        Vaikka menisit miehen kanssa naimisiin, voit silti olla ns. laastarisuhde. Miehellehän on jäljestä päätellen suhteellisen helppoa tuo eroaminen (kaksi avioeroa takana ja ikää 35v...)

        Pöpi olet sikäli, että jaksat "vihata" miehen exää, joka ei ole tehnyt sinulle yhtikäs mitään.

        Minun exmiehelläni oli eromme jälkeen joitakin vuosia suhde ikäiseesi tyttöön, joka oli aivan sairaalloisen mustasukkainen. Ja varsinkin minusta.

        Tämä tyttö kuvitteli minun pyrkivän exäni kanssa sänkyyn joka hetki VAIKKA olin jo uusissa naimisissa (ja olen edelleen).

        Heidän suhteensa loppui juuri tuohon mustasukkaisuuteen. Exmieheni jätti hänet rakastuttuaan ikäiseensä aikuiseen naiseen, joka ymmärtää, että kaikilla on menneisyys. He ovat olleet nyt onnellisia jo vuosia.

        Mutta pöpeile vain ihan rauhassa - ei kai sinua mikään rauhoita.


      • Asta
        tyttö-82 kirjoitti:

        No, mikään "parantava suhde" en todellakaan ole, suunnittelemme kuitenkin täyttä häkää ensikesälle häitä. Ihanan onnellisia ollaan ja sekopäisyyteni on jo aisoissa, unohtanut olen koko asian.
        Kiitos kaikille vastauksista!
        Onhan minulla silmät päässäni ja näen aivan selvästi että mieheni minua rakastaa. Typeryyksissäni pidin moista peliä. Kännykkä jätettäköön rauhaan.
        Kaikki muutkin naiset. Lopettakaa turha vahtaaminen! Mies joko rakastaa tai ei rakasta. Jos rakastaa, ei tee mitään typeryyksiä. Jos ei rakasta, ei ole arvoisesi. Elämä jatkuu.

        ..kun muutit mielesi noin nopeasti? Ensimmäinen viestisi tuli muutama päivä ennen tätä viimeisintä. Ja vihasi ja mustasukkaisuutesi on jatkunut jo kauan. Liioittelitko asiaa aluksi? Jos todella olet päässyt yli mustasukkaisuudestasi noin nopeasti, kerro, kerro, kuinka se onnistuu noin helposti?
        HUOM! Tämä on sitten ihan ystävälliseen sävyyn kirjoitettu viesti.:)


      • tyttö -82
        Asta kirjoitti:

        ..kun muutit mielesi noin nopeasti? Ensimmäinen viestisi tuli muutama päivä ennen tätä viimeisintä. Ja vihasi ja mustasukkaisuutesi on jatkunut jo kauan. Liioittelitko asiaa aluksi? Jos todella olet päässyt yli mustasukkaisuudestasi noin nopeasti, kerro, kerro, kuinka se onnistuu noin helposti?
        HUOM! Tämä on sitten ihan ystävälliseen sävyyn kirjoitettu viesti.:)

        Arvasin että joku tajuaa sitä kysyä. No, itseasiassa. En ole tuntenut niin enää aikoihin. Kun luin näitä muiden ihmisten juttuja täällä, tulivat vanhat tunteeni mieleeni ja halusin tietää mitä muut olisivat olleet mieltä niistä.
        Niin, hulluna pitivät, suuri osa. Samaa mieltä olin itsekin, lopulta. Eräänä kauniina päivänä se sitten iski tajuntaani... "Toi mies TODELLA rakastaa mua!" Tajusin käyttäytyväni täysin idioottimaisesti.
        Ja että mistäkö tajusin, että mies tosissaan rakastaa? Monista pikku-asioista. Esim. Ennen hän piti hyvin vähän omiiin sukulaisiinsa yhteyttä, näki äitiään kerran pari vuodessa jne... Nykyisin, minun tultuani kuvaan mukaan yhteydenpito on kasvanut. Kultani äiti sanoi minulle, että "Nyt on mies selvästi juurtunut paikoilleen."
        Ja muutenkin, rakkaani on kiinnostunut MINUN elämästäni ja sukulaisistani. Yhteydenpitomme heihin on tiivistä. Isäni kanssa hän tulee loistavasti toimeen, sen tuntee että meidän elämät ovat yhtä.
        Ok, olen 21 vuotias, mutta elämänkokemusta on kertynyt paljon enemmän... Oma äitii kuoli kolme vuotta sitten.
        Monesti on mieheni kertonut kyyneleet silmissä, miten paljon hän minua rakastaa...

        Niin, että oikeassa olitte kaikki, typerys olin. Sorry muunnellusta totuudesta, noista tunteista on aikaa, paljon. Ne ovat taaksejäänyttä elämää.


    • Anonyymi

      HELENA SNELLMAN ON PIMAHTANUT PÖPI NÄKEE PÄÄLTPÄIN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe