15-17 vee HOMOT ;))

HMLgay17

Jos oot hämeenlinnast tai sen lähikaupungeist sekä myös HOMO ja haluisit panokaverin(runkku, mitä vaan ;) ) nii lisää meseen [email protected] . Haluisin muute ehkä mielummin rotevamman panokaverin, mut kyl kaikki käyy hhehx :) nii oon muute 17 ja rotevanpuoleinen, ihan komee, muna levos joku 7-9 cm, stondikses about 14,5 cm.

12

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boyjeah92

Voe kun sul on pieni. Onpa söpöö.

• tku86

Hahaha! xD

Että tervetuloa vaan homomaailmaan, Hämeenlinnalainen. Täällä rusikoidaan itsetunto parilla sanalla läheiseen katuojaan... jos vain annat mahdollisuuden.

Vinkki joka säästää terapiakäyntejä: jos tsätissä joku kysyy kullin pituutta tai missä vain... suoraan ignoreen. Ei sulla oo mitään selvitysvelvollisuutta kenellekään. =)

• Osaa sen naisetkin
        tku86 kirjoitti:

Hahaha! xD

Että tervetuloa vaan homomaailmaan, Hämeenlinnalainen. Täällä rusikoidaan itsetunto parilla sanalla läheiseen katuojaan... jos vain annat mahdollisuuden.

Vinkki joka säästää terapiakäyntejä: jos tsätissä joku kysyy kullin pituutta tai missä vain... suoraan ignoreen. Ei sulla oo mitään selvitysvelvollisuutta kenellekään. =)

kuulemma ja "isoille" riittää katellisia selkäänpuukottajia.

14,5 ihan normaalimitoissa, vaikka itsellä aika paljon isompi.

Tänään näin kaksi veljestä, joista vanhemmalla n.5cm ja nuoremmalla 10cm velttona. Molemmat kauniita kasvoiltaan ja kelpaisi vallan hyvin.

Monelle kullin koko on niin tärkeä, että voi tulla turha tapaaminen, minulle kasvot tärkein ja pidän myös hoikista. Siihen ainakin jokainen voi itse vaikuttaa.

• iiiiiiiih

Kuka nyt pullukoista tykkäis.

• 16v hmlhml

käy hyväksymässä

• ikhlbhv

Onko hämeenlinnasta ketään

• kiimassa

kuka vois vaikka keskustella tai soitt onks siel kiimasta kundii.

• HMLgay17

tääl on aivan vitun kiimanen kundi....muna oottaa pystys ;)

• 16v hmlhm

käy hyväksymässä

• Hämis16

Moi.Haluatko tavata olen 46 v mukava ja luotettava kaveri

• huohhouhudf

Stondixes vaikka 50 metriä ja ikää 170, ihan miten vaan mutta ei tää oo paikka tollasille panojutuille, koita vaikka iskuria tai qruiseria...

• kuuleeko 46

voishan sitä soittaa ja jutella kiimasii yleisellä mies linjalla. sovitt kellon aika vaikka huomenna täs kiimanen kundi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe