hei, olen tässä miettinyt jos alkaisin kuukauden nutri kuuriin. Ystäväni oli sillä saanut painoa pois, ja ajattelin, jos itse saisi palautettua normaali syömisen, vaikka helppoa se ei tule olemaan. Onko kukaan kokeillut ja onnistunut täällä=?
Vastaukset 2
- 20+17
En suosittele ainakaan nutrilett-patukoita. Itse kokeilin, enkä pystynytkään lopettamaan niiden syömistä (olivat liian "hyviä") ja sain kaupan päälle ikävät vatsavaivat. Varmaan niillä jauhoisilla sekoitettavilla pusseilla voisi onnistua, jos saa ne kurkustaan alas maun takia. Niin ja jos pystyy sitten olemaan syömättä muuta...
Tsemppiä sulle, jos aiot yrittää! - 132222222222
Itselläni onnistui 40kg pudotus, mutta 10kg on tullut takaisin. Ei siitä syystä, että niiden syönnin lopettamisen jälkeen tulisi paino takaisin, vaan sen takia, koska olen mässännyt ruokaa ihan liikaa taas. Pitsaa, karkkia, keksejä joka päivä.
Itse en huomannut kyllä patukoissa mitään ongelmaa, ne kannattaa tosin paloitella pieniksi paloiksi ja syödä pala kerralla, ettei saman tien ahmi patukkaa alas ja jää sitten ajattelemaan että yhä nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561