Eli ongelmana on, että en saa Youtuben, Yle Areenan tai mitään muitakaan videoita netissä pyörimään kokoruututilassa vaan kuva pysähtyy kokonaan vaikka ääni kuuluu. (Mozilla Firefox)
Olen kytkenyt kannettavani HDMI:llä televisioon joitakin kertoja jossa kyllä kaikki toimii kuten pitää ja luulen että tuosta se ongelma on tullut (ehkä television asetukset on jääneet päälle?).
Joten jos joku tietää miten vanhat asetukset saa takaisin Win 7:ssa tai miten asia korjaantuu ni olis hyvä. !
Youtuben kokoruututila.
5
151
Vastaukset
Toimiiko IE:llä?
- 37Samsungia37
Ei toimi enempää kuin Firefoxillakaan, ääni kuuluu kuva on paikallaan. Olen ajoittain saanut Youtubessa videot toimimaan kokoruututilassa mutta volume nappulaa ja videon kestoa ei näy..
Ohje on merkillinen mutta kahdessa paikassa väittävät että tämä muka toimii joten kokeile vaikka epäuskottavalta kuulostaakin.
http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=fEHrVIREUYk
Onko sinulla uusin flash player asennettu? Entä onko selaimet päivitetty?
- to.imii
Sain toimimaan kun klikkasin youtubessa videota oikeella, sieltä settings ja enable harware accelerationista ruksi pois. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770