Minun vahvistin vilkuttaa punasen ja vihreän valon välillä, tiedän että se tarkoittaa että minulla on huonossa paikassa maadotus, en oikein löydä hyvää paikkaa maadotukselle takakontissa...
Parempi paikka maadotukselle takakonttiin..?
6
102
Vastaukset
- 543ty453
Ja tiedät sen mistä?
Minulla ei tulisi välttämättä ensimmäisenä mieleen huono maadoitus. - juujuu097
oliskaan takaturvavöiden kiinnityksen lähettyvillä sopivaa kohtaa
- juippihippipunkkari
Ei se voi olla mikään muukaan, kaikki johdotukset oon tarkistanut 2 kertaan..
Ja kun popittelee, nii sitten se ei tee sitä, minulla on kyllä huonot rca-johdot, mutta ei se niistäkään voi johtua, kun ei tällähetkellä oo ees soitinta paikallaan.
Minulla on just takaturvavöiden siinä ruuvissa kiinni silleen heikosti, eipä tuolla minusta paljoa ole noita paikkoja, mie kokeilen vielä tohon takapenkin kiinnitys rautaan laittaa, poraan reiän ja siihen laitan..- 8b5v9k
mulla on pultti pohjasta läpi. kyllä toimii!
- minä vaan
Onko maadoituksen kohdalta poistettu maali peltipuhtaaksi? Ei se maadoitus pelitä kunnolla mikäli ei asennuspinta ole puhtaana.
- kurttushow
Etsit jonkun väliseinäpellin, mihin voit porata reiän ilman että tulee vesi sisään ulkoa. Ja tiedät ettei takana ole mitään mikä vaurioituu poran terästä.
Mieluiten verhoilun alta ettei ruma reikä ja maakaapeli näy.
Sitten hiot maalin pois sormenpään kokoiselta alueelta, että kaapelikenkä tulee metallia vasten. Peltiruuvilla kaapelikenkä kiinni reikään ja spraymaalia tai vaikka vaseliinia päälle ettei ruostu. Tietysti ensin se kenkä puristetaan kaapelin päähän.
Jos homma tuntuu liian vaikealta niin jätä se osaavammalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865