Paljonko maksaa esim.woodburyssa guessin yms.laukut/rahapussit?entäpä mikä on ipod nanojen hinta?Kiitos etukäteen vastauksista:)
Merkkivaatteiden hinnat nykissä
2
463
Vastaukset
- altaraalvo
Applen kartelli määrää ipodien hinnat aika tarkasti samaan kuin omassa webbikaupassaan, voit tarkistaa sieltä hinnan:
http://store.apple.com/us/
(verot toki vaihtelee per osavaltio). Ainoa missä voit jotain alennusta Applen tuotteista saada on Costcon tyyppiset varastokaupat.
Myös laukkujen/rahapussien hinnat vaihtelee paljon, ja riippuu siitä ovatko myymässä jotain poistoerää vai hieman uudempia. Tekisin sinuna niinpäin että käyt Suomessa katsomassa haluamasi tuotteiden hintoja, kirjoitat ne ylös. Ota lappu/muistio mukaan jenkkilään ja jos on selvästi halvempaa niin osta. - Edullinen tuliainen
Macy:ssä Guessin rahapussit 19 dollaria. Siitä vielä miinustetaan vierailija-alennus. Woodburyn hintaa en tiedä, tuskinpa edullisempi. Voi katsella hintoja esim Macyn nettikaupan sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311