miehelle ;)
12
305
Vastaukset
- naiselle ;)
KIITOS....;)
- ......
palstapelle A
- ei se ollu
sulle.
- Komppaan.
...... kirjoitti:
palstapelle A
Samaa mieltä. Mistä muuten tunnet sen?
- joo, mut...
- oletko sä
niin köyhä ettei ole vara yhtä vaikka lyhyttä puhelua soittaa? ;)
- Jaa mää vai?
oletko sä kirjoitti:
niin köyhä ettei ole vara yhtä vaikka lyhyttä puhelua soittaa? ;)
Soita mulle niin vastaan sulle. Käyn ens tarkistamas onks depet vai kredit voitolla. Saldo tiedot saat kun on pankkineidot tyydytetty anteeks jututettu eikun siis tarkoitin oikeestaan vain että jotta tulleet täysin tietoisiksi mun henk. koht. käyttötilin käyttövarojen pienuudesta korkokauden päätyttyä. Luvassa korkoa kokonaiset 0,7 % et mihin lähetään juhliin. Tarjoon kaljat jos jätät jämät. Et ei tarvii kuivin suin vihellellä kattoon kaikenmaailman pelle miljoonien laskeskellessa sijoitustiliensä nollia.
- ap
Niin, että jos et soita, mun on sitten kai pakko antaa vihdoin periksi......
.....ja soittaa sulle. Oletko vielä vapaa?...sen haluan ehdottomasti selville ennen yhteydenottoani.- :))
Ja täälläkö meinaat sen selvittää :))
- ap
:)) kirjoitti:
Ja täälläkö meinaat sen selvittää :))
kuule, vaikka täällä ihan sama kunhan selviää! :)))))))))
- Tuulet viestin jo to
Vapaita on vain taivaan lintuset. Mutta jos soitat niin heti oon vapaa, en ota enempää puheluita vastaan tänään. Sexilinjoilla ei meikä pojan tuloilla kauaa hurjastella. No mutta noin vakavammin ottaen oon sulle aina vapaa kyllä sä sen tiedät no kiva kun kysyt oon pihkasa vain suhun. Ei oo ikinä muuta haavetta ollut. Jos niin olisin onnellinen iki hyviksi sun seurassas varmaan arkikin on Juhlaa. No onhan tässä jo kärvisteltykin puolin ja toisin. Hymysi valloittaa mutta kun se remahtaa nauruun. soi kirkonkellotkin jotenkin vaisusti. Ootan sua tai kilautusta aina ilolla muistaen. Ei voi tulla päivää parempaa kuin on tää jos oot tosissas ai niin unohin mainita et mul ei oo puhelinta tai oikestaan on mut ei oo akkua. No tässä istun ja syön kakkua. Kirjeen jos kirjottaisit nimimerkkiäs suutelisin iltaisin ikävikseni kun sua mielessäni huutelisin.
- ap :D
Tuulet viestin jo to kirjoitti:
Vapaita on vain taivaan lintuset. Mutta jos soitat niin heti oon vapaa, en ota enempää puheluita vastaan tänään. Sexilinjoilla ei meikä pojan tuloilla kauaa hurjastella. No mutta noin vakavammin ottaen oon sulle aina vapaa kyllä sä sen tiedät no kiva kun kysyt oon pihkasa vain suhun. Ei oo ikinä muuta haavetta ollut. Jos niin olisin onnellinen iki hyviksi sun seurassas varmaan arkikin on Juhlaa. No onhan tässä jo kärvisteltykin puolin ja toisin. Hymysi valloittaa mutta kun se remahtaa nauruun. soi kirkonkellotkin jotenkin vaisusti. Ootan sua tai kilautusta aina ilolla muistaen. Ei voi tulla päivää parempaa kuin on tää jos oot tosissas ai niin unohin mainita et mul ei oo puhelinta tai oikestaan on mut ei oo akkua. No tässä istun ja syön kakkua. Kirjeen jos kirjottaisit nimimerkkiäs suutelisin iltaisin ikävikseni kun sua mielessäni huutelisin.
:D ihanata. Kiitos hymyn toit kasvoilleni. Juu, ei tämä niin vakavaa täällä, ajatusten purkupaikka, tuolla jossain joskus jos jotain niin sitten katsotaan, onko meistä toisillemme enää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070