Mietin

ei kestä kohta

nukutkohan jo...hirveä haipula :(

26

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kestä kohta

Halipula eikä haipula :))

• kauniita unia

Mullakin ois.. Laitampa siis miehelle virtuaalihalin: *halaus* ja *lämmin rutistus* ja *hellä silitys selästä*..

• Unta Uneen uinumaan

Saat koko hoidon näin virtuaalisesti! Lunnossa taidan olla aikamoinen jänis loikkii keilassa sinne tänne eikä tiedä minne piiloutua. Raukka pieni pehmoinen vikkelä mutta pelosta sekaisin. Vaikea kohdata yksin jotain niin suurta ja hämmentävää. Lumo ajaa pienen pään pensaaseen "turvaan".

• se hai

en vielä...

• ei kestä kohta

voi hai tuu halimaan..

• ikäväpalsta auttaa

mun ikävää syödään hain tahtia ja vanha iloinen minä alkaa ottaa enemmän alaa. mulla on ihan suht selkeä päässälaadittu kuntoutusohjelma tähän ollut jo tovin aikaa ja täytyy sanoa että hiljaa hyvä tulee ja so far so good. ja elä pelkää ei liity sinuun, tuli vaan tosta haista mieleen ja aattelin tuoda ilmoille

• hui hai

haikailut huitaisen huilailemaan,

• mä haluisin

ihan hirveästi halia yhtä naista ja vaikka mitä muuta, mutta ne ei kuulu tänne. En minä nuku vielä tunteihin, kun on niin vaikea saada unta, kun hän asuu mielessäni halusin tai en. Eläminen uskomattoman rankkaa, kun ei vahingossakaan törmätä missään..

• pulaa täälläkin

Samat sanat mutta eräästä miehestä.:) Tosin mun pakko yrittää tänään nukkua yöllä. Mulla alkaa olla aika inha olo.

• ei kestä kohta

Surullista, että ette vahingossakaan voi törmätä :(

• mä haluisin

älyttömästi törmätä, tai ihan sama mitä kautta päästä tutustumaan häneen. En vain tiedä onko täällä kirjoitellut, vaikka välillä siltä tuntuu. Ei tätä vain kestäis enää. Ehkä on varattu hän, niin ei tiedä mitä haluaa, mutta ei vain jaksais tätä yhtään. Eikö joku voisi vaan ilmoittautua ja sanoa kyllä tai ei niin minä pääsisin tästä tuskasta!

• ei kestä kohta
        mä haluisin kirjoitti:

älyttömästi törmätä, tai ihan sama mitä kautta päästä tutustumaan häneen. En vain tiedä onko täällä kirjoitellut, vaikka välillä siltä tuntuu. Ei tätä vain kestäis enää. Ehkä on varattu hän, niin ei tiedä mitä haluaa, mutta ei vain jaksais tätä yhtään. Eikö joku voisi vaan ilmoittautua ja sanoa kyllä tai ei niin minä pääsisin tästä tuskasta!

Niinpä :( Ei sitä kukaan voi lopun elämäänsä ikävässä ja läheisyyspulassa möyriä.

• mä haluisin
        ei kestä kohta kirjoitti:

Niinpä :( Ei sitä kukaan voi lopun elämäänsä ikävässä ja läheisyyspulassa möyriä.

Etkö aio tehdä mitään asiallesi?

• ei kestä kohta
        mä haluisin kirjoitti:

Etkö aio tehdä mitään asiallesi?

Kyllä haluisin, mut en tiedä, ehkä olis parempi katsoa elämää jo eteenpäin.

• yritä ensi jotain

ja katso sitten eteenpäin. Miksi ei samalla vaivalla kannata yrittää.

• mä haluisin

vainiin, varsin ristiriitaista. Tekisi niin mieli kuvitella, että olisit hän ja toivoisit minulta aloitetta tapaamiseen ja siksi vähän kiusoittelisit.. No sano aika ja paikka, sano edes jotain! Mitä sinä oikein teet!?

• ei kestä kohta
        yritä ensi jotain kirjoitti:

ja katso sitten eteenpäin. Miksi ei samalla vaivalla kannata yrittää.

Olen jo yrittänyt ja lopputulos ei miellytä. Toisesta ei saa selvää mitenkään :(

• ei kestä kohta
        mä haluisin kirjoitti:

vainiin, varsin ristiriitaista. Tekisi niin mieli kuvitella, että olisit hän ja toivoisit minulta aloitetta tapaamiseen ja siksi vähän kiusoittelisit.. No sano aika ja paikka, sano edes jotain! Mitä sinä oikein teet!?

Mikä on ristiriitaista? Totta ainakin se, että aloitetta toivoisin toiselta, en kuitenkaan kiusoittele sen asian kanssa.

• yritä ensin jotain

Mikä on ristiriitaista? Totta ainakin se, että aloitetta toivoisin toiselta, en kuitenkaan kiusoittele sen asian kanssa.

Anteeksi että kysyn mutta mistä te tiedätte että tunnette toisenne:) Itse kävin katsomassa mesengerissä hänen nimisiään, heitä oli kolmetoista. En oikein viitsinyt kaikille ystäväpyyntöä. Olen muutenkin aika huono ko, mesengerin kanssa.

• mä haluisin

Sä oot kumminkin tekemisissä sen henkilösi kanssa, minä en. En jaksa tätä siis enää vatvoa

• ei kestä kohta
        mä haluisin kirjoitti:

Sä oot kumminkin tekemisissä sen henkilösi kanssa, minä en. En jaksa tätä siis enää vatvoa

Puolitoista kuukautta sitten viimeksi.

• millainen se

Puolitoista kuukautta sitten viimeksi.

tilanne se oli?

• ei kestä kohta
        millainen se kirjoitti:

tilanne se oli?

Tavattiin hänen luona.

• ei kestä kohta
    • y e j

Mutta jos koittaisi parempi yö tai päivä. Hieno kappale, öitä täältäkin, ken oletkaan.

• ei kestä kohta

Kiitos ja samoin toivon sinne myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6603
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5007
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      108
      3258
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3128
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2308
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1676
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1301
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1262
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1166
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      944
    Aihe