Hei olen 29.v mies pääkaupunkiseudulta ja haluaisin luovuttaa jollekkin naiselle spermaa. Olis mukava kun tietäisin että itsellenikin on jossain jälkeläisiä. Mulla on vaimo mutta se halua ikinä lapsia.
Voin luovuttaa spermaa!
8
515
Vastaukset
- L26
olisin ehkä kiinnostunut!
- mies kommentoi29
On täällä PALJON parempiakin vaihtoehtoja.
Etkä luultavasti ole nainen. Naiset tunnetaan siitä että mikään ei kelpaa. :-)
- -77
Aloittaja, miten sinuun saa yhteyden? Haussa luovuttaja muumimuki-tekniikalla, sperman luovutus julkisessa tilassa purkissa, anonymiteetti puolin ja toisin, korvaus maksetaan.
- hannele.po
Heippa! Naispari etsii luovuttajaa. Mikäli voisit auttaa meitä, laittaisitko s.postia [email protected]
- Heppatyttö97
Hei, olen 16 vuotias nainen. Ottaisin mielelläni spermaa vastaan. Harrastan kehonrakennusta ja sperma on tärkeä ainesosa jokapäiväisissä proteinpancakeseissa joita syön joka päivä.
- saat spermaani
heppa tyttö97 joo niin on sperma on hyväksi tytölle ja naiselle siinä on proteinnia ym paljon aine osia jopa auttaa masennukseenkin ja antaa paremman unen kirjoita mulle ja voin auttaa sua [email protected]
- ota yhteyttä
heppatyttö 97 ota yhteyttä muhun rantanen se näkyy alhaalla ootan ootan sulta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486218Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694105Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t203131- 343085
- 1932908
- 402542
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132469törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192400- 1501479
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3221477