En keksinyt tuohon parempaakaan Palstaa mihin laittaa, kun missään palstassa ei puhuta seurustelusta! Elikkä, minulla on oman ikäiseni poikaystävä samalta paikkakunnalta, olen siis 13, eli vielä nuori. En uskalla kertoa siitä vanhemmilleni, se ei tulisi kuuloonkaan. Poikaystäväni vanhemmat tietävät jo meistä, mutta meidän eivät. Poikaystäväni kaveritkin tietävät, minun kavereistani vain neljä. Olen niin arka, en uskalla kertoa sukulaisilleni tai muille, että seurustelen. En häpeä poikaystävääni, hän on fiksu, ei juo, ei polta, enkä myöskään minäkään. Haluaisin kertoa siitä, mutta en voi. Mitä teen? Miten saan suhteen pysymään salassa jos poikaystäväni kertoo siitä kaikille?
Salainen poikaystävä
4
199
Vastaukset
- juliacha
no,sinulla on nyt selvästi hyvin kinkkinen kinkkuinen XD tilanne. poikaystäväsi ei pysy hiljaa, joten jätä se????
- palstan kirjoittaja
Ei en jätä häntä. Se olisi viimeinen tekoni.
-itse Dragonqueen98
- salkkarit86
Ei, älä jätä poikaystävääsi missään tapauksessa tuon takia. Mainitsit, että et häpeä seurusteluanne. No, mikä siinä sitten on? Tuon ikäisillehän kuuluu juuri seurustelu, mutta toki ymmärrän, jos häpeät sitä, että seurustelet, et sitä, kenen kanssa seurustelet. Okei, sinun täytyy vain pitää suhde erittäin salassa ja varmistaa, että poikaystäväsi pysyy hiljaa.
- palstan kirjoittaja
kiitos. yritän pitää hänet hiljaa, mutta se saattaa olla vaikeaa, koska hän on "innoissaan" meidän seurustelustamme.
-itse Dragonqueen98
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944