Hei SINÄ Palstapyllerö, joka olet itkemässä joka ketjussa siitä, kuinka kehdataan sinutella tuntemattomia täällä. Niin teet muuten itsekkin, sinuttelet kun väniset milloin mistäkin katkerana. Milloin luovutat Palstapylleröinen ja jätät nämä palstat kun selvästi olet IRL.ssä pahsti satutettu ja täällä vain katkerana seuraat muiden kaipaajien viestittelyä??
Palstapyllerö, jos sua ei kukaan kaipaa ja et itse kaipaa muuta kuin v*******a kaikille täällä, näytä se viisautesi ja muiden yläpuolella olosi konkreettisesti ja poistu täältä.
Muutoin on pääteltävä, että pata kattilaa soimaa jne.
Palstapyllerölle!
8
118
Vastaukset
- Ihan tiedoksesi
Tänne on jokaisella vapaus ja oikeus kirjoittaa juuri niinkuin tuntuu. Nämä sivut ovat juuri sitä varten.
Paljon kamalampi oli oma viestisi.- kukaan ei määrää
Näin on, olen samaa mieltä.On se ihme, kun joku ottaa määrääjän roolin, mitä kukakin saa tänne kirjottaa.
Joten mene itse pois Palstapyllerö, jos kirjoitukset täällä herättää antipatiaa. - to the hustle
ahaa joo, just niin, jokaisella oikeus kirjoittaa niin kuin haluaa?? Ei Palstapyllerön mielestä, todellakaan! Olet nyt itse ilmeisesti just tuo viheliäinen katkero.
- Kyllä se katkero
to the hustle kirjoitti:
ahaa joo, just niin, jokaisella oikeus kirjoittaa niin kuin haluaa?? Ei Palstapyllerön mielestä, todellakaan! Olet nyt itse ilmeisesti just tuo viheliäinen katkero.
olet sinä itse.
- kukaan ei määrää
to the hustle kirjoitti:
Niinkö kuvittelet? Ihan rauhassa, mut koita silti rauhoittua.
- tää kyseinen
häirikkö on pahasti heilahtanut, ehkäpä joku päivä pääsee lataamoon, niin rauhoittuu tämä meininki täällä. Hyvä aloitus ja hyvä nimi tälle häiriintyneelle vihaaja-tyypille.
- heh :D
Palstapyllerö on kyllä oiva nimi palstalla viihtyvälle katkeralle spämmärille :D :D täytyypä seurailla nyt tästedes tarkemmin kun katkera pyllerö taas laittaa katkeria kommenttejaan ketjuihin niin käräytän sen palstapylleröisen :D
- kertokaa..
Missä ketjuissa niitä on, niin menen ihan mielenkiinnosta katsomaan, ketä nimittelette palstapylleröksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050