Miniästä anopiksi

ex-miniä

Anopit ja miniät eivät huhupuheiden mukaan tule toimeen keskenään.

Viisikymppiset, kuten itsekin, ovat joutuneet vaihtamaan rooliaan. Omalla kohdallani kävi niin, että itku tuli. Ei siksi että tuleva ja nykyinen miniä olisi ollut epämiellyttävä vaan se, että muutuin toiseksi tärkeimmäksi ihmiseksi poikani elämässä. Jouduin luopumaan ja se otti koville.

Mielenkiintoista olisi kuulla muiden nykyisten anoppien entisten miniöiden mielipiteitä siitä, miltä silloin tuntui vai tuntuiko miltään.

5

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei kun keikuskelen

Täytyy sanoa, että itse olen mahdottoman iloinen, kun poikani sai/löysi itselleen NIIN hyvän vaimon. Tuun hyvin toimeen hänen kanssaan. Johtunee ehkä siitä, että en milloinkaan sekaantuile heidän perhe-elämään:) Tarkoitan, etten neuvoile ja tuputa omia mielipiteitäni, elleivät he nimenomaan kysy sitä minulta.

En tunne olevani edes toiseksi tärkein ihminen pojalleni. Lapsenlapseni kyllä vievät multa sen toisen sijan:) Ja hyvä niin.

Molemmat lapseni ovat lähteneet maailmalle aika nuorella iällä. Toinen mennä pötkähytti naimisiin ja toinen opiskelemaan. Hyvä niin.

Mieheni äidin kanssa oon aina tullut hyvin toimeen. Vähintäin tunnin puheluita puhumme, kun toisillemme soittelemme. Hänkin on aina ollut sellainen, joka ei ole sekaantunut mun ja mieheni asioihin. En nimittäin koskaan oo voinut sietää väen väkisin sekaantumisia.

• lapset hoidettu

minustakin, on vaan hyvä, kun aikuiset lapset löytää puolison, en ymmärrä, ettei sais elää omaa elämää jo..

Ei ole hyväksi hoivata aikuista lasta, menee usko itseen häneltäkin ja siuitä ei hyvä seuraa.

• Cloetta...

Tuntuu mutta vain hyvältä. On ihanaa, että aikuiset poikani ovat löytäneet vaimoehdokkaansa.

• Appiukotko eivät saa osallistua keskusteluun? :-((

• Olemme erilaisia..

Hei ex-miniä! Kuulostaa tunteesi tutulta, ymmärrän täysin mitä tarkoitat.
      Haikeus ja luopumisen suru ei tarkoita, ettei toivoisi aikuiselle lapselleen kumppania.
      Olen onnellinen heidän puolestaan. Olen tätä toivonut vuosikaudet.
      Silti on haikeus, mutta se tunne poistuu aivan varmasti.
      Minulle itselleni hyvä syy kehittää oman elämäni sisältöä. Mielenkiintoista olisi tietää muidenkin mielipiteitä ( olemmeko ainoat haikeilijat ; )) myö tietenin kuinka miehet tähän asiaan omalla kohdalla ovat suhtutuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe