1. Esimerkiksi päiväkirjat ovat suoria, julkisia ihmiskäsityksen vaihtoja oikeudesta.
-Tähänkinkö tulee tappo-syyte?
2. Ne huutaa sukupuolenvaihdoilla ne -cosinit.
- Miksi yhdistysrekisteri käytössä?
3. Yritti ehkä osoitellen varastaa vuorovaikutustaitoja: lukea ajatusta. ......" tiedät kyllä."
- Mitä diktatuurin omaista olikaan henkilökohtaisessa osoituksessa: ryhmätarpeesta lisääntymiseen ja tarvetta valvottuun ja seurattuun kehon kehittämiseen?
4. Päivän aihe unohtui ovella matkalla kauppaan. Se vaikutii mukavalta ja mielenkiintoisemmalta, kuin oma aiheeni.
- Se oli:?
5. Siis lievässä frustraatiossa varjoista ja kertoo kuumuudesta, aivan kuin nimeltä, Merkurius-kuu.
- Sehän oli se valheenpaljastus-testistö aniliininpunaisia raitoja sisältävään musta-valkoruudulliseen flanelli-pyjamaan. Etsitkö vielä tätä frustraatio- inhimillisyys, empatia ja loogisuus?
6. Sitten mulle ilmoitettiin, etten saa käyttää allekirjoittaneesta -cosinia.
-Lähtis järjestelemään ensikesän häitä? v.1985
7. - Minkä saatana cosini palikan sä oot taas varastanut? kysyi Jarkko.
- En mä mitään varastanut, mä vaan sanoin, että Janne sanoi, että tämä olisi hyvä idea. Hän oli varma, että tarvitsen tätä. Missähän raja menee, kun näissäkin on kaikki ihan kunnossa?
8. Mä olen nyt täällä, mun omalla suoralla, täysiä, että mä saan itseeni ja ajatuksiani kasaan.
- Hän tulee jostakin ja menee jonnekin täältä Käräjäoikeuden purkkamaailmasta. Laivastopurkkamaailmasta?
9. "Koska en ole ymmärtänyt...
- En saa tehdä työtä.
- Käytävä loi lämmintä, persikan väristä valoa.
Pakkokeinolaki-heijasteet
Ihmiskunta Sinde-82
1
77
Vastaukset
- pillunlipoja
Aih,kuinka paljon rakastan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828