Parempi paikka maadotukselle takakonttiin..?

juippihippipunkkari

Minun vahvistin vilkuttaa punasen ja vihreän valon välillä, tiedän että se tarkoittaa että minulla on huonossa paikassa maadotus, en oikein löydä hyvää paikkaa maadotukselle takakontissa...

6

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 543ty453

Ja tiedät sen mistä?

Minulla ei tulisi välttämättä ensimmäisenä mieleen huono maadoitus.

• juujuu097

oliskaan takaturvavöiden kiinnityksen lähettyvillä sopivaa kohtaa

• juippihippipunkkari

Ei se voi olla mikään muukaan, kaikki johdotukset oon tarkistanut 2 kertaan..
      Ja kun popittelee, nii sitten se ei tee sitä, minulla on kyllä huonot rca-johdot, mutta ei se niistäkään voi johtua, kun ei tällähetkellä oo ees soitinta paikallaan.
      Minulla on just takaturvavöiden siinä ruuvissa kiinni silleen heikosti, eipä tuolla minusta paljoa ole noita paikkoja, mie kokeilen vielä tohon takapenkin kiinnitys rautaan laittaa, poraan reiän ja siihen laitan..

• 8b5v9k

mulla on pultti pohjasta läpi. kyllä toimii!

• minä vaan

Onko maadoituksen kohdalta poistettu maali peltipuhtaaksi? Ei se maadoitus pelitä kunnolla mikäli ei asennuspinta ole puhtaana.

• kurttushow

Etsit jonkun väliseinäpellin, mihin voit porata reiän ilman että tulee vesi sisään ulkoa. Ja tiedät ettei takana ole mitään mikä vaurioituu poran terästä.
      Mieluiten verhoilun alta ettei ruma reikä ja maakaapeli näy.

Sitten hiot maalin pois sormenpään kokoiselta alueelta, että kaapelikenkä tulee metallia vasten. Peltiruuvilla kaapelikenkä kiinni reikään ja spraymaalia tai vaikka vaseliinia päälle ettei ruostu. Tietysti ensin se kenkä puristetaan kaapelin päähän.

Jos homma tuntuu liian vaikealta niin jätä se osaavammalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe