hei, olen tässä miettinyt jos alkaisin kuukauden nutri kuuriin. Ystäväni oli sillä saanut painoa pois, ja ajattelin, jos itse saisi palautettua normaali syömisen, vaikka helppoa se ei tule olemaan. Onko kukaan kokeillut ja onnistunut täällä=?
nutrilett tms.
2
197
Vastaukset
- 20+17
En suosittele ainakaan nutrilett-patukoita. Itse kokeilin, enkä pystynytkään lopettamaan niiden syömistä (olivat liian "hyviä") ja sain kaupan päälle ikävät vatsavaivat. Varmaan niillä jauhoisilla sekoitettavilla pusseilla voisi onnistua, jos saa ne kurkustaan alas maun takia. Niin ja jos pystyy sitten olemaan syömättä muuta...
Tsemppiä sulle, jos aiot yrittää! - 132222222222
Itselläni onnistui 40kg pudotus, mutta 10kg on tullut takaisin. Ei siitä syystä, että niiden syönnin lopettamisen jälkeen tulisi paino takaisin, vaan sen takia, koska olen mässännyt ruokaa ihan liikaa taas. Pitsaa, karkkia, keksejä joka päivä.
Itse en huomannut kyllä patukoissa mitään ongelmaa, ne kannattaa tosin paloitella pieniksi paloiksi ja syödä pala kerralla, ettei saman tien ahmi patukkaa alas ja jää sitten ajattelemaan että yhä nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969