UUdet ja melkein käyttämättömät eximia valmennuskurssin itseopiskelumateriaalit. EI YHTÄÄNn alleviivausta tai sotkua. uusien hinta 200e.
sisältäen..
■valmentautumisohjeet
■teoria- ja tehtäväkoosteen malliratkaisuineen fysiologian valintakoekirjallisuudesta
■teoria- ja tehtäväkoosteen malliratkaisuineen vaadituista lukion kemian kursseista
■teoria- ja tehtäväkoosteen malliratkaisuineen vaadituista lukion fysiikan kursseista
Teoriamateriaalin avulla kertaat keskeiset ilmiöt ja lait valintakoealueesta. Tehtävien avulla pääset tutustumaan alueeseen tarkemmin ja opit vastaamaan valintakokeessa käytettäviin tehtävätyyppeihin mahdollisimman tehokkaasti.
hinta pyyntö 90 euroa.
Lisäksi myös huippuvalmennuksen valmennuskurssin kurssimateriaali 2011. sisältä fysiologia ja anatomia tiivistelmän ja tehtäviä sekä kemian ja fysiikan tiivistelmä ja tehtäviä. osittain alleviivauksia. tehtävät todella hyviä ja auttavat sinua valmistautumaan hyvin ensi vuoden pääsykokeeseen!
hinta pyyntö 50 euroa.
ota pikaisesti yhteyttä--> [email protected]
sijainti on helsinki.
MYYTÄVÄNÄ: farmasian itseopiskelumateriaali
golaleh
1
247
Vastaukset
- farmaseutiksiko
Pääsykokeeseen tuli nyt uudistuksia. Fysiikka poistui kokonaan, näin olen ymmärtänyt. Onkohan nämä materiaalit muuten tätä päivää? Ei se asia tietenkään miksikään ole muuttunut. Kemian ja fysiologian osalta ilmeisestikin tehtävät ovat pysyneet samantyyppisinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623