T:lle
20
572
Vastaukset
- t
Sullahan on jo toinen
- teeeeeeeeeeeeeeeeeee
Keltäs tytöltä tää oli? =)
- real t
oikea "teeee" vastasi tänään eri palstalle, tosin ei omalla nimellään ... ;^)
- :DDD
real t kirjoitti:
oikea "teeee" vastasi tänään eri palstalle, tosin ei omalla nimellään ... ;^)
T ja M ja M!
Oikeaa Teetä.
- T
Jos vain annat luvan..
- Ei ap
Ei taida "mun" T olla musta kiinnostunut...olisihan hän sen jo kertonut. Oikeastaan päinvastoin, on antanut ymmärtää että olen suurinpiitein yhdentekevä. No, aina ei voi voittaa.
- onko tänään
itsesäälipäivä?
- oletko itse
Kertonut hänelle, että olet kiinnostunut?
- EI ap
On itsesäälipäivä. Sen voisi pelastaa pienellä yhteydenotolla itseilostuspäiväksi :-)
- en silti luovuta
mullakin on taipumusta. se voisi tarttua, jos hommat meniski pieleen.
- iskurimuija
Mä ainakin aijon saada yhden komean T:n koukkuuni!
- T
Mäkin haluun sut, jos oot se tummahiuksinen iskuripimu? ;)
Kukaan toinen ei oo saanu mussa aikaan mitään tällasta, sussa on jotain erityistä. - brown eyed girl
T kirjoitti:
Kukaan toinen ei oo saanu mussa aikaan mitään tällasta, sussa on jotain erityistä.Tummahiuksinen kyllä, mutta aika kaukana iskuripimusta.. Yhdestä T:stä olisin kiinnostunut, olisi kiva tietää enemmän millainen ihminen hän on. Pk-seudulta..
- Kiinnostas tietää
T kirjoitti:
Kukaan toinen ei oo saanu mussa aikaan mitään tällasta, sussa on jotain erityistä.Missähän päin suomenmaata tää sun tummakutris asustaa? :)
- En halua
Muuta kuin teetä ja sympatiaa :)
- -tee
Kukahan tää tee on? Toivoin niin, että se olisin ollu mä, mutta kai se oli sitten joku muu.
- love always
- sinnejasinnejaheihei
Nyt pieni, ei enää iso?
Sinä menet pois ja pyydät etten päästäisi irti.
Sinä haluat minut vain silloin kun tarvitset jotain.
Pyydät etten minä pyytäisi mitään.
Sanot yhtä ja teet toista.
Olen tehnyt kaiken ja enemmän.
Jatka kuten parhaaksi katsot.
Mutta tätä ei enää.
Ei minun kanssani.
Hyvää matkaa.- katkeruuden juuresta
Aloittaja "tyttö" sai kunnon runon.
Enpä haluaisi olla hän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060