Helmikuussa lähtö Teneriffan Los Christianosiin ja hotelliksi valikoitui Oasis Mango. Onko joku käynyt viime aikoina? Mitä piditte? Ainakin matkanjärjestäjien sivuilla olevat kuvaukset ovat lupaavia, mutta keskustelupalstoilta ei oikein löydy arvioita.
Millainen on aamiainen? Entä hotellin baarit/ravintolat? Henkilökunta?
Kaikki asialliset vastaukset otetaan ilolla ja kiitollisuudella vastaan!
Hotelli Oasis Mango/Teneriffa
2
381
Vastaukset
- eijama
Palasimme juuri tiistaina ja olimme viikon ko. hotellissa. Sijainti rauhallinen, mutta mäen rinteessä, joten kävelyssä tulee tehokasta liikuntaa. Meitä sijainti ei haitannut, koska harrastamme matkoilla kävelyä ,päivittäin n. 20km. Kerran söimme aamiaisen hotellissa 5e /hlö ihan ok perus tarjottavat. Huoneisto oli siisti jopa laminaattilattiat, kahvinkeitin surkea, muuten tavalliset keittiövarusteet. TV maksullinen toimii kortilla maksu 5e/vrk. Olimme 2 kerroksessa ja hyvät näkymät merelle, mikä positiivista. Olemme joka kerta eri hotellissa käydessämme matkoilla , tämä hotelli on keskitasoa. Henkilökunta ok, ravintola ei ollut auki kaikenaikaa, emmekä syöneet siellä muuta kuin kerran aamiaisen.
- kkk
Olimme noin vuosi sitten ko. hotellissa ja lapsiperheelle sijainti on todella huono. Rantaan on suht. pitkä matka ja hotelli sijaitsee mäen päällä, jonne raskasta kiivetä, varsinkin jos on lastenvaunut työnnettävänä. Henkilökunta oli ihan ok ja aamiainen keskitasoa. Meidän huone oli ns. maatasossa ja ensimmäisenä iltana huomasimme, että huoneessa oli isoja torakoita! eikä meidän huone ollut ainoa, vaan ainakin meidän naapurissa olevilla niitä oli myös. Henkilölkunta ehdotti, että olisimme itse myrkyttäneet huoneen. Emme siihen suostuneet ja saimmekin uuden huoneen, jossa torakoita ei näkynyt, mutta koko loppuloma meillä oli valot yöllä päällä. Mutta suurin syy, miksi en tätä hotellia suosittelisi on sen sijainti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117