Nuorten palstalta :O

koulu haisee

Tuolla nuorten "kiusaaminen" -palstalla on järkkyjä yksinjätettyjä lapsia ja nuoria joiden elämä on todellista Helvettiä koulussa! Kannattaa käyä aina välillä tekemässä ilmotuksia asiattomuuksista, joskus sinne on laitettu joitain henk.kohtasia herjoja liikkeelle: Niiden kohteita kannattaa rohkaista tekemään rikosilmotus...siis kiusaamista jatketaan palstalla vielä sen päälle kun kiusattu kertoo palstalla jopa viiltelyistä mitkä aiheutuu ulkopuolellejättämisestä ja juorujen levittämisistä. (Kun henkinen tuska menee yli sietorajan).

"Mä en tiedä mitä mä tekisin... Koulussa on yli 6 kiusaajaa,4 minun luokalla...Aina kun mä sanon jotain ni ne vaa on et : "Turpa kii, ei suo jaks kuunnella!". Yksi kiusaaja tekee ihmiskasoja päälleni ja huutaa: "Koht sil katkee käsi tai se kuolee, Tulkaa ny tän kasaa!!!" sit se hakkaa ulkovälkil ja dissaa julkisesti ja puhuu ******! Tämä kyseinen kiusaaja on minua rotevampi enkä pärjää hänelle hän on vielä minun joukkueessani ja kertoo kaikki mokaukset mitä teen seuran tapahtumissa. Ketään ei puolusta minua koulussa... olen kertonut vanhemmille ja kuraattori ja lv tietää asiasta mutta ei ole paljon tapahtunut mitään. Minut jätetään pois kaikesta, jopa ex-kaveriporukka ei ole kiinnostunut minusta... Kusettaa vaan aina!!! Olen ajatellut itsemurhaa ja olen villellyt itseäni... koulussa olen aika hyvä mutta ei minua sen takia kiusata.. en ole lintsannut kertaakaan koulusta...Nyt yritän päästä uusiin porukoihin, mikä on vaikeaa koska kaikki puhuu ****** minusta :( "

4

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulu haisee
    • Kyöpeli yössä

Kouluihinhan koko alistaminen on suunniteltu! Ja päiväkoteihin!
      Siellä muhii pahoinvointi tarkoituksella.
      Kun turva viedään pois, niin tottamaar lapset sairastuu ja samaan aikaan suolletaan sontaviihdettä lapsille ja nuorille että oikein oppisivat viihtymään kun kaverilla menee huonosti ja ei sen makeempaa ole kuin nauraa esim köyhälle!!!

Tuon näkee tälläkin palstalla.

Kokoomus ja porvarit haisee. Ja heidän laskelmoinnin avulla jotkut persut on olevinaan Pelastajia. Kaikki menee niinkuin vain Natsit osaa juonitella...Laitetaan poljetut toisiaan vastaan.

• totuuden torvi

Ihmisten paha olo huipentuu nimenomaan netissä tapahtuvana kiusaamisena.
        Siihen osallistuvat aikuiset eivät ole kelvollisia kasvattajia yhdellekään lapselle.

• Hyvä huomio
        totuuden torvi kirjoitti:

Ihmisten paha olo huipentuu nimenomaan netissä tapahtuvana kiusaamisena.
        Siihen osallistuvat aikuiset eivät ole kelvollisia kasvattajia yhdellekään lapselle.

edelliseltä. Kannattaisi muuten ls:n HUOLI-huolestuneiden alkaa kahlata läpi nettipalstojakin, niin löytäisivät kelvottomia yhdeltä jos toiseltakin palstalta. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3978
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 131
      865
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      824
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe