itkettää...

-satu-

... koko ajan... ihan mitättömistä syistä.. Minulla on surua koska hautasin pojanpoikani marraskuun alussa, hän syntyi kuolleena... oli niin paljon odotuksia... syytä kuolemaan ei saatu tietää, lääkärit tekivät kokeitaan niin vauvalle kuin äidille, mutta mitään ei selvinnyt... eli kuolema oli selvittämätön... Kun tätä asiaa käyn mielessäni läpi, se nosti esiin vanhoja muistoja asioista mitä ei ole käsitelty.... vuosi sitten en jaksanut hoitaa tyttärentytärtäni, kun oma tyttäreni makasi teholla ja taisteli elämästään... olin huolesta ja kauhusta kankea, ja silti piti hoitaa kuukauden ikäistä vauvaa, joka vaistosi tunnetilani...ja teki hommasta vielä vaikeampaa... En jaksanut... Tunnen asiasta vieläkin syyllisyyttä... Ja nuoruudessani koetut väkivaltatilanteet oman ukon johdosta, niitä kamalia pelkotiloja... en ole ikinä pelännyt niin paljon.. kaikki nämä asiat on nyt mielessäni... ja aiheuttavat itkua ja mielen mataluutta... yritän työni hoitaa, koska en halua ajatella omia ajatuksiani kotona, vaan töissä joudun huolehtimaan muista. Tuntuu vaan välillä etten jaksa enää kauaa...

2

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi ihminen

Hakeudu ensin vaikka seurakunnan sururyhmään.

Jos se ei helpota, niin hakeudu terveyskeskukseen.

• lopussa niin lopussa

Satu rakas
      Voin vain kuvitella tuskasi menetyksen johdosta ja raskaasta elämän tilanteesta.
      Sururyhmä olisi varmaan sinulle turvallinen vaihtoehto saisit purkaa ajatuksiasi,ja paikallinen diakonia.
      Jaksatko olla töissä vai olisiko aika hakea sairaslomaa,sinäkin tarvitset apua ja tukea.
      Minä voin myös todella huonosti masennukseni on todella pahana,olin sairaalassa,mutta en huomannut että siitä olisi apua ollut.
      Olen myös suurissa taloudellisissa vaikeuksissa kaiken muun lisäksi,ja luovuttaminen on ollut joka päivä läsnä.
      Rukoilen voimia sinulle ja perheellisesi myös itselleni että jaksaisin hoitaa huomenna asioita eteenpäin. Haleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe