Viikon laitoin itselleni takarajaksi. Huomennahan se on jo täynnä...
http://www.youtube.com/watch?v=6pEwCJcEwi0&feature=related
Viikko sitten...
10
308
Vastaukset
- kuis 3 vko päästä?
mitäs sitte? siirryt seuraavaan? elämä on peliä vai?
- ap
Niinhän sen täytyy elämässä mennä. Ei se helpolta tunnu.
- kuis 3 vko päästä?
ap kirjoitti:
Niinhän sen täytyy elämässä mennä. Ei se helpolta tunnu.
ok. hyvää jatkoa. kannattaa tosiaankin antaa ehtoja rakkaudelle.
- ap
kuis 3 vko päästä? kirjoitti:
ok. hyvää jatkoa. kannattaa tosiaankin antaa ehtoja rakkaudelle.
Kiitos samon. En anna ehtoja, yritän pysyä järjissäni. Tietäisit kuinka epätoivoinen ja hajalla olen, niin et aukoisi päätäsi. Kyllä mua on itkettänyt ihan riittävästi jo.
- kuis 3 vko päästä?
ap kirjoitti:
Kiitos samon. En anna ehtoja, yritän pysyä järjissäni. Tietäisit kuinka epätoivoinen ja hajalla olen, niin et aukoisi päätäsi. Kyllä mua on itkettänyt ihan riittävästi jo.
Anteeksi, jos pahoitin mielesi. Ymmärrän kyllä, jos olet kaikkesi tehnyt ja hänelle kaiken tunnustanut, niin sattuuhan se ja silloin täytyy mennä seuraavaan viikkoon.
- ap
Rajat paukkuu, mutta liekki ei sammu. Tulin ihan hyvällä mielellä kotiin ja kävin nukkumaan. Nyt heräsin muutaman tunnin unien jälkeen, koska niskasta kutittaa. Näin unta, että hän suuteli minua korvan taakse. Suloinen parta nipisteli mun niskaa, mutta olin ihan taivaissa. Heräsin korvalehden puraisuun. Lienee turha enää yrittää nukkumista. Voisiko joku tulla hieromaan partaa mun niskaan? Puuh!!! Lillun näissä haaveissa vielä hetken. Illalla vedän pään täyteen. Pakko päästä yli jotenkin.
- tiedän kokemuksesta
Sä oot varmaan tosi nuori vielä, nuoren sydänsurut paranee muutamassa viikossa :)
- ap
tiedän kokemuksesta kirjoitti:
Sä oot varmaan tosi nuori vielä, nuoren sydänsurut paranee muutamassa viikossa :)
Kiitos kannustuksesta :) Nuoreksi haluan itseni ajatella juu... Täytynee siis odotella vielä toinenkin viikko. Kyllä se varmaan vielä tästä. Onneksi voi käydä täällä itkemässä, se helpottaa edes vähän.
- kuis 3 vko päästä?
ap kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta :) Nuoreksi haluan itseni ajatella juu... Täytynee siis odotella vielä toinenkin viikko. Kyllä se varmaan vielä tästä. Onneksi voi käydä täällä itkemässä, se helpottaa edes vähän.
tiesinhän mä, että oot näitä perusvinkujia, ehtojen asettelijoita. et ees oo ilmaissut tunteitasi itse. oisit sen heti sanonut. Tuut olemaan täällä vielä monta monta viikkoa. sori vaan.
- tajutonta, ou shit
Onneksi, onneksi, ja vielä kerran onneksi. Onko mitään muuta kuin onneksi on vielä onneksi tämä onneksi :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070