Tein tänään tuommoisen hedelmällisyystestin ja sain siitä positiivisen tuloksen. :( Nyt olen niin peloissani etten voi saada lapsia. Onko täällä kellään tietoa noista testeistä, mihin aikaa päivästä tulisi tehdä ja mihin kierron aikaa? Onko mitään väliä?
hedelmällisyystesti
7
3919
Vastaukset
- Slurppisth
Minkä ikäinen olet?
- huolestunut
25v.
- jk
ei ole väliä
- ???
Mikä on hedelmällisyystesti?
- FSH
Tämä testi taitaa mitata FSH hormonin tasoa. Jos tämä hormoni on liian korkea, on se merkki siitä että munasolujen laatu on huonontunut. Näin yleensä tapahtuu vaihdevuosien aikana. Jos ikäsi on 25 v. suosittelisin menemään lääkäriin mittamaan FSH tason pikaisesti.
- Ajalla on väliä
Testi pitää tehdä kierron alkuvaiheessa, mieluiten kolmantena päivänä ja aamuvirtsasta. Kierron puolivälissä FSH:n kuuluukin olla koholla. Nämä tiedot olivat tekemäni FSH-testin mukana ja osittain myös täällä: http://www.perhoset.fi/product/5/hedelmallisyystesti-ja-vaihdevuositesti
- souksre
olen kullut monilta että se lapsen yrittäminen ei heti ekalla kerralla tärppääkkään, itsellä meni kolme vuotta ennen kuin ensimmäinen ilmoitti tulostaan! tsemppiä sinulle, kärsivällisyyttä, kyllä se sitten tulee jos tulee. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358