Joka

totean saman

kerta viestin saapuessa puhelimeen.

14

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ollut häneltä ei.

mitä toteat?

• yksinäistä on

Onneksi minulle ei tule pahemmin viestejä,niin ei pidä todeta mitään.

• No etkö oo

muistanu antaa hälle numbaasi ?

• mitä toteat?

Että hullu on niinkö?

• Mun ei tarvi

todeta mitään koska tiiän että hän ei mulle viestiä laittais koskaan.

• No miekin totean..

nyt et enpä tiedä enää mistään mitään.. Ihmettelen vain.
      Mistä se johtuu et on tullut sellainen tunne et jotkut lukee viestejä (tekstiviestejä siis) välistä. En ole kenellekään viestittelyistämme (ihastukseni ja minun) kertonut mut silti joku/jotkut tuntuu olevan tietoisia asioista ja tilanteesta.
      No oli miten oli.. Päivä meni miettiessä kun olis pitänyt tehdä yhtä kouluhommaa.
      (Ja tämä on ainoa viesti minulta näille palstoille tänään ja myös viimeinen, siis ikinä. Ei kiinnosta täällä enää puida yhtään mitään vaikka asiat olis juuri niin kuin olen välillä epäillyt niiden olevan.)

• Eh... Tuota...

Ei niitä sun viestejä pysty lukemaan kukaan välistä, en tiedä pystyykö edes poliisit, ja vaikka pystyis -niin tuskin niillä on tarvetta ja halua jonku random -tyypin viestittelyjä lukea... Tee ennemmin niitä kouluhommiasi, kun sekoilet tuollaisissa hämmentävissä ajatuskuvioissa. Mistä kukaan edes keksii tuommosta?!

• No miekin totean..
        Eh... Tuota... kirjoitti:

Ei niitä sun viestejä pysty lukemaan kukaan välistä, en tiedä pystyykö edes poliisit, ja vaikka pystyis -niin tuskin niillä on tarvetta ja halua jonku random -tyypin viestittelyjä lukea... Tee ennemmin niitä kouluhommiasi, kun sekoilet tuollaisissa hämmentävissä ajatuskuvioissa. Mistä kukaan edes keksii tuommosta?!

Ai ei vai? No olkoon sit niin.. Jotain kummaa vain oli edellisessä puhelimessani mut ei siitä sen enempää. Tuossa nykyisessä ei pitäis olla mitään omituista..
        Juu, varmaan niin parempi jatkossa.. Tällä menolla en valmistu varmasti ikinä.

• No miekin totean..
        No miekin totean.. kirjoitti:

Ai ei vai? No olkoon sit niin.. Jotain kummaa vain oli edellisessä puhelimessani mut ei siitä sen enempää. Tuossa nykyisessä ei pitäis olla mitään omituista..
        Juu, varmaan niin parempi jatkossa.. Tällä menolla en valmistu varmasti ikinä.

Piti tulla tarkentamaan tuota vielä kun se tuntui aiheuttavan hämmennystä.. Eka ajatus oli et joku lukee viestejä hänelle tarkoitettuja viestejä.. Omalla kohdalla se ei ole mahdollista koska puhelimeni ei ole sattunut kenenkään ulkopuolisen käsiin. Yksin elelen..Tai sit en tiedä onko mahdollista sellainen et puhelimessa vois olla jokin vakoilu- tai seurantajutska. Olen joskus kuullut sellaisesta.. Ja kerran kävin sellaisilla sivustoillakin joissa myytiin sellaisia ohjelmia puhelimiin.
        (Ja oli sit ihan eka viesti tänne ja ainoaksi jääkin.)

• No miekin totean..
        No miekin totean.. kirjoitti:

Piti tulla tarkentamaan tuota vielä kun se tuntui aiheuttavan hämmennystä.. Eka ajatus oli et joku lukee viestejä hänelle tarkoitettuja viestejä.. Omalla kohdalla se ei ole mahdollista koska puhelimeni ei ole sattunut kenenkään ulkopuolisen käsiin. Yksin elelen..Tai sit en tiedä onko mahdollista sellainen et puhelimessa vois olla jokin vakoilu- tai seurantajutska. Olen joskus kuullut sellaisesta.. Ja kerran kävin sellaisilla sivustoillakin joissa myytiin sellaisia ohjelmia puhelimiin.
        (Ja oli sit ihan eka viesti tänne ja ainoaksi jääkin.)

Vielä..
        Ei taida olla mitään väliä asialla mut mainitsenpa kuitenkin.. Olen se jolta on yksi kirjoitus/aloitus tuolla Järki ja tunteet-palstalla eli se joka alkaa et 'Mietin koko joulun tätä hommaa..'. Eikä ole ketään muita ollut edes mielessä kuin hän jonka mainitsen siinä ketjussa aika monta kertaa.
        Mutta nyt poistun muihin touhuihin..
        (Ei ole minulta muita viestejä näille palstoille tänään kuin nämä 2 tässä ketjussa.)

• No mikä se sama

sit on mitä toteat ?

• tämä on fakta

Turha sitä on tolta kysyä, ei se vastaa. Noin se tekee sillekin, keneltä viestit tulee. Laittoi vaan aloituksen ja nyt seuraa, voisiko se viestien laittaja täällä kaivata häntä. Psykologista trilleriä.

• ??
        tämä on fakta kirjoitti:

Turha sitä on tolta kysyä, ei se vastaa. Noin se tekee sillekin, keneltä viestit tulee. Laittoi vaan aloituksen ja nyt seuraa, voisiko se viestien laittaja täällä kaivata häntä. Psykologista trilleriä.

???

• Niin niin

kyl kyl...niinhän me kaikki tai jos ei ihan niin melkein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe